Top-/Floess spelers/stammen

DeletedUser1942

Guest
snap niet waar sommigen zich mee bemoeien blijf gewoon lekker weg van het forum als je er niet tegen kan :mad:
 

seayeon

Bekend Lid
@pierlalaa , het is echt om ziek van te worden het zijn/waren er een paar die met dezelfde leugens kwamen , nu is er her en der wel prive over gepraat , maar mensen kijken naar wat het resultaat is en niet waar het vandaan komt

Sommige mensen zitten hier gewoon voor de dirt , het spel spelen is voor hun de bijzaak , en dat is gewoon jammer

Er zijn ook genoeg mensen die gewoon negatief tov mij reageren omdat anderen dat doen zodat ze aandacht krijgen
Olie op het vuur gooien etc , maar terwijl zeggen dat ze het niet fijn vinden

Hypocriet af imo
 

DeletedUser1942

Guest
ja en dan zijn er nog stumpers blij hier en daar onbegrijpelijk :rolleyes:
 

Mille69

Casual Lid
@seayeon het is dan zeker jammer dat zoiets kan blijven gebeuren, of dat nu allemaal waar is of niet.

Opzich wel respect da ge altijd maar daar op antwoord maar uiteindelijk zal da toch nie veel veranderen. Zolang ge tegenstanders hebt (en die heeft iedereen) zal er gepraat worden en natuurlijk zou da nie me schelden of zwart maken etc mogen ma da kun je toch nie stoppen.

De mods hebben het zo blijkt druk en ikzelf zou ook nooit zin hebben om weer een ruzie met voorgeschiedenis op te lossen.

Tenzij je je naam verandert en lowkey gaat spelen zal je altijd de lasten dragen (wa natuurlijk wel jammer is he)
 

..m.

Actief Lid
Ik zal ook wel hier een voorzetje geven.

Topspeler: @KNESTOP . das mijn suggerdaddy op deze wereld die me gs geeft <3

Topstam: V&A op een punt minder als de helft van de spelers van rgk, en alsnog aan het winnen..

flopspeler: ..m. parasiteert op gs van knestop

flopstam: rgk, te veel leden..
 

seayeon

Bekend Lid
Ik zal nog is on topic posten

Top :

@TheEdge64 , @Hillman (Na een backstab van 2 buren die de week ervoor nog over wouden komen naar de stam en zich dus ook vriendelijk opstelden daardoor) mooi doorgezet , Respect

@wolf12 dikke respect voor het volhouden en in de kern blijven liggen , wat tegenslagen gehad , maar je kan nu beginnen inhalen maat , echt spartaans bloed

@Stethomaca1
Doorzettingvermogen , herstarten , en extreem snel uit de starblokken gekomen daarna , nu mooi bezig in zijn regio

@Don-Fortune , @KNESTOP , zelden niet ex-sparta members zo hard zien gaan

@Tyranto1 , gewoon topkerel in het algemeen

@ricoz9 : Pizza <3

@Stakka Welcome back brother!

Flop :

@seayeon : vieze co-abuser , support omkopende , Farmbot gebruikende , scheldende rotzak

@Olliemw : Grote portemonee , tiny brain
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Waarschuwing: geen 1 op 1 gesprekken (of 2 op 1 of whatever) die rustig in de pm kunnen, alles na deze post wat hierop lijkt valt onder het kopje “negeren van instructies”. En dat zouden we niet willen :p
 

seayeon

Bekend Lid
Das een goeie @Du Guesclin aka @Sniped , vraagje hoe komt eig dat je de ene keer met 1 acc reageerd en de andere keer met een andere?
Mobiel en PC? gewoon een vraag uit intresse , snap het namelijk niet echt xd
 

DeletedUser1388

Guest
Das een goeie @Du Guesclin aka @Sniped , vraagje hoe komt eig dat je de ene keer met 1 acc reageerd en de andere keer met een andere?
Mobiel en PC? gewoon een vraag uit intresse , snap het namelijk niet echt xd
Klopt, zit met de ene op de mobiel ingelogd en de ander op de pc. Moet dat misschien een keer rechttrekken, is ook beter voor mijn postcount :)

Dat weet jij toch best death, nou geen interesse vijnzen als je andere intensies hebt :x
 
Bovenaan