Taverne

DeletedUser1527

Guest
Nou mischien treffen we elkaar nog goedschiks of kwaadschiks. ;)
 

DeletedUser1527

Guest
Er kan nog van alles gebeuren zeg ik altijd. Maar voor nu lopen zn edels er nog te lang over dacht ik zo :p
 

DeletedUser1527

Guest
we gaan het meemaken. Het valt me wel op op tw2 dat 70% niet weet wat die aan het doen is. mensen snappen geloof niet. vallen aan met speervechters en laten bij de verdediging gewoon lekker ff hun bijlen staan. dit is toch ongeloofelijk?
 

DeletedUser678

Guest
door je aan de rim start is de kwaliteit van de spelers meestal nog slechter dan in het midden idd.
 

DeletedUser1527

Guest
Dus jij stelt voor de volgende keer in het midden te beginnen ? Als er een nieuwe wereld komt?
 

DeletedUser1935

Guest
Zal er de volgende keer vroeg bij zijn

Volgende wereld met overheersing hoop ik dat iedereen start
dan de eerste 3-4 weken stamloos blijven deze keer en voor 1 keer de stam uitkiezen waar mss niet alle topspelers zitten , maar waar samenwerking wel bovenaan staat

Topstammen brengt kliekjes met zich mee , en dat ben ik zo beu , ook geen zin meer om functies in te vullen in stammen want , gewoon afzijdig houden en we zien wel waar we komen

dus hopelijk denkt iedereen hetzelfde erover want dan laat ik elke andere wereld vallen en ga ik met men oude TW1 cos in een stam thats it
en liefst geen NB natuurlijk
 

DeletedUser678

Guest
Volgende wereld met overheersing hoop ik dat iedereen start
dan de eerste 3-4 weken stamloos blijven deze keer en voor 1 keer de stam uitkiezen waar mss niet alle topspelers zitten , maar waar samenwerking wel bovenaan staat

Topstammen brengt kliekjes met zich mee , en dat ben ik zo beu , ook geen zin meer om functies in te vullen in stammen want , gewoon afzijdig houden en we zien wel waar we komen

dus hopelijk denkt iedereen hetzelfde erover want dan laat ik elke andere wereld vallen en ga ik met men oude TW1 cos in een stam thats it
en liefst geen NB natuurlijk
Eerste maand stamloos en je kan niet mee door de kracht van stamskills.
 

DeletedUser1449

Guest
Volgende wereld met overheersing hoop ik dat iedereen start
dan de eerste 3-4 weken stamloos blijven deze keer en voor 1 keer de stam uitkiezen waar mss niet alle topspelers zitten , maar waar samenwerking wel bovenaan staat
dus hopelijk denkt iedereen hetzelfde erover want dan laat ik elke andere wereld vallen en ga ik met men oude TW1 cos in een stam thats it
en liefst geen NB natuurlijk
Chapeau, in 1 bericht 180 graden gedraaid!
 

DeletedUser

Guest
Meestal houd ik mijn mond als er iets gebeurt in een wereld. Maar dit kan ik helaas niet zomaar voorbij laten gaan.

Ik heb een aardige tijd Tribalwars 2 er op zitten. Ik heb vieze acties gezien van spelers. Vaak van spelers die je niet bestempeld als top-speler.

Helaas is daar vandaag verandering in gekomen en ben ik er achter gekomen dat zelfs spelers met een flinke staat van dienst hele smerige acties uitvoeren. Nooit verwacht overigens maar wel gebeurd.

Dit gehele verhaal betreft mij niet maar andere spelers daarom kan ik ook objectief naar deze zaak kijken.

De stam NFK heeft vanmorgen een flinke aanval wave laten aankomen op de stam waar ik in zit L&K. Op zich een mooie actie. Er was helemaal niks mis met de timing van de aanvallen zonet na 7 uur. Maar wat ik wel erg vreemd vind is dat je een BG aanvalt. Want de stammen waren immers nog BG.

Ik moet hierbij zeggen dat er veel strubbelingen waren tussen deze 2 stammen maar het opzeggen van de BG is niet officieel gebeurd. Maar toch de aanvallen..... erg laf. Als je een een topspeler bent en je zelf ook zo bestempeld is het in mijn ogen een no-go om toch de aanval in te zetten op een lopende BG. Ook al zijn er strubbelingen een BG stopzetten is wel zo netjes. Dit is rond uit smerig en heel erg laf.

Dit is mijn kijk op de zaak nogmaals ik heb niks verloren en ben op deze wereld gestart om wat aan te klooien.
 

DeletedUser678

Guest
Ik zal je de NFK kant van de zaak geven dan. Ik ben een gewoon lid van NFK, geen leiding laat dat duidelijk zijn.
Ongeveer een week geleden werd DOG opgeruimd. De speler die aan de beurt zou zijn gekomen binnen 1 dag werd toen vanuit DOG opgenomen in L&K. Natuurlijk waren wij vanuit NFK daar niet blij mij, en hebben L&K voor de keuze gezet: kicken of aangevallen worden.

Hierbij heeft Marit van L&K beslist dat ze de speler in kwestie BuennosBuennos toch in de stam L&K gingen houden, tegen de regels van de BG in. Bijgevolg was de BG verbroken in de ogen van NFK. Dat deze verbreking nooit via stamdiplomatie (de kleuren & een rechtstreeks bericht vanuit de leiding van NFK naar L&K) is gelopen betreur ik, waardoor vele mensen van L&K duidelijk niet op hun hoede waren.

Uiteraard is het geval van de speler van DOG maar een klein deel van het hele verhaal, maar om het kort te houden zet ik het even zo hier.
 
Bovenaan