Top en Flop spelers wereld 16

DeletedUser828

Guest
Flop: Amch. Waarom? De manier waarop hij leiding geeft en 'diplomatie' voert is gewoon lachwekkend. Als iemand van Dtw dit leest, zet hem aub af als leider om de wereld nog een beetje spannend te maken...
 

DeletedUser924

Guest
Dtw is gewoon een zusterstam van de nummer 1 stam. Of een stam met hun andere acounts of hoe dan ook. Ehm...is gewoon 2 handen op 1 buik.
 

DeletedUser292

Guest
Dtw is gewoon een zusterstam van de nummer 1 stam. Of een stam met hun andere acounts of hoe dan ook. Ehm...is gewoon 2 handen op 1 buik.

als je verdenkingen hebt, uit die dan bij support in plaats van te insinueren dat er bij ons mensen met meerdere accounts spelen.. denk je nu echt dat de meesten niet allang zijn doorgelicht met de praatjes die One de wereld in heeft geholpen?

Ik denk dat van ons bekend is dat wij geen bg's aangegaan zijn en slechts 1 enkele keer een nap, die ook razendsnel weer is opgezegd, omdat deze klaarblijkelijk slechts uit angst door de ander was aangevraagd, waarbij men afspraken niet nakwam en de bg gebruikte om lukraak dorpen te pakken in ons stamgebied.

ALS, wij al zouden besluiten om een 'zusterstam' op te richten, dan zal dit nooit een zusterstam zijn.. hooguit een stammetje waarin mb's / du's zouden zitten.. Helaas is de wereld dun gezaaid met loyale types, ergo ik heb geen du's of mb's 'in dienst' genomen deze wereld.. ik vreet alles op, kan er ook niet moeilijk gedaan worden..

wat hebben wij aan een zusterstam, als we nog dik in de ruimte zitten om leden aan te nemen?
 

DeletedUser

Guest
Haha wat kan jij lekker happen. Wie gooit er nog wat lekkers uit zodat ie vaker komt posten?:D
 

DeletedUser292

Guest
ie?

Het is gewoon not done, om ongebreidelde beschuldigingen te uiten..
in mijn ogen doe je dat alleen maar, omdat je blijkbaar geen shred bewijs hebt om ze hard te maken.. de beschuldigingen die ik geuit heb over spelers die tegen de regels handelden, zijn direct naar support gegaan. niet domweg op het forum om de naam van mensen te schaden.
Moderwerpen is 1. liegen en valse beschuldigingen uiten omtrent vals spelen is gewoon min.
 

DeletedUser1576

Guest
Hee, iemand maakt fittie en ik ben het niet :).

Interessant, waar gaat t over luitjes?
 

DeletedUser292

Guest
Hee, iemand maakt fittie en ik ben het niet :).

Interessant, waar gaat t over luitjes?

over een stel mensen dat niet tegen hun verlies kan.. ze kunnen t niet zetten dat een andere speler of andere stam beter is.. dan moet er vals spel aan te pas komen in hun ogen, want beter is onmogelijk.. ze mogen het denken, maar valse beschuldigingen zetten ze maar in een report naar de moderators, dan kunnen ze de consequenties dragen als ze voor niets spelers continue beschuldigen ;)
 

DeletedUser924

Guest
over een stel mensen dat niet tegen hun verlies kan.. ze kunnen t niet zetten dat een andere speler of andere stam beter is.. dan moet er vals spel aan te pas komen in hun ogen, want beter is onmogelijk.. ze mogen het denken, maar valse beschuldigingen zetten ze maar in een report naar de moderators, dan kunnen ze de consequenties dragen als ze voor niets spelers continue beschuldigen ;)
Over wat voor beschuldiging gaat het? Ik word toch wel nieuwsgierig nu.
 

DeletedUser1734

Guest
lijkt mij duidelijk als iemand uit een stam word gezet (met reden) en dan op barbaar gaat... terwijl een speler nummer 2 is van een wereld..
 
Bovenaan