Feedback Spelupdate 1.37

DeletedUser503

Guest
denk de truc is van enkel lage tijd hoge reward opdrachten te doen, en er dus veel hernieuw items tegenaan te smijten, want als ge op het gemakske doet komt ge er (uiteraard) niet
