Top/Flop Spelers

DeletedUser602

Guest
Eaglemen heeft geschreven: zei:
Je blijft een loser jij sloopt en ik bouw weer op zo is het zeker in Drachenfels ook met je vergaan daarom ben je daar niet meer.
HAHAHAHA, iemand vond het niet zo leuk dat ik op bezoek ben geweest.
Leukste is dat mensen denken dat ik noob ben op W4, omdat dit account daar een dorpje heeft neergezet, terwijl ik op een ander account speel daar en een stuk groter ben :rolleyes:
 

DeletedUser878

Guest
HAHAHAHA, iemand vond het niet zo leuk dat ik op bezoek ben geweest.
Leukste is dat mensen denken dat ik noob ben op W4, omdat dit account daar een dorpje heeft neergezet, terwijl ik op een ander account speel daar en een stuk groter ben :rolleyes:
Weinig mensen weten van je bestaan op Drachenfels :D
 

DeletedUser827

Guest
Tja, even switchen naar AEG daar he, nu hoef ik even niet voor je te vrezen.
 

DeletedUser678

Guest
Hm wel heel stilletjes hier. top: Naar mijn mening NoGoZone. heeft alle 3 de wedstrijden in top 3 gestaan
Flop: nog geen idee, de barbarenedelaars van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier mee akkoord, vooral met zijn haat voor UWA (Zie je duidelijk aan zijn 2 dorpen genaamd UWA NOOBS). Zal volgens mij nog lang in de top blijven spelen.

UWA is alleen uit elkaar gevallen helaas:( misschien heeft het ermee te maken dat ik de oprichter heb weggevaagd en zijn hoofddorp heb overgenomen hehe
 

DeletedUser678

Guest
joannex1995 heeft geschreven:Mijn account gehackt vanmorgen en heeft de stam opgeheven...

Sure xD
 

DeletedUser

Guest
Mijn spion heeft hem gehacked. Ik vroeg aan mijn spion of hij alleen zijn troepen wou wegsturen als mijn edelman zou langs komen want anders had ik het nooit kunnen winnen van dat machtige leger van hem:( Maja mijn spion was doorgeslagen en heeft toen alles verpest en UWA kapot gemaakt met zijn dronke hoofd;(
 

DeletedUser878

Guest
Mijn spion heeft hem gehacked. Ik vroeg aan mijn spion of hij alleen zijn troepen wou wegsturen als mijn edelman zou langs komen want anders had ik het nooit kunnen winnen van dat machtige leger van hem:( Maja mijn spion was doorgeslagen en heeft toen alles verpest en UWA kapot gemaakt met zijn dronke hoofd;(
Fantasie heb je dus ook ^^
 

DeletedUser

Guest
Iedere speler die een stam opricht of joinde om de zwakke spelers uit die stam te kennen, dan de stam te verlaten voor een andere stam en de zwakke leden uit zijn vroegere stam begint te edelen.
Heb dit fenomeen al enkele keren gezien en is uiterst laf om eerst de samenwerking en spelers van een stam controleren en dan ze te beginnen edelen.
Dat zijn zwakke spelers met geen eer of waardigheid. Enkel punten tellen voor hen jammer genoeg...

jullie zijn allemaal FLOP en zullen nooit top zijn :)
 
Bovenaan