Statische kaarten (met uitleg)

DeletedUser1935

Guest
map_www_nl27_af724b4f406da21c3aed6ad8da182f13_15425056654124.png


Tijd voor een update.

1. EFC is nog steeds de grootste stam , en neemt nog steeds de meeste vijandelijke dorpen over (Dit is in de Westelijke regio van Wolves en B-D)
1.1 Pierlalaa is EFC geleaved en had zijn eigen stammetje opgericht
2. Wolves is serieus gegroeid , deels door merge maar ook de westelijke kant groeit non-stop , vooral door het niet aanvallen van EFC op deze cluster waardoor Wolves hier mooi door kunnen groeien
2.1 De merge? Wat houd dit in? EFC had de wereld vast in handen en de rest van de wereld was verdeeld over 3 stammen , nu is er onderling afgesproken dat TRM zich bij The Wolves zou voelen IVM met stamlevel en om een boodschap uit te brengen naar EFC dat deze stammen al samenwerkten en we vooruit kijken om deze samenwerking uit te breiden , jammer is er daardoor een groot verlies qua dorpen aan de westkant mee meegekomen door een hele scherpe aanvallenreeks van GanjaReaper
2.3 Na een NAP met pier (die een eigen stam had gemaakt) van ongeveer 2.5 weken heeft Pier de overstap gemaakt naar WLS ( EFC heeft volgens de leden van EFC nog steeds een goeie band met hem en zullen hem niet aanvallen , deze spelers kennen elkaar ook al lang , Pier is hierin vrij wat hij daar mee doet)
3. B-D is nog altijd B-D , is een stam die zeker geen zin heeft om het op te geven maar door constante aanvallen van ondere andere Empty Village , Phenomenal , KingJohn , ZinGir , 44Hendrik , Miro (ondertussen gestopt) , Sensatie en anderen
3.1 Dit is een persoonlijke mening , maar als iemand op deze wereld de prijs voor de strijdlust verdient dan zijn het de leden van B-D , worden al 2 maanden door het meerendeel van de actieve leden van EFC aangevallen , het dorpenverschil is immens , maar ondanks dat houden ze zich beter staande dan je zou verwachten vechtende met 3x zo weinig dorpen als waar de tegenstander mee aanvalt. Al zal het moeilijk zijn om die last te blijven dragen , deze druk is vooral zo hoog omdat EFC de westelijke kant van de wereld volledig negeerd momenteel.

Even wat ranglijstjes
Meeste punten
------------------
1. EFC
2. WLS
3. B-D

Meeste ODA
----------------
1. EFC
2. WLS
3. B-D

Meeste ODD
---------------
1. WLS
2. EFC
3. B-D

Meeste VP
-------------
1. WLS
2. EFC
3. B-D

Punten per dorp
---------------------
1. EFC (7876)
2. B-D (7311)
3. WLS (7139)

Bash/Gevechtspunten per dorp (afgerond)
----------------------------------------------------
1. B-D (136.000)
2. WLS (77.000)
3. EFC (76.300)

Total Bash
-------------
1. EFC
2. WLS
3. B-D
 

DeletedUser

Guest
Dit ziet er al veel eerlijker uit Death, netjes. Ik zelf ga ook weer een update doen en dat pas zondag avond als de week dan echt afgerond is.
 

DeletedUser1935

Guest
Dit ziet er al veel eerlijker uit Death, netjes. Ik zelf ga ook weer een update doen en dat pas zondag avond als de week dan echt afgerond is.

Ik focus me niet op week per week
De vorige was een beetje vlug vlug gedaan en de feiten waren idd wat kort door de bocht , ik kwam op het idee maar had er weinig bij nagedacht , deze keer wat beter de tijd genomen om proberen alles te coveren , als ik iets gemist heb dan zal ik dat wel in jou topic lezen neem ik aan

Ik wou ook het farmprobleem melden waarmee wij kampen door het dichtgeedel van provincies van HK en ik moet vaak 2 uur lopen , maar dat reflecteert niet genoeg op de rest van de wereld
want jullie hebben weer veel Bbs ertussen zitten door de snelle groei in het begin van de wereld

En ben het stoppen en leaven van Funaike vergeten te melden

Btw mss een idee voor jou topic om de best aanvallende spelers te noemen en de best verdediggende spelers (als je die achievements kan vinden natuurlijk , meestal is het wel duidelijk te zien aan de acties)
 

DeletedUser1449

Guest
Goeie beschrijving van wat er gaande is op deze wereld death, mooi gedaan.

1 kleine sidenote, phenomenal is niet echt aangevallen door B-D
 

DeletedUser1935

Guest
Goeie beschrijving van wat er gaande is op deze wereld death, mooi gedaan.

