Taverne

Kr33log


Community Manager
Teamleden
reken daar gwendoline bij , een rijke bb-edelaar gaat nog harder
Maarja als het ban-systeem aanvallen bevat en 2 man krijgen dezelfde ban , die daarna verminderd word , en die andere persoon staat rechtstreeks in contact met je buren , word het knap lastig verdediggen

Is een fout van inno weliswaar
Het missend eergevoel is wel te verwachten op TW , dus betere regels omtrent ban zijn wel nodig en zal ik ook in elke mogelijke situatie betwisten , zelfs als ik iemand report zal ik altijd vragen om een niet attackbare ban

Bugs op het ingame forum
Bugs met kroonopties in kazernes oa

Fouten in de communicatie met de spelers , er word geen verhaal gevraagd en geen mogelijkheid om een ban/sanctie te verdediggen , terwijl ik vind dat dat wel zou moeten kunnen.

Nu Ik heb dit aangekaart bij support , en ook rechtstreeks met iemand boven de NL versie , en het ENIGE wat ik te horen krijg is , volgende update , volgende update , dus of die overheersing gebruikt gaat worden is nog maar de vraag

Ze kunnen evengoed zeggen , volgende update!



Waarom zou ik jou moeten wreken dan? Ik bedoel wraakzucht moet toch door iets opgeroepen worden he? vertel het is aan de jury , ben je stout geweest?

Ik zal de eerstvolgende wereld wss niet starten aangezien ik in november weer 2 jobs ga hebben , waarvan 1tje buiteshuis

Deathscythe,

Ik begrijp al je frustraties, maar zoals je weet en zoals Dutch Pirate heeft aangekaart is het forum helemaal niet de juiste plaats om banbesprekingen of communicatie tussen jou en ons hier op het forum of in game te plaatsen. Indien je dit doet krijg je meteen meestal meteen een sanctie zonder eerst communicatie. Dit is hoe wij werken. Je krijgt eerst een waarschuwing, maar indien de feiten te groot zijn, krijg je ineens een ban. Dan gaan wij over tot uitleg waarom je geband bent en bekijken wij, hoe wij deze ban verder aanpakken. Hier kan jij je verhaal tegen ons doen.

Het kan kloppen dat 1 of meerdere personen dezelfde ban krijgen, en nadien dezelfde sanctie en strafvermindering krijgen. Maar dat zijn WIJ die dat beslissen, niet jij, niet de andere persoon of andere spelers. Wij bekijken en onderzoeken alles en kiezen wat te straffen zijn. Daar hebben spelers, alsook jij geen invloed in.

Het kan zijn dat je wel altijd roept om een niet aanvalbare ban. Maar dan nog zullen wij volgens onze sanctie's de sanctie indien nodig zetten, en dan zal dit door ons gekozen aanvalbaar of niet aanvalbaar zijn.

Om een aantal misverstanden en gekwisten te verduidelijken wil ik het volgende zeggen. Het klopt dat je in het verleden hebt gevraagd om strafvermindering bij andere. Maar alsook was jij niet degene die ervoor gezorgd heeft dat deze persoon strafvermindering kreeg. Het enige wat ik zei was dat ik het fijn vond om te horen dat je begreep dat de andere geen perma ban moest krijgen.

Je hebt dit bij ons aangekaart, en je hebt inderdaad contact gehad met iemand van bij InnoGames HQ. Maar alsook is deze persoon eerst naar jou gekomen om andere feiten. Deze persoon heeft inderdaad verteld dat het team momenteel met een bug bezig was waar jij later over klaagde en dat de volgende update een update zou zijn wat vele spelers blij zou maken. Waar ik nog steeds mijn mening over heb. Het is inderdaad een mooie update, maar niet altijd iedereen zal blij zijn. Dit is dus verkeerd verwoord door mijn collega.

Over de overheersing. Dit klopt, dit is niet meer het eindspel, we werken volop om de overwinningspunten te verbeteren, en jammer genoeg kan ik hierover niet meer zeggen. Ik ga wel mijn best doen om de poll die mijn collega gestart heeft, te verwezelijken en dus die setting door te pushen bij InnoGames. Weet echter dat wij niets kunnen beloven, maar wel ons best zullen doen!

We willen je vragen over de bugs om deze altijd te melden op het forum. Hier kunnen wij dan samen de bugs onderzoeken en weten andere spelers ook dat deze bug gemeld is. We weten dat de forumbug er al lang inzit, en ik ben blij te kunnen aankondigen dat InnoGames een fix heeft gevonden of bijna een fix heeft gevonden en deze normaal gezien met de volgende update dus verholpen zou zijn! Ik hoop dan ook dat deze update er snel zal zijn!

