Top/Flop Spelers

DeletedUser

Guest
TLR heeft niets gedaan aan het verlies weer een groot deel van die flutstam is in ons bezit gekomen, en opnieuw hebben ze een vlucht in een fusie nodig door het soort noobjes als jou in de stam :)

eerst fm/trl omdat ze klap op klap kregen van ons en nu weer een fusie

1 groot zielig verhaal daar mede door jouw toedoen dus kijk eerst naar het eigen presteren en dan pas naar anderen wijzen
ook op dit moment krijgt er weer 1 klap op klap en word uit een prov geschopt
 

DeletedUser

Guest
Ok ik lees dit net even en vind het wel grappig dat een speler die 10% van mijn punten heeft denkt dat hij de grootste man is die we op deze wereld hebben xD
Snap ik wel als je zelf in een stam zit waar de nummer 2 10% van jou is, veel meer zul je dan ook niet bereiken ;)

Duidelijk is ook dat je niet weet wat argumenten zijn en dat kan ik je ook niet kwalijk nemen (gezien je profieltekst).
 

DeletedUser1128

Guest
zitten jullie me nou te pesten omdat ik nog 14 ben??? jullie hadden mijn vader kunnen zijn!

@red hell, 50%
 

DeletedUser

Guest
Dan was ik er wel vroeg bij ;)
En ik zit je niet te pesten om het feit dat je 14 bent, wel om het niveau wat daarbij naar boven komt ;)

En 50%?
 

DeletedUser1128

Guest
juist, alsof dat slap gelul van jullie o zo volwassen klinkt. Ik ben gewoon klaar met RAUWR dat hij toch alles dat niet F-A is af loopt te zeiken, terwijl hij zelf nul bewezen heeft...

RAUWR zit op iets van 50% van je punten toch? niet 10%.
 

DeletedUser1135

Guest
Back on topic:

Top: ComeAtMeBrah,
Hoe deze gast door mensen heen snijdt is echt ziekelijk goed. Hele hoge ODA en volgens mij ook hele goede samenwerking met z'n stamgenoten. Neem een voorbeeld aan McBurger. Tig dorpen geëdeld binnen 1/2 dagen.

Flop: Manhardt,
Enige reden dat tie hoog in de lijst staat is door het vele internen van inactieve stam genoten met hier en daar een niet stamgenoot. Voor de rest een lage ODA-score maar wel hoge ODD-score, je zou bijna denken Turtle speler. Dont take it personal.
 

DeletedUser1055

Guest
Back on topic:

Top: ComeAtMeBrah,
Hoe deze gast door mensen heen snijdt is echt ziekelijk goed. Hele hoge ODA en volgens mij ook hele goede samenwerking met z'n stamgenoten. Neem een voorbeeld aan McBurger. Tig dorpen geëdeld binnen 1/2 dagen.

Hahah, toppert is het wel maar dat laatste telt niet XD
 

DeletedUser

Guest
je zou bijna denken Turtle speler.
Wasda??
Een schildpad speler??
 

DeletedUser1055

Guest
Ja, precies. een schildpad. Die heeft zo veel def dat het een schild vormt.
Het word ook soms als scheldwoord gebruikt zoals hier, maar dat is maar net hoe men het opvat
 

DeletedUser1128

Guest
Back on topic:

Top: ComeAtMeBrah,
Hoe deze gast door mensen heen snijdt is echt ziekelijk goed. Hele hoge ODA en volgens mij ook hele goede samenwerking met z'n stamgenoten. Neem een voorbeeld aan McBurger. Tig dorpen geëdeld binnen 1/2 dagen.

Flop: Manhardt,
Enige reden dat tie hoog in de lijst staat is door het vele internen van inactieve stam genoten met hier en daar een niet stamgenoot. Voor de rest een lage ODA-score maar wel hoge ODD-score, je zou bijna denken Turtle speler. Dont take it personal.
op zich niet heel moeilijk om tig dorpen in 1-2 dagen van een verbannen speler te edelen. overigens heb ik wel respect hoe hij zich een baan door hem werkte toen mcburger nog geen ban had.
Verder ben ik wel benieuwd hoe brah het krijgt als hij een x de sjaak is en een goede speler het vuur op hem opent.
 

DeletedUser1055

Guest
Jammer dat dat niet snel / nooit zal gebeuren.. vandaar dat ik hem een cadeau gaf gister :p
 

DeletedUser1128

Guest
Ja nu moet hij wel uitkijken want dit is wel DE becry van w1.
 

DeletedUser1212

Guest
Even topic kicken;

Top: Sniped, leuke gast, mooie scores, en geen stoere praat hier op het forum.
Flop: Xangretor, meer dan 1,5 miljoen punten, en een ODA van 150k. Qu'est-ce que c'est?
 
Bovenaan