1 kleine sidenote, phenomenal is niet echt aangevallen door B-D

Nee dat klopt idd , omdat je main cluster verder ligt neem ik dan vooral aan
Maar ze worden wel aangevallen door jou toch , ze hebben niet veel keuze anders dan def opbouwen

Grote vraag is waar opeens de beschaafde conversatie en goedbedoeld advies vandaan komt p? :eek:

Als iemand op een respectvolle manier naar mij toe post post ik respectvol terug
ik heb 2 kanten
De eikel zoals ze me vaak beschrijven , maar ik heb ook een goede kant hoor ;)
 

DeletedUser1935

Guest
Def en muren opbouwen en bb's pakken:confused:

stel jij hebt 300 dorpen en je word wekenlang bestookt door spelers met 1000 dorpen die 20% sneller troepen recruteren en 10% meer aanvalskracht krijgen per aanval , geloof me , veel keuze heb je niet
 

DeletedUser1935

Guest
Het enige verschil is dat deze spelers dit al vanaf het begin van deze wereld doen
Ze zijn veel later begonnen (herbegonnen)
Dit zijn wel degelijk topspelers als ze de mogelijkheid krijgen
Je moet het zo bekijken , zou het ook zo zijn moesten ze evenveel dorpen hebben?
Deze spelers hebben ook al werelden gewonnen en ze zijn net als ik liever de aanvaller dan de verdediging , maar EFC had in het begin van deze wereld een momentum dat niet normaal was , dat momentum lijkt nu gebroken te zijn , maar dat kan ook gewoon heropbouw zijn natuurlijk

PS : ik ken hun dus ook van W21
https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?pages/winnaars_Urquhart-Castle-hof/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1449

Guest
Dat het goede spelers zijn ontken ik niet. Natuurlijk, de omstandigheden in iedere wereld maken of kraken je als aanvaller. Er zijn zoveel variabelen die een rol spelen, tref je de juiste mensen, ligging etc.
 

DeletedUser1935

Guest
Dat het goede spelers zijn ontken ik niet. Natuurlijk, de omstandigheden in iedere wereld maken of kraken je als aanvaller. Er zijn zoveel variabelen die een rol spelen, tref je de juiste mensen, ligging etc.

Pierlalaa heeft mij ook lang in een defensieve rol gedrukt tot ik geluk had met een ex-TRM speler die zijn kerkdorp niet optijd vol kreeg en geloof verloor in zijn provincie , toen ben ik terug goed gaan groeien , en probeer nu weer in een 75% offensieve rol te kruipen
Alleen B-D heeft nooit die ademruimte gekregen.

Ook vallen mensen hem aan waarvan de main cluster veel verder weg liggen
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn veel later begonnen (herbegonnen)
Dit zijn wel degelijk topspelers als ze de mogelijkheid krijgen
Je moet het zo bekijken , zou het ook zo zijn moesten ze evenveel dorpen hebben?
Deze spelers hebben ook al werelden gewonnen en ze zijn net als ik liever de aanvaller dan de verdediging , maar EFC had in het begin van deze wereld een momentum dat niet normaal was , dat momentum lijkt nu gebroken te zijn , maar dat kan ook gewoon heropbouw zijn natuurlijk

PS : ik ken hun dus ook van W21
https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?pages/winnaars_Urquhart-Castle-hof/

Wolfpack en anarcho zijn mensen die , als ze in hun ongelijk zijn graag iemand de huid vol schelden , die op het einde de #1 posties hebben genomen omdat ze de gratis kroontjes wouden
Want even voor de duidelijkheid
Wolfpack en anarcho , er waren genoeg leden die veel meer ODA hadden dan jullie , en veel meer gepresteerd hadden dan jullie , maar CF is gestopt en toen hebben jullie de top 3 ge-eist

De hele wereld Uruqhart was een achterbaks spelletje , met verraad , leugens , en achterbaks gedrag , Toetert of hoe die knuppel ook mag heten is ook zon manipulatief mannetje , en hoe die gast ook al weer heet die #3 is geworden ook
Samen met de spion die ze in Het Domino effect hadden gestoken , zonder deze achterbakse acties , was de kans veel kleiner dat UAW zelfs deze wereld zou winnen , maar alles was doorgestoken kaart en op voorhand afgesproken.

Die wereld was echt het toppunt van zielig

Lol dat was wel te zien dat je ze al kende ja
 

DeletedUser1935

Guest
Lol dat was wel te zien dat je ze al kende ja
Er starten op elke wereld wel mensen die ik ken hoor , en waaraan was dat dan te zien?

Vind het jammer tho dat Pillie030 en Leon030 hier niet gestart waren , dat zijn in mijn ogen ook echt God-tier spelers

En Phusion-010 van die wereld was gewoon helemaal gestoord
 

DeletedUser1935

Guest
Kijk het onderste citaatje, die heb ik uit de taverne gekopieerd van die wereld.