Ik wens je veel succes in November met je nieuwe job!

Alsook wil ik graag deze discussie verder afhandelen en vragen om on topic te blijven en te praten over wereld 28.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser678

Guest
Nee op bergenhus is onze goede vriend deathscythe al zo goed als naar huis, dit zou allemaal oude vetes @Dutch Pirate ;)
Dit forum lijkt meer op een algemeen spelforum te worden :p
 

DeletedUser1935

Guest
Deathscythe,

Ik begrijp al je frustraties, maar zoals je weet en zoals Dutch Pirate heeft aangekaart is het forum helemaal niet de juiste plaats om banbesprekingen of communicatie tussen jou en ons hier op het forum of in game te plaatsen. Indien je dit doet krijg je meteen meestal meteen een sanctie zonder eerst communicatie. Dit is hoe wij werken. Je krijgt eerst een waarschuwing, maar indien de feiten te groot zijn, krijg je ineens een ban. Dan gaan wij over tot uitleg waarom je geband bent en bekijken wij, hoe wij deze ban verder aanpakken. Hier kan jij je verhaal tegen ons doen.

Het kan kloppen dat 1 of meerdere personen dezelfde ban krijgen, en nadien dezelfde sanctie en strafvermindering krijgen. Maar dat zijn WIJ die dat beslissen, niet jij, niet de andere persoon of andere spelers. Wij bekijken en onderzoeken alles en kiezen wat te straffen zijn. Daar hebben spelers, alsook jij geen invloed in.

Het kan zijn dat je wel altijd roept om een niet aanvalbare ban. Maar dan nog zullen wij volgens onze sanctie's de sanctie indien nodig zetten, en dan zal dit door ons gekozen aanvalbaar of niet aanvalbaar zijn.

Om een aantal misverstanden en gekwisten te verduidelijken wil ik het volgende zeggen. Het klopt dat je in het verleden hebt gevraagd om strafvermindering bij andere. Maar alsook was jij niet degene die ervoor gezorgd heeft dat deze persoon strafvermindering kreeg. Het enige wat ik zei was dat ik het fijn vond om te horen dat je begreep dat de andere geen perma ban moest krijgen.

Je hebt dit bij ons aangekaart, en je hebt inderdaad contact gehad met iemand van bij InnoGames HQ. Maar alsook is deze persoon eerst naar jou gekomen om andere feiten. Deze persoon heeft inderdaad verteld dat het team momenteel met een bug bezig was waar jij later over klaagde en dat de volgende update een update zou zijn wat vele spelers blij zou maken. Waar ik nog steeds mijn mening over heb. Het is inderdaad een mooie update, maar niet altijd iedereen zal blij zijn. Dit is dus verkeerd verwoord door mijn collega.

Over de overheersing. Dit klopt, dit is niet meer het eindspel, we werken volop om de overwinningspunten te verbeteren, en jammer genoeg kan ik hierover niet meer zeggen. Ik ga wel mijn best doen om de poll die mijn collega gestart heeft, te verwezelijken en dus die setting door te pushen bij InnoGames. Weet echter dat wij niets kunnen beloven, maar wel ons best zullen doen!

We willen je vragen over de bugs om deze altijd te melden op het forum. Hier kunnen wij dan samen de bugs onderzoeken en weten andere spelers ook dat deze bug gemeld is. We weten dat de forumbug er al lang inzit, en ik ben blij te kunnen aankondigen dat InnoGames een fix heeft gevonden of bijna een fix heeft gevonden en deze normaal gezien met de volgende update dus verholpen zou zijn! Ik hoop dan ook dat deze update er snel zal zijn!

Ik wens je veel succes in November met je nieuwe job!

Alsook wil ik graag deze discussie verder afhandelen en vragen om on topic te blijven en te praten over wereld 28.

