Top en Flop spelers wereld 16

DeletedUser1748

Guest
Edel met identiteitscrisis die dacht dat hij een verkenner was. Kan gebeuren. :p
 

DeletedUser1538

Guest
Eppotje = Grootte FLOP

Hij kan niet winnen zonder SABO's... wat'n zielig zielepietje o_O
 

DeletedUser1647

Guest
Eppotje = Grootte FLOP

Hij kan niet winnen zonder SABO's... wat'n zielig zielepietje o_O
wellicht dat jij Maar gewoon even terug moet naar tw1, overal te mekkeren over sabo´s en vervolgens wel de helft van je dorpen gekregen door domweg bb´s te edelen. Omdat jij niet de beschikking hebt tot sabotage´s betekent niet dat andere mensen deze niet op jou mogen gebruiken en al helemaal niet dat zonder sabo´s ze jou niet kunnen verslaan. denk dat dat nog met de ogen gesloten lukt
 

DeletedUser1538

Guest
wellicht dat jij Maar gewoon even terug moet naar tw1, overal te mekkeren over sabo´s en vervolgens wel de helft van je dorpen gekregen door domweg bb´s te edelen. Omdat jij niet de beschikking hebt tot sabotage´s betekent niet dat andere mensen deze niet op jou mogen gebruiken en al helemaal niet dat zonder sabo´s ze jou niet kunnen verslaan. denk dat dat nog met de ogen gesloten lukt


Puhhhhh wellicht moet jij jou bril opzetten want de meeste spelers hier pakken bb dorpen.. ben JIJ ook wellicht zo'n speler die groot is geworden dmv bb edelen?? WAARDOOR ook IK moest bb dorpen innemen om te voorkomen dat jullie bb edelaars niet zomaar alles opedelt!! :mad:

Sja.. er was bij meerdere grootte stammen afgesproken voor geen gebruik van sabo's ivm spelbederf, maaja als je zelf zo aangesproken voelt om ze niet te mogen gebruiken .. geeft alleen aan hoe zwak je bent! :p
 

DeletedUser1647

Guest
Puhhhhh wellicht moet jij jou bril opzetten want de meeste spelers hier pakken bb dorpen.. ben JIJ ook wellicht zo'n speler die groot is geworden dmv bb edelen?? WAARDOOR ook IK moest bb dorpen innemen om te voorkomen dat jullie bb edelaars niet zomaar alles opedelt!! :mad:

Sja.. er was bij meerdere grootte stammen afgesproken voor geen gebruik van sabo's ivm spelbederf, maaja als je zelf zo aangesproken voelt om ze niet te mogen gebruiken .. geeft alleen aan hoe zwak je bent! :p
Ten eerste, nee zon speler ben ik niet dus maak je Maar geen zorgen. En ten tweede, als die speler niet valt onder de stammen waarmee een sabo verbod is afgesproken dan is hij vrij om te doen wat hij will met zn sabo´s. verder gebruik ik zelf nooit sabo´s omdat ik het nut veel Meer in zie bij trebs en zerkers. echter is het een deelvan het spel, en moet je er op voorbereid zijn dat mensen het gebruiken. en als dat dan het geval is niet via elk mogelijk medium huilen over sabo´s tegen je
 

DeletedUser1538

Guest
Ik geef gewoon mijn mening waarom ik de desbetreffend speler een FLOP vindt, daar is deze topic voor.. :rolleyes:
 

DeletedUser1734

Guest
nu zeur je ook al over sabo's dutchkiwi what's next ?

bij de nomineer ik je tot zuurpruim van de wereld 16 en tot de grootste flop speler van w16.
 

DeletedUser1631

Guest
als we toch gaan nomineren dan bij deze Onzinneke veraader van deze wereld en flop speler van dit spel , als je boos bent vraag dan eerst weer wat meer zak geld om door te spelen , kan je de wereld nog makkelijker kopen ,hopper de flop , (speler) :p:p:p
 

DeletedUser1647

Guest
als we toch gaan nomineren dan bij deze Onzinneke veraader van deze wereld en flop speler van dit spel , als je boos bent vraag dan eerst weer wat meer zak geld om door te spelen , kan je de wereld nog makkelijker kopen ,hopper de flop , (speler) :p:p:p
zo te zien is het 1e slachtoffer van de hitte al gevallen, het is hem naar zn hoofd gestegen, zonnesteekje wellicht ?
 
Bovenaan