Ik heb alleen gezegd wat zij op die wereld hebben gedaan lol , heel die wereld was verneukt , daarom heb ik gewoon ook mijn dorpen weggegeven aan 2 leden die ik kon vertrouwen daar , waarvan eentje W26 bij Krijgers zit ook

Ze hebben mij persoonlijk niks misdaan , maar dat is idd wel wat op die wereld gebeurd is , maar er is veel meer gebeurd daar , de meest toxic wereld die ik ooit heb gespeeld btw , nog 10x erger als hier

En er zijn ook nog ergere dingen gebeurt dan zij die de overwinning hebben gepakt persoonlijk , was ik het ook niet mee eens maar verleden tijd is verleden tijd , sinds toen hebben we goeie gesprekken gehad en iedereen verdient een tweede kans.

En sindsdien alleen maar positief gezien van hun en gehoord , zijn zeer respectvol naar mij toe en omgekeerd ook.
Ook op deze wereld gebeuren er dingen waar ik het niet mee eens ben , en Jah en Hendrik doen hier hetzelfde als Wolf en Anarcho daar , dus blijkt dat we er hier op TW2 gewoon mee gaan moeten leren leven dat het zo gebeurt

Op W26 heb je ook nog geprobeert de top 3 binnen te springen met 3.5m ODA , die post is toen uit frustratie gemaakt als ik dat elke keer moest doen dan stonden er veel meer van die topics op het forum

Ik ben niet graag degene die de discussie begint , zoals eerder gezegd word ik meestal gezocht
Ik was vooral boos om het feit dat ze Dutch Pirate hadden lopen uitschelden , en daar had ik op W21 dan wel weer goed contact mee
Ik neem het op voor mensen die ik vertrouw en respecteer en soms veel te fel

Maar ben geen haatdragend persoon. Je hebt het wel mooi uitgelokt dat je dat bericht kon posten , maar dat hoofdstuk is afgesloten anders blijf ik er over bezig.

Ze hebben getoond dat ze ook een hele goeie kant hebben , en daarom ken ik mensen liever eerst kennen voor ik een besluit trek over wat ik van ze vind
 

DeletedUser1935

Guest
Voorafgaand eerst even wat cijfers deze keer

WLS
------
Steiging in aantal dorpen : 121
Steiging in gevechtspunten : +- 16 Miljoen
Steiging in punten : +- 1.1 Miljoen

EFC
------
Steiging in aantal dorpen : 56
Steiging in gevechtspunten : +- 1.1 Miljoen ( voornamelijk door het kicken van Flokii en Warrior gedurende deze week) zonder de gekickte leden +- 15miljoen
Steiging in aantal punten : +- 500k

WLS is sinds deze week begonnen met een groot offensief tegen EFC , die 13 clears (die *Veel* genoemd werden) was gewoon een afleidingsmaneuvre om def weg te trekken uit andere provincies (wat , al zeg ik het zelf , aardig gelukt is)

Aan de Westkant verliezen WLS , maar voornamelijk B-D dorpen deels doordat zelfs de mensen die in het Oosten zitten van EFC zich op het Westen storten voor welke reden dan ook.

In het oosten daarentegen verliest EFC terrein met rasseschreden , EFC ligt daar in meerdere provincies onder vuur , heeft meerdere pogingen gedaan om dorpen te retaken , en ook geprobeerd dorpen over te nemen ( voornamelijk van hun voormalig lid Pierlalaa , zonder enig succes )
In dit offensief werden 40+ clears onschadelijk gemaakt.

De spelers van EFC die nog steeds terrein boeken en nog altijd goed in de papieren zitten zijn : Ganjareaper , KingJohn4U , Phenomenal , Empty Village en Brainpowed , dit zijn dan ook de spelers die gezamelijk een 1000 tal dorpen hebben en zich focussen op ongeveer 400-450 dorpen die aan de westkant nog actief zijn , en boeken nog steeds vooruitgang

In het Oosten openden Pierlalaa , DamianD en ikzelf het vuur , waarna heel de stam geleidelijk aan op gang begon te komen , er zijn meerdere beweringen geweest van onder meer GanjaReaper dat in WLS alles onder co-ops word onderhouden en dat iedereen push accounts gebruikt.

Zo werd ik er van beschuldigd om Zanotti als pushaccount te gebruiken.
Nog geen week later werd Zanotti zelf beschuldigd van het zelfde feit met een ander account. Ook zijn de leugens achter de rug nog altijd niet gestopt en probeert ganja hier en daar wat mensen tegen elkaar in het harnas te jagen.

De grote verliezers van deze week zijn B-D , door de onophoudende druk van EFC , maar ook daar word weer een plan gesmeed om uit deze vermoeiende situatie te geraken.

