Top en Flop spelers wereld 16

DeletedUser1734

Guest
Acties spreekt luider dan woorden... eerst jullie afscheidsbericht op het forum en dan JOU laffe streek tegen Sam1986 o_O

weerspiegelt alleen wat je bent voor een speler... :rolleyes:

In onze afscheidbericht staat waarom we de stam verlieten omdat we vrienden hadden in andere stam en we dus tbd niet onnodig ons wilde laten deffen tegen onze vrienden en hun stam die de pijlen richting ons hadden staan daarbij komt dat vrienden onder elkaar een hoop lol maken wat ik in tbd wel mistte een app groep die 24 uur stil is ? een stamchat waar weinig of niets in verteld werd het is maar een voorbeeld. dan ga je al snel voor vrienden kiezen die ja al langer kent of via via kent en weet hoe ze zijn. Eerlijk ik heb 100% meer plezier in het spel nu dan de tijd bij tbd maar goed ieder zijn of haar manier van spelen je mag mij flop speler noemen om wat dan ook ik lach erom en lig er geen moment wakker van.. natuurlijk val ik een tbd speler aan als mij gevraagd word of ik nog een clear voor een edel kan zetten als jij dat niet zou doen ben jij meer flop dan mij aan het rapport te zien was de clear overbodig maar dat terzijde.. jij noemt het een laffe aanval ik gewoon een aanval.

Haha onzinnenke....
Nu praat je hier ook al over 'andere' die er anders over zouden denken, zoals je ook al tegen mij zij.
Wel vreemd dat dan elke keer als we vragen of je iemand kan noemen die het niet sneu vond je stil valt.

nou Kobar19990,

Aangezien je dit zelf niet snapt zal ik het je een keer uitleggen.
Neen ik noem die personen niet die wel met mij op een fatsoenlijke manier met mij praten niet en waarom niet omdat ik respect hebt voor hun en voor jou niet je weet zelf wat je tegen mij hebt verteld over luier poepen etc. en angsthaas het glijd echt van mij af en het doet mij totaal niets.
Meer wil ik niet kwijt aan jou aan gezien je in mijn ogen het overzicht hebt van niets..

p.s. als er in je stam een mol zit weet ik het wel en jij niet.. suc6 verder..
 

DeletedUser1736

Guest
Iemand al van die speler Alberto ofso geghoord? echt een Toppertje :D:D
 

DeletedUser1713

Guest
Mag je ook jezelf noemen? Ik heb momenteel een kwart van de ODA die we hebben als stam te danken aan mezelf, dus ehh.. :p
Nee, ik nomineer bij deze iemand anders als top speler, namelijk: den-bruur.
Hij kreeg het voor elkaar om net wat minuutjes eerder 100k ODA bij elkaar te sprokkelen dan ik :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1325

Guest
FLOP: Necabo, rapportje zegt meer dan duizend woorden.
abfp6te0ctceq.png
 

DeletedUser292

Guest
Gepland uiteraard, ik vermoord graag 1000 LC van mezelf zolang ik maar 20k GS van elk mee terug kan nemen!

op wow hebben ze daar een goed woord voor, maar ben bang dat mij dat hier gelijk een ban oplevert haha
 
Bovenaan