Top/Flop Spelers

DeletedUser

Guest
dan zou het moeten zij dat je ofwel in F-A zit? maar dan zou ik het ook wel weten ;)

dus je bent een van volgende spelers:
1) Manhardt [Frm]
2) Wouhawazza [SAS]
3) Ez0 Kill [SAS]
4) CyberSkull [ONE]
5) Weetniet1 [SAS]
6 Mountain Lord [SAS]
7) DarknesS007 [DUL]

en aangezien je als je in SAS of DUL zit ik ook wel zou mogen weten wie je bent blijven er voor mij slechts 2 keuzes over...
 

DeletedUser1212

Guest
Ja als speler inderdaad, anders zouden er wel heel veel mogelijkheden blijven haha. Maar goed, SAS, F-A of DUL? Wellicht, wellicht.. Frm of ONE? Wellicht, wellicht.. Moet nu geen hints meer gaan geven, ook niet in-game :p

Het moet wel een vraagteken blijven he, anders is het gebruiken van een alias ook niet meer nuttig haha :D
 

DeletedUser974

Guest
dan zou het moeten zij dat je ofwel in F-A zit? maar dan zou ik het ook wel weten ;)

dus je bent een van volgende spelers:
1) Manhardt [Frm]
2) Wouhawazza [SAS]
3) Ez0 Kill [SAS]
4) CyberSkull [ONE]
5) Weetniet1 [SAS]
6 Mountain Lord [SAS]
7) DarknesS007 [DUL]

en aangezien je als je in SAS of DUL zit ik ook wel zou mogen weten wie je bent blijven er voor mij slechts 2 keuzes over...

Als we samenwerken kunnen we er nog een wegstrepen :p
 

DeletedUser1095

Guest
Ik vind dit best grappig haha blijkbaar is het raden van iemand toch best lastig soms.
 

DeletedUser1212

Guest
Ik ben inderdaad begonnen met mijn eigen naam in W5, maar vond de plek niks. Dus ben onder een andere naam verder gegaan.

En heb net gekeken inderdaad, ik heb een dorpje (51p), maar ik zat eerst in het noorden wat nu van KDM is, en ben daar overgenomen door één van die spelers. Toen ik weer ging inloggen met NesleV op W5 zag ik dat dus heb even doorgeklikt omdat ik even kijken wou, ja en dan krijg je weer ergens een 51 punten dorpje inderdaad. Dus je hebt inderdaad gelijk dat ik dat ben, al speel ik daar natuurlijk niet mee :)
 

DeletedUser974

Guest
Ik denk dat je in SAS zit (vooral omdat je je het meest bezig houdt met de stammen in de oosterlijke regio) :p
 

DeletedUser516

Guest
Ik ben inderdaad begonnen met mijn eigen naam in W5, maar vond de plek niks. Dus ben onder een andere naam verder gegaan.

En heb net gekeken inderdaad, ik heb een dorpje (51p), maar ik zat eerst in het noorden wat nu van KDM is, en ben daar overgenomen door één van die spelers. Toen ik weer ging inloggen met NesleV op W5 zag ik dat dus heb even doorgeklikt omdat ik even kijken wou, ja en dan krijg je weer ergens een 51 punten dorpje inderdaad. Dus je hebt inderdaad gelijk dat ik dat ben, al speel ik daar natuurlijk niet mee :)

dus heb je nu een dubbel account :eek:
 

DeletedUser1212

Guest
Het mooie van een alias gebruiken is natuurlijk dat niemand weet wie je bent, ook je eigen stamleden niet. Heb in het W5-gedeelte van het forum ook met spelers van mijn stam gepraat zonder dat ze het zelf wisten :D
 

DeletedUser

Guest
Het mooie van een alias gebruiken is natuurlijk dat niemand weet wie je bent, ook je eigen stamleden niet. Heb in het W5-gedeelte van het forum ook met spelers van mijn stam gepraat zonder dat ze het zelf wisten :D
en ik kom er zot van.
 
Bovenaan