Top-/Floess spelers/stammen

seayeon

Bekend Lid
@Du Guesclin Wat denk je dan dat mijn intenties zijn

Als je denkt dat ik je zou reporten zit je verkeerd , ik ben geen kleuter die iedereen report voor alles ;) (dat was ook niet op jou bedoeld trouwens)
#edit : Dat had ik als ik dat wou doen ook kunnen doen zonder dit -_-

De intresse was er echt wel , aangezien ik een vermoede had maar het niet zeker wist
Dou nu is niet zo paranoia ;)

Was ook om een stamlid te bewijzen dat Du Guesclin = Snipedd , iemand dacht dat Du guesclin = Ilmagicosahert
Noem geen namen :eek:
 

..m.

Actief Lid
boys, hiervoor is het knuffeltopic.

@Du Guesclin Wat denk je dan dat mijn intenties zijn

Als je denkt dat ik je zou reporten zit je verkeerd , ik ben geen kleuter die iedereen report voor alles ;) (dat was ook niet op jou bedoeld trouwens)
#edit : Dat had ik als ik dat wou doen ook kunnen doen zonder dit -_-

je hebt zelfs het knuffeltopic gereport :rolleyes:
 

ilmagicosahert

Nieuwerd
@Du Guesclin Wat denk je dan dat mijn intenties zijn

Als je denkt dat ik je zou reporten zit je verkeerd , ik ben geen kleuter die iedereen report voor alles ;) (dat was ook niet op jou bedoeld trouwens)
#edit : Dat had ik als ik dat wou doen ook kunnen doen zonder dit -_-

De intresse was er echt wel , aangezien ik een vermoede had maar het niet zeker wist
Dou nu is niet zo paranoia ;)

Was ook om een stamlid te bewijzen dat Du Guesclin = Snipedd , iemand dacht dat Du guesclin = Ilmagicosahert
Noem geen namen :eek:
ai ai ai ai... ik speel al jaren onder me eigen naam, en dan denken er nog dat ik iemand anders ben.... LOL
 

seayeon

Bekend Lid
@Du Guesclin Ik word beschuldigd in de community discord waar iedereen welkom is buiten ik dat ik slijm bij jou xd
Ik denk dat mensen niet goed opletten tho xd

@ilmagicosahert ikr , het was ook niet ik die het dacht
Zou niet weten waarom je van naam zou moeten veranderen zelfs , mijn naam is enkel veranderd omdat ik men oude account gedelete heb
Als het kon switchte ik meteen terug , maar vrees dat als reden geven dat ik mijn vorig acc met die naam gedelete is niet goed genoeg is xd
 
Bovenaan