Statische kaarten (met uitleg)

DeletedUser

Guest
Ingame berichten sturen heeft trouwens geen nut. Er stond nadat ik mijn account zou verwijderen nog een x aantal dagen kon inloggen. Echter ben ik gelijk op non-actief gezet en kan niet meer inloggen lol.
 

DeletedUser1935

Guest
Ik wilde eigenlijk zelf nog een update doen onder een eigen topic over vorige week. Echter op een of andere manier is het algemeen forum heel erg sloom. Zowel op een windows 10 als op een nieuwe mac computer. In de dagen daarna was ik het simpelweg vergeten.

Begin van vorige week ging alles nog redelijk oke met EFC. Maar ineens gaf Henk geen gehoor meer aan berichten( ergens rond dinsdag/woensdag). Zijn account werd ook amper tot niet gemonitord door hem noch door de Co's. Een paar dagen daarna gaf Jah ook aan te willen stoppen met het spel doordat er dingen in RL spelen waardoor het spelen onmogelijk maakt. Dit was dus al voordat jullie echt gingen aanvallen op deze spelers. Ook jah geeft al dagen daarna geen gehoord meer.
Magic die ook in het oosten zit logt wel in, bouwt even wat en daarmee is alles ook wel gezegd.
Dit zijn eigenlijk die 3 spelers waar jullie het op gemunt hebben en zo trost op zijn daar dorpen van genomen te hebben die eigenlijk amper tot geen weerstand gegeven hebben en spelen met 70/30 LOL dus veel deff is er niet tegen gekomen door WLS.
KM is ook bijvoorbeeld spoorloos. Sens die beloofde weken lang aan te vallen maar deed niks. KingJohn is pas net sinds 1 weekje weer terug maar tevergeefs.
Het hele oostfront (waar men dikke successen boeken volgens death) is nogmaals gewoon inactief geworden lol voordat men de aanval begon, nou chappeau.

Ik had liever een strijd nog gezien tussen EFC en WLS, echter ga ik niet aan een dood paard trekken om 5-6 accounts te gaan coopen om zo het tij weer te keren. Dat WLS totaal geen vragen aan zichzelf of ons gesteld hebben waarom dit dus zo makkelijk gegaan is met overnames in de afgelopen week, moet ook wel zeggen hoe achterlijk ze zijn in WLS of zo vol van zichzelf zijn/trots dat er nu eindelijk na weken een succesje geboekt word. Kijk maar naar de vorige kaartjes, daarin zag je dat WLS amper wat deed en EFC in de wereld wel rap ging.

Men moest is weten dat bijvoorbeeld henk alleen al ruim 500k aan Cavs had staan, laat staan andere soorten offensief of wat Jah had staan. Als hun niet inactief geraakt waren, dan had het er heel anders uit gezien.
Nu zijn er dus nog maar een paar spelers over waaronder ik, die eigenlijk volledig in het westen gevestigd zijn.
3-5 vs een massa stammetje van 41-42 lol. Ook lachwekkend om te lezen dat men zo trots is over bepaalde ODA van die week? wat 1,5 mill ofz uit mijn hoofd met 41-42 spelers? Dat deed ik in mijn eentje makkelijk al in een halve week volgens mij.

Ik zelf vind het belangrijk om een spel te spelen waarin je ook plezier heb, dat werd al maanden geleden stukken minder. Dit alles was makkelijk te zien aan de weinige aandacht die ik nog schonk, ik fakte bijvoorbeeld al maanden lang geen aanvallen meer. Wel liet ik hier en daar aanvalletjes rond 0700 binnen komen, maar ook deze waren slordig getimed en was een kleine moeite. Het enige wat mij overeind hield was dat ik met een aantal spelers het wel naar mijn zin had om daar samen mee te spelen, maar deze spelers zijn gestopt of gaan stoppen.

Er valt nog een hoop te zeggen en uit te leggen maar ik wil het hierbij wel laten.
Ik stop met dit spel en de hoofd redenen daarvoor zijn dus inactiviteit van medestrijders en de noob support die je krijgt in dit spel.
Wraak of het gevoel hebben om mij te willen bewijzen om door te gaan, is er niet. Had eigenlijk mijn record willen verbreken maar 305 dorpen en 20mill ODA, in een dooie game zoals dit, is ook wel netjes. Wel moet ik zeggen dat ik niet verwacht had dat het uiteindelijk zo zou eindigen.

Ganja.

Ganja Ganja Ganja toch
Toen jullie nog 2100 dorpen hadden en wij iets van een 700 was het noob hier noob daar
Ik heb jullie gezegd vanaf het moment dat ik gekickt werd dat jullie deze wereld niet gingen winnen
En al die maanden later heb ik ook gelijk
Even voor de duidelijkheid met wat ik toen zij bedoelde ik niet dat ik ging winnen , jullie mentaliteit binnen de stam is gewoon slecht , en dat heb ik toen meermaals aangekaart bij de leiders , waar ik alleen maar gezever voor terugkreeg , wat leide tot de vele ruzies , vooral met jou ganja , ik heb vaker dingen gezegd , maar niemand wou luisteren

Toen het moment dat jij een BB mocht pakken zonder AH , en Pheno niet een BB mocht pakken die hij gecleard had , MET EEN AH , toen wist ik genoeg , egoisme , narcisme speelt een grote rol in jou leven en ook dat van Jah trouwens , Hendrik en Jah werden al aangevallen voor dinsdag of woensdag , beter nog de week daarvoor waren we defence aan het uitdunnen aan het wegtrekken uit provincies en guess what , die 13 clears hebben daar toen goed aan meegewerkt en de dag daarna lag in een andere provincie elke muur plat ;)

Wij denken niet dorp per dorp , ook niet provinicie per provincie
Eerst def uitdunnen en dan overnames doen
En dat heeft gewerkt

Ilmagico , Jah en Hendrik hebben nog een 100+ clears verloren en geen dorp overgenomen
zelfs als jullie allemaal 70/30 zijn hebben jullie meer defdorpen als wij dus doe me een lol en stop met smoesjes te verdienen

Ik wist dat EFC ten onder ging , maar dat jullie nu ineens allemaal stoppen en het opgeven , is gewoon zielig ;)

Ik wens je nog veel succes op volgende werelden , maar watch out , als ik in een volgende wereld begin dicht bij jou , dan word het niet na enkele maanden stoppen dan laat ik je een week na het verdwijnen van BB al stoppen ;)


KORTE SAMENVATTING VOOR IEDEREEN
------------------------------------------------
na een voorsprong van 3x de dorpen van de vijand te hebben heeft EFC de wereld nog uit handen gegeven , nu er vooruitgang word geboekt door WLS stopt ineens iedereen van EFC , ach dat is beter als volledig weggespeelt worden he?
 

DeletedUser1935

Guest
map_www_nl27_a08313e2e29c5d675aad899e804e1de3_15440551142156.png


Laatste update , lekker kort

1. EFC heeft de strijd opgegeven door inactieve leden en terreinverlies wat daarmee gepaard ging en zal deze wereld dus niet uitspelen , opgeven is natuurlijk de makkelijkste optie
2. The Wolves en B-D zullen zoals afgesproken deze wereld samen afsluiten

Ganjareaper , Jah Fighter , Phenomenal , Empty Village , Sensatie
Zijn allemaal BB geworden

Leuk weetje
Empty village heeft voor hij zijn account op inactief heeft gezet nog een grote shoutout gedaan naar mij toe.
En heeft al zijn dorpen naar mij vernoemd!

Namelijk : Benjamin is een sloerie
 
Bovenaan