1. Als je me een sanctie wil geven om dat ik me uitspreek op het forum over de gang van zaken? wij geven je een waarschuwing? ow ja? dat is pas NA ik dit heb vermeld in een ticket naar jou toe , dat dit wel de normale gang van zaken moet zijn

2. Dat ik niet de enige ben die ervoor gezorgd heeft dat iemand anders een strafvermindering kreeg dat boeit me vrij weinig , het feit is dat er gezegd word dat ik PERMANENT verbannen zou moeten zijn , of op BB zou moeten gezet worden , terwijl dat de tegenspeler toen exact hetzelfde heeft gedaan , dus ja als ik op BB gezet zou worden of permanent geband zou worden , de andere persoon ook , dat lijkt me de enige logische werking , zelfde fout = zelfde sanctie

3. Er word uitleg gegeven over de ban? moet jij mij toch is laten zien waar je dat gezegd hebt hoor ;) want een uitleg heb ik nooit gekregen

Ik heb ook al contact gehad met betaalservices omtrent deze gevallen en ook de bugs die er al jaren inzitten , en ook zij vinden dit niet klantvriendelijk

4. De volgende update ... wanneer is die ? over nog een jaar?

Overwinnigspunten werkt gewoon niet , maar ook in dit geval word er niet geluisterd naar ons , ik weet hoe jij en DP erover denken , en ik leg die verantwoording ook niet bij jullie dat is niet de bedoeling , aangezien deze beslissingen hogerop gelegd worden

Maar sorry als dit nog een paar maanden aansleept ga ik gewoon over tot actie met paypal , want ik ben het kotsbeu , en ik wil dan graag actie ondernemen VOOR jullie het spel opdoeken , ik denk dat je dat wel begrijpt niet?

En daarenboven thanks voor de succeswensen , Kr33l0g ik heb genoeg gesprekken gehad met jou om te weten dat je het goed bedoeld , en van DP weet ik dat ook 100% zeker dus neem het niet persoonlijk.

En thx voor het succeswensen.
Word wel hard voor de komende 3 jaar erna , maar ga wel in totaal een bak geld verdienen xd
Thuis werkende als game-tester / web-design / design etc (whatever hits my e-mail)
En dan daarbuiten pcs en servers gaan monteren en aansluiten in fabrieken enzo

Maar dat dat goed verdient zal wel geweten zijn , moet er wel veel voor opgeven
kan maar 2x per week gaan fitnissen dan. Tis al goed dat de vrouw er volledig achter staat , zonder haar zou het helemaal onmogelijk zijn.

Het probleem wat ik gewoon zie is dat Inno niet genoeg moeite doet IMO
Ik ben iemand die altijd keihard werkt voor zijn doelen , en die mentaliteit zie ik niet momenteel , die forumbug had al lang gefixt kunnen zijn , en iedereen die iets of wat kan coderen weet dat ook gewoon.


Nee op bergenhus is onze goede vriend deathscythe al zo goed als naar huis, dit zou allemaal oude vetes @Dutch Pirate ;)
Dit forum lijkt meer op een algemeen spelforum te worden :p

Ik speel op 3 werelden was even heel druk met zoveel mogelijk tegen te houden op w27 , nu is het weer rustigger en heb ik meer tijd , dit is een fout die jij en velen maken , en wat ik al op vele werelden heb gezien

Nu al doen alsof je de winnaar bent , jij bent een overlopertje thats it
Eerst def vragen aan mensen , dat laten dood gaan , stam leaven en dan aanvallen op diezelfde mensen , als dat jou stijl is ben ik blij dat ik niet meer in dezelfde stam zitten , dan heb ik meer respect voor alle andere oude vijanden , inclusief snipedd , jah en de rest , zij starten vanaf het begin een stam of gaan in een stam , en laten deze stam voor niemand vallen ;) Dat is een verschil in mentaliteit , heb ook al gehoord van mensen dat je snel opgeeft , dus ik hoop dat je deze wereld niet teveel tegenslagen hebt , want ik daarentegen stop niet tot een wereld afgelopen is , en zal alles in mijn macht doen om sterker terug te komen.

Onkruid vergaat niet ;)

Hou toch op met je pushing, 4 edels en een clear sturen vanuit een actieve co valt daar echt niet onder.
Zoals zovaak gezegd ;Stop nou met het maken van aannames gebaseerd op halve informatie.
Athans, die aannames mag je maken, maar presenteer het dan niet als feiten, dat gaat je leven echt een stuk makkelijker maken.

Het is geen aanname met halve informatie knul.

