Statische kaarten (met uitleg)

DeletedUser1935

Guest
Elite Fighting Crew (EFC) : is momenteel nog steeds de grootste stam op deze wereld. Groei is een beetje gestagneerd deze week.
WOLVES (WLS) : hebben een provincie van EFC geedeld zonder al te veel weestand
Tribal Masters (TRM) : Werden uitgenodigd om EFC te joinen , deze werd netjes afgeslagen door de stamleiding
The Black death (B-D) : Ook deze stam werd uitgenodigd om EFC te joinen tot 2 keer toe , dit werd ook hier geweigerd.

Korte samenvatting
De elite stam met maximum 20 leden wilt heel de wereld vereniggen tegen WLS (dit blijft dan geen elitestam meer met 20 leden)

De 3 stammen die de oppositie zijn voor EFC momenteel , grappen en grollen hier graag over in onderlinge chats.
Volgende binnen 2 weken ben ik hier terug met verse nieuwtjes en modder!

Stay tuned




http://static.tw2-tools.com/map_nl_nl27_b70150648d7f27b1f80c0142b2cf748b_15417107013705.png
 

DeletedUser

Guest
Elite Fighting Crew (EFC) : is momenteel nog steeds de grootste stam op deze wereld.
WOLVES (WLS) : Hebben een aantal dorpjes ingenomen van de spelers Flokki en Warrior of Odin die beide inactief zijn. Zij hebben ook aangegeven in de stamchat geen ondersteuning destijds te willen krijgen. Inactiviteit overkomt elke stam.
Tribal Masters (TRM) : Heeft deze week alleen al door 1 speler van EFC 10 +- dorpen verloren. Zelf 0 dorpen terug genomen. Heeft inderdaad een uitnodiging gehad van mij om hun laatste actieve spelers over te laten komen naar ons. Deze uitnodiging is niet netjes afgeslagen, er is gezegd dit met hun leden te overleggen wat amper tot niet is gebeurd kennelijk en hun ''stamleiding'' heeft nergens meer op gereageerd. Een van hun heeft wel ondertussen alles naar jou toegestuurd.
The Black death (B-D) : Heeft hier en daar een dorpje gepakt van inactieve leden. Zelf ook dorpen verloren door ons.

Korte samenvatting
De elite stam met maximum 20 leden heeft ook last van inactieve spelers net als de rest van de wereld. Ik heb daardoor de keuze gemaakt om de gaten getracht op te willen vullen door spelers waarvan wij denken dat zij oke zijn uit te nodigen ipv weg te vegen. Dat waren zowel paar van TRM als dat van B-D, helaas geen uit WLS. Misschien ligt daar het irritatie puntje? Even voor de duidelijkheid zal het leden limiet altijd op 20 leden blijven. Dezelfde reden waarom op een andere wereld jij laatst een stam gejoined bent, die je nooit en te mimmer zou joinen, zodat men(wij) daar de wereld af kunnen sluiten/versnellen, maar omdat meneer daar wel een uitnodiging gehad heeft is dat wel the way to go...



Grz Ganja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1517

Guest
Voor wie bovenstaand boek niet wil lezen, korte samenvatting:

Modder, modder, modder en schieten met een losse flodder!

Bespaart je heel wat tijd :p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen.

Ik blijf ver bij jullie vandaan :) :) Adressen uitwisselen om te knokken. Om een spel.... WOW dikke pluim hoor.
 

DeletedUser280

Guest
Jongens, ik heb niet zo heel veel zin om alles door te lezen. Als er iets staat wat niet door de beugel kan dan ga ik er even vanuit dat iemand wel aan de bel trekt. :p
ding-ding-ding-ding.

Je bent ook de eerste en laatste persoon op TW , die mij bijna zover had gekregen om die 200-300km af te leggen , en ik speel al TW sinds TW1 W10 , moet je nadenken hoeveel mensen ik ben tegengekomen en waar ik nooit zo een problemen mee heb gehad als met jou

Lijkt me duidelijk toch? =)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Heren, kijk beiden nog even jullie posts na en herschrijf deze voordat ik er straks beter naar ga kijken en het hele topic moet verwijderen. Volgens mij was het idee statische kaarten en een overzicht vd wereld en niet alleen jullie persoonlijke vete.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zo, even met de bezem er doorheen gegaan. Het is zaterdagavond lieve mensen, ik kan wel wat leukers bedenken en jullie vast ook :p
Dus... maak er wat van :D
 

DeletedUser1935

Guest
Zo, even met de bezem er doorheen gegaan. Het is zaterdagavond lieve mensen, ik kan wel wat leukers bedenken en jullie vast ook :p
Dus... maak er wat van :D

Dan ben je toch eentje vergeten lol , dit is veel offensiever naar mij gericht dan al het andere wat ik en Ganja getypt hebben
Maar goed , your the boss[/QUOTE]
 

DeletedUser280

Guest
Keuzes maken waar je de ochtend erna spijt van hebt gezien de leeftijd??? :p:p:p
hey dat moddergooien ging net zo leuk tussen die andere 2 draken, pas maar op Azza anders heb je WW3 gestart met die opmerking :p
 
Bovenaan