Top/Flop Spelers

DeletedUser50

Guest
Hahaha, wat ben jij toch een ongelooflijke zeikerd zeg. Of is het omdat je er zelf niks van bakt??
Maar het mooiste is nog dat je zo ontzettend hypocriet bent, en ik citeer een bericht van jouw aan één van mijn stamgenoten:

Ben benieuwd welke andere informatie van jouw oud-stamgenoten in de etalage ligt...

De speler beerschotjes was gewoon een stamgenoot van U. Ga lekker eerst eens bij jezelf ten rade joh.
Owja, nog effe een screenshotje voor de duidelijkheid:
In het vervolg je afbeeldingen graag even in spoilers plaatsen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag Groundus willen Nomineren voor de grootste flop speler van deze server. Ik bedoel, kijk zijn Gevechtspunten in verhouding met zijn dorpen/punten. Hij is mogelijk de grootste inactieve edelaar ooit. Buiten om dit gaat hij na maandenlang dicatortje/bedreiger etc toch nog ten onder met zijn cheatende stam....
 

DeletedUser

Guest
hahaha, ik zou wel eens willen zien als hij een paar k aanvallen op hem zal krijgen.
 

DeletedUser

Guest
GROOTSTE FLOPS: Yumana38 en deathp.
Het enigste dat ze doen is inactieve spelers edelen en bb-dorpen pakken.
 

DeletedUser1128

Guest
Ik wil RAUWR nomineren als top speler. Toch zo'n noobje en dan alsnog in zo'n verschrikkelijk goede stam. ongelooflijk. 1.5mil punten en 2.4m oda als dat geen topspeler is weet ik het ook niet. Hoeveel BBS/interns moeten dat wel niet geweest zijn?

En toch maar blijven bashen op alles om hem heen.

Ik lust je RAUW(R)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1135

Guest
Ik wil RAUWR nomineren als top speler. Toch zo'n noobje en dan alsnog in zo'n verschrikkelijk goede stam. ongelooflijk. 1.5mil punten en 2.4m oda als dat geen topspeler is weet ik het ook niet. Hoeveel BBS/interns moeten dat wel niet geweest zijn?

En toch maar blijven bashen op alles om hem heen.
Bedoel je dan niet flop, or is it sarcasm?!?!
 

DeletedUser888

Guest
Mmm, alsof je er zelf wat van kan zeggen. Al bijna een maand niet meer actief en in TLR zittend :eek:
Je ODD is mooi hoog, kon je zeker niet meer weren tegen wat aanvalletjes?
 

DeletedUser1128

Guest
Maak daar 2-4 maanden van. Als je nou eens verder dan je neus lang is zou kijken zie je dat ik helemaal geen dorpen verloren heb.
 

DeletedUser888

Guest
Nou, je odd stijgt ook niet dus niemand valt je aan. Heel logisch
 

DeletedUser1128

Guest
Dat laat wel zien dat F-A echte vechters zijn. Niet zomaar inactiefjes afpakken maar gewoon keihard verbannen spelers overnemen.
 

DeletedUser

Guest
ik zou zeggen make your move fume dan kunnen we zien hoe noob Rauwr is :)
 

DeletedUser

Guest
Dat laat wel zien dat F-A echte vechters zijn. Niet zomaar inactiefjes afpakken maar gewoon keihard verbannen spelers overnemen.

als er een ban is geweest dan zal er toch ook iets niet op de juiste wijze zijn gegaan, dat word niet zomaar gedaan
en als jullie dan zo vol def zitten dat jullie niet eens een eigen lid kunnen internen dan doen wij het wel voor jullie

en daarbij ook toen hij actief was kreeg hij klap op klap net zo als de rest bij jullie
 

DeletedUser1128

Guest
Als je nou opgelet had zie je dat ik al 2-3 maanden gekapt ben. Dat wil zeggen dat ik dus geen nachtjes meer doorhaal en geen moeite ga doen om aanvalletjes te timen.

edit: heel lief dat je voor RAUWR opkomt, maar volgens mij kan hij dat prima zelf. Of is dat ook hoe jullie anderen overnemen? Ff coop aan brah/red hell geven zodat hun het werk kunnen doen.
 

DeletedUser

Guest
Als je nou opgelet had zie je dat ik al 2-3 maanden gekapt ben. Dat wil zeggen dat ik dus geen nachtjes meer doorhaal en geen moeite ga doen om aanvalletjes te timen.


oordeel hier dan ook niet over wel actieve spelers :)
 

DeletedUser1128

Guest
goede drogredenatie
en aan RAUWRS progressie te zien is hij ook gewoon inactief.
 
Bovenaan