Is al sinds begin van de maand inactief , kan in aanvalslogs bekeken worden , niet vergeten dat ik meer kan zien als jij denkt
En dat er nog steeds mensen zijn die ook geen haatgevoelens hebben tov van mij die in jou stam zitten

Je praatte via zijn acc
Je deed je voor alsof je casa was op zijn acc
Je edelde op zijn acc
Je viel aan op zijn acc

en btw , daarvoor deed je geen fuck op zijn acc als co , alleen je eigen voordeel , daar heb jij aan gedacht , thats it
Of casa dat dorp nu had of niet , dat intreseerde jou ook geen moer ;)
Maar blijf maar zeggen dat ik aannames doe , ik weet wat ik weet ;)

La casa de papel is al de hele maand niet actief kerel en dat weet je goed genoeg , en aangezien jah zegt dat dit mijn strategie is , neem ik aan dat die er geweest is ? maw heeft support wel degelijk gezien dat het account inactief is schat

Waarom het leven makkelijk maken terwijl het ook moeilijk kan :)
Heb al veel strategieën meegemaakt op TW maar de ban strategie die hij hanteert is een nieuwe voor mij, en eigenlijk best onbegrijpelijk dat INNO daar ook nog in mee gaat :(

Strategie ? ik heb voor w27 nooit iemand aangegeven zover ik weet
Maar jullie geven mij aan , dan geef ik jullie ook aan als jullie een fout maken , simpel zat?
Ban-strategie , ik wil dat bans zo zijn dat je tijdens een ban niemand kan aanvallen ( tenzij het een definitieve perm ban is )
Dus nee , het is niet mijn bedoeling dat jullie aangevallen worden tijdens bans om zo troepen te verliezen , ik heet geen snipedd ;)

Dus luister naar je baasje , hij zegt geen aannames doen , dus go for it
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser678

Guest
Ik speel op 3 werelden was even heel druk met zoveel mogelijk tegen te houden op w27 , nu is het weer rustigger en heb ik meer tijd , dit is een fout die jij en velen maken , en wat ik al op vele werelden heb gezien

Nu al doen alsof je de winnaar bent , jij bent een overlopertje thats it
Eerst def vragen aan mensen , dat laten dood gaan , stam leaven en dan aanvallen op diezelfde mensen , als dat jou stijl is ben ik blij dat ik niet meer in dezelfde stam zitten , dan heb ik meer respect voor alle andere oude vijanden , inclusief snipedd , jah en de rest , zij starten vanaf het begin een stam of gaan in een stam , en laten deze stam voor niemand vallen ;) Dat is een verschil in mentaliteit , heb ook al gehoord van mensen dat je snel opgeeft , dus ik hoop dat je deze wereld niet teveel tegenslagen hebt , want ik daarentegen stop niet tot een wereld afgelopen is , en zal alles in mijn macht doen om sterker terug te komen.

Onkruid vergaat niet ;)

Sorry hoor DS maar hier zitten wat fouten in:

Wiens fout is het dat jij op zoveel werelden speelt? Beter 1 wereld goed spelen dan 3 slecht, toch?

Sorry maar jij hebt je voorgedaan in de stam als een ervaren pro speler, terwijl je uiteindelijk een gemiddelde speler bent met een uitzonderlijk groot ego en grof taalgebruik. Dat is niet mijn fout maar de jouwe. Spelers als Jah die er geen 3 jaar zijn uitgeweest uit het spel kennen spelers zoals jij en die zullen wel zo slim zijn om niet bij jou in de stam te gaan. Ik ken Jah trouwens als langer als jij zodus we weten van elkaar wat we kunnen ;)

Snel opgeven, stoppen om een overlijden binnen de familie lijkt me een redelijke reden tot stoppen.
 

DeletedUser974

Guest
Het is geen aanname met halve informatie knul.

Is al sinds begin van de maand inactief , kan in aanvalslogs bekeken worden , niet vergeten dat ik meer kan zien als jij denkt
En dat er nog steeds mensen zijn die ook geen haatgevoelens hebben tov van mij die in jou stam zitten

Je praatte via zijn acc
Je deed je voor alsof je casa was op zijn acc
Je edelde op zijn acc
Je viel aan op zijn acc

en btw , daarvoor deed je geen fuck op zijn acc als co , alleen je eigen voordeel , daar heb jij aan gedacht , thats it
Of casa dat dorp nu had of niet , dat intreseerde jou ook geen moer ;)
Maar blijf maar zeggen dat ik aannames doe , ik weet wat ik weet ;)

La casa de papel is al de hele maand niet actief kerel en dat weet je goed genoeg , en aangezien jah zegt dat dit mijn strategie is , neem ik aan dat die er geweest is ? maw heeft support wel degelijk gezien dat het account inactief is schat

Ok.
 

