Taverne

DeletedUser678

Guest
Ondanks deathscyte op de wereld zit die precies normaal vrij veel op het forum post is dit inderdaad een heel stille wereld hier :p Tijden waren anders toen ik nog speelde vroeger waar is de tijd, nostalgie :rolleyes::(
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hahah, nee voorlopig nog niet. Ik wil alleen nog starten op werelden met overheersing (dus die 80%) en voorlopig niet de overwinningspunten. Misschien in september dat ik tijd heb/maak ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Daarom datk in mn statusupdate heb gevraagd of er een poll moet komen he :eek: maar denk dat we dit gewoon moeten doen.. (die poll dan) ;) overigens hebben we daar niet helemaal de vrije hand in.
 

DeletedUser280

Guest
Daarom datk in mn statusupdate heb gevraagd of er een poll moet komen he :eek: maar denk dat we dit gewoon moeten doen.. (die poll dan) ;) overigens hebben we daar niet helemaal de vrije hand in.
Als 90% van de fora gangers in die poll aangeven dat we die "klere" punten niet meer willen, dan neem ik aan dat INNO dit voor de verandering toch wel serieus opneemt ? :p
 

DeletedUser1374

Guest
Iets totaal anders en waarschijnlijk stomme vraag maar...

Ik zag dat paar spelers in mijn provincie binnen hun beginnersbescherming al gevechtspunten hadden (sommige add maar vooral odd). Ik vermoed dat degene met odd eens barbarendorpen hebben ondersteund en degene met add daarop gebotst zijn?

Wss gebeurd dat wel vaker, nu viel het me gewoon op, maar dat is toch nutteloos in oogpunt van de verdediger? (tenzij het is om boerderij ruimte te maken en ondertussen anderen beetje te pesten).
 

DeletedUser1449

Guest
Ondersteunen van barbarendorpen wordt gedaan om omliggende spelers af te schrikken zodat die het dorp niet meer gaan farmen en je de farms dus voor jezelf hebt, dit wordt dan 'spiken' genoemd ;)
 

DeletedUser1647

Guest
Ondersteunen van barbarendorpen wordt gedaan om omliggende spelers af te schrikken zodat die het dorp niet meer gaan farmen en je de farms dus voor jezelf hebt, dit wordt dan 'spiken' genoemd ;)
en met spiken maak je geen vriendjes
 

DeletedUser1374

Guest
Dat het gedaan wordt om anderen af te schrikken snap ik, maar als ik dat tegenkom zou ik asap mijn aanvalsleger naar dat bb dorp sturen, betere manier om legers af te slachten bestaat toch niet? BB dorpen vechten aan 50% geloof en hebben geen muur ...
 

DeletedUser280

Guest
Dat het gedaan wordt om anderen af te schrikken snap ik, maar als ik dat tegenkom zou ik asap mijn aanvalsleger naar dat bb dorp sturen, betere manier om legers af te slachten bestaat toch niet? BB dorpen vechten aan 50% geloof en hebben geen muur ...
Meestal ben je dan al te laat. Goeie spikers droppen veel def in 1 dorp --> Wanneer ze een aanval hier op gehad hebben trekken ze weer terug en gaat het ofwel in een ander dorp of wachten ze weer een dag =)
 

DeletedUser1935

Guest
en met spiken maak je geen vriendjes

Elke stam die spiked op die wereld komt meteen op rood ;)
Ondanks deathscyte op de wereld zit die precies normaal vrij veel op het forum post is dit inderdaad een heel stille wereld hier :p Tijden waren anders toen ik nog speelde vroeger waar is de tijd, nostalgie :rolleyes::(

ja ik ben een beetje inactief geweest op de fora de laatste tijd xd
 

Leven is lijden

Casual Lid
Als 90% van de fora gangers in die poll aangeven dat we die "klere" punten niet meer willen, dan neem ik aan dat INNO dit voor de verandering toch wel serieus opneemt ? :p

Ze nemen het wel degelijk serieus, alleen momenteel zijn ze meer aan het kijken hoe ze het systeem kunnen verbeteren in plaats van weer een spel element eruit halen.

Zoals DP al zei, op haar status staat een poll, wellicht een idee om daar met goede ideeën aan te komen? :-D
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Nee @collapster moet de poll nog maken. En dan allemaal meedoen met die wereld, anders ist geen statement :p de vorige wereld met de 80% wereld gingen mensen nl ook snel weer vandoor om naar een VP wereld te gaan..
 
Bovenaan