De grote verliezers binnen EFC zijn dan weer 44Hendrik en Ilmagicosahert
De verliezers binnen WLS zijn deze week anarchcrow , Strikko , MrAxe en Akkie door de onophoudende druk van Ganjareaper en Brainpowed

De korte samenvatting hiervan is.
------------------------------------------
EFC verliest meer dorpen aan WLS dan het veroverd
B-D draait nog steeds grote verliezen door de immense druk
WLS heeft zijn nieuwe adem gevonden en zet nu EFC zwaar onder druk

WLS is deze week veruit de grootste stijger
Al loopt het qua gevechtspunten nog redelijk gelijk op

map_www_nl27_315909a318a1d26390a2acd6c2b49b58_15431922774340.png
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde eigenlijk zelf nog een update doen onder een eigen topic over vorige week. Echter op een of andere manier is het algemeen forum heel erg sloom. Zowel op een windows 10 als op een nieuwe mac computer. In de dagen daarna was ik het simpelweg vergeten.

Begin van vorige week ging alles nog redelijk oke met EFC. Maar ineens gaf Henk geen gehoor meer aan berichten( ergens rond dinsdag/woensdag). Zijn account werd ook amper tot niet gemonitord door hem noch door de Co's. Een paar dagen daarna gaf Jah ook aan te willen stoppen met het spel doordat er dingen in RL spelen waardoor het spelen onmogelijk maakt. Dit was dus al voordat jullie echt gingen aanvallen op deze spelers. Ook jah geeft al dagen daarna geen gehoord meer.
Magic die ook in het oosten zit logt wel in, bouwt even wat en daarmee is alles ook wel gezegd.
Dit zijn eigenlijk die 3 spelers waar jullie het op gemunt hebben en zo trost op zijn daar dorpen van genomen te hebben die eigenlijk amper tot geen weerstand gegeven hebben en spelen met 70/30 LOL dus veel deff is er niet tegen gekomen door WLS.
KM is ook bijvoorbeeld spoorloos. Sens die beloofde weken lang aan te vallen maar deed niks. KingJohn is pas net sinds 1 weekje weer terug maar tevergeefs.
Het hele oostfront (waar men dikke successen boeken volgens death) is nogmaals gewoon inactief geworden lol voordat men de aanval begon, nou chappeau.

Ik had liever een strijd nog gezien tussen EFC en WLS, echter ga ik niet aan een dood paard trekken om 5-6 accounts te gaan coopen om zo het tij weer te keren. Dat WLS totaal geen vragen aan zichzelf of ons gesteld hebben waarom dit dus zo makkelijk gegaan is met overnames in de afgelopen week, moet ook wel zeggen hoe achterlijk ze zijn in WLS of zo vol van zichzelf zijn/trots dat er nu eindelijk na weken een succesje geboekt word. Kijk maar naar de vorige kaartjes, daarin zag je dat WLS amper wat deed en EFC in de wereld wel rap ging.

Men moest is weten dat bijvoorbeeld henk alleen al ruim 500k aan Cavs had staan, laat staan andere soorten offensief of wat Jah had staan. Als hun niet inactief geraakt waren, dan had het er heel anders uit gezien.
Nu zijn er dus nog maar een paar spelers over waaronder ik, die eigenlijk volledig in het westen gevestigd zijn.
3-5 vs een massa stammetje van 41-42 lol. Ook lachwekkend om te lezen dat men zo trots is over bepaalde ODA van die week? wat 1,5 mill ofz uit mijn hoofd met 41-42 spelers? Dat deed ik in mijn eentje makkelijk al in een halve week volgens mij.

Ik zelf vind het belangrijk om een spel te spelen waarin je ook plezier heb, dat werd al maanden geleden stukken minder. Dit alles was makkelijk te zien aan de weinige aandacht die ik nog schonk, ik fakte bijvoorbeeld al maanden lang geen aanvallen meer. Wel liet ik hier en daar aanvalletjes rond 0700 binnen komen, maar ook deze waren slordig getimed en was een kleine moeite. Het enige wat mij overeind hield was dat ik met een aantal spelers het wel naar mijn zin had om daar samen mee te spelen, maar deze spelers zijn gestopt of gaan stoppen.

Er valt nog een hoop te zeggen en uit te leggen maar ik wil het hierbij wel laten.
Ik stop met dit spel en de hoofd redenen daarvoor zijn dus inactiviteit van medestrijders en de noob support die je krijgt in dit spel.
Wraak of het gevoel hebben om mij te willen bewijzen om door te gaan, is er niet. Had eigenlijk mijn record willen verbreken maar 305 dorpen en 20mill ODA, in een dooie game zoals dit, is ook wel netjes. Wel moet ik zeggen dat ik niet verwacht had dat het uiteindelijk zo zou eindigen.

Ganja.
 
Bovenaan