DeletedUser1935

Guest

Gaat niet veel meer gezegd worden , hij gaat in de fout , ik wijs hem op die feiten , dan is het volgens hem een aanname , als ik dan verder erop in ga is er niks inhoudelijks meer te vinden

Hij pushed , word ervoor geband , maar volgens hem heeft hij niet gepushed hoor
 

DeletedUser

Guest
En hoe gaat het op deze wereld :D (sorry ben hier ook ff on topic geweest)
Maar vraag me ff wat af: een niet aanval BAN
Bestaat dat ? Wil ik gelijk alles over weten hoe hem te krijgen tijdens mijn vakantie :D
 

DeletedUser678

Guest
Naja het gaat hier niet slecht op de wereld, vooral vreemd om als terugkerende speler in een wereld te komen zitten waarin je niemand kent. Ondanks de eerste persoon deathscythe was die ik tegenkwam ben ik toch in goede handen terecht gekomen vanaf de moment ik daarbij weg was xD

en geef nu toe, hier worden we toch allemaal gelukkig van, toch

http://prntscr.com/kc1iqr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
En hoe gaat het op deze wereld :D (sorry ben hier ook ff on topic geweest)
Maar vraag me ff wat af: een niet aanval BAN
Bestaat dat ? Wil ik gelijk alles over weten hoe hem te krijgen tijdens mijn vakantie :D

en spelregel verbreken levert normaal een niet aanvalbare ban op ( Maar deze zijn vaker permanent uit mijn ervaring)
een ban door taalgebruik ben je gewoon aanvalbaar

Naja het gaat hier niet slecht op de wereld, vooral vreemd om als terugkerende speler in een wereld te komen zitten waarin je niemand kent. Ondanks de eerste persoon deathscythe was die ik tegenkwam ben ik toch in goede handen terecht gekomen vanaf de moment ik daarbij weg was xD

en geef nu toe, hier worden we toch allemaal gelukkig van, toch

http://prntscr.com/kc1iqr

In goeie handen ? als ik actief genoeg had gespeeld en niet op andere wereld was aan het focussen had het heel anders gelopen , er zijn meerdere leden van TRM , die in mijn provincie zitten die op die wereld dan weer meteen weggespeeld waren

Mooie clear wel , dat is wel waar , ik gebruik ook vrijwel altijd BTP clears , natuurlijk zijn er mensen die dat van mij weten , en mensen zullen dat ook wel van jou weten ondertussen , dus mensen gaan erop reageren , dus zorg maar dat je 2 stappen vooruit blijft denken , want dat blijft niet werken
 

DeletedUser678

Guest
In goeie handen ? als ik actief genoeg had gespeeld en niet op andere wereld was aan het focussen had het heel anders gelopen , er zijn meerdere leden van TRM , die in mijn provincie zitten die op die wereld dan weer meteen weggespeeld waren

Mooie clear wel , dat is wel waar , ik gebruik ook vrijwel altijd BTP clears , natuurlijk zijn er mensen die dat van mij weten , en mensen zullen dat ook wel van jou weten ondertussen , dus mensen gaan erop reageren , dus zorg maar dat je 2 stappen vooruit blijft denken , want dat blijft niet werken

Ik denk dat iedereen ook weet dat je je best maar kan focussen op 1 wereld, zeker als je leiding wil geven binnen een stam.
 

DeletedUser1497

Guest
Heeft er iemand rode wijn en kaas? het is ten slotte een taverne
 

DeletedUser1935

Guest
Ik denk dat iedereen ook weet dat je je best maar kan focussen op 1 wereld, zeker als je leiding wil geven binnen een stam.

Jep en dat is mijn fout geweest , zelf een stam willen opstarten terwijl ik op meerdere werelden bezig was , maar no hard feelings tho , ik weet wat ik kan ingame , en ik ben niet de beste speler , maar ook zeker niet de slechste

Maar van opgeven heb ik nog nooit gehoord ;)
 

DeletedUser678

Guest
Jep en dat is mijn fout geweest , zelf een stam willen opstarten terwijl ik op meerdere werelden bezig was , maar no hard feelings tho , ik weet wat ik kan ingame , en ik ben niet de beste speler , maar ook zeker niet de slechste

Maar van opgeven heb ik nog nooit gehoord ;)
Nou dat zie ik toen je gisteren bb-dorpje werd. o_O
 

DeletedUser678

Guest
je HQ was nog niet eens overgenomen zodus lijkt me je dorp opgeven.
 

DeletedUser678

Guest
dus ik moet gewoon een paar uur langer wachten tot het dorp volledig is overgenomen?
Dat noem ik tijdverspilling
Dan vind ik blijven in een rampzalig slechte stam met inactieve leiding eerder tijdverspilling hoor, ipv verlaten noemen als opgeven.
 
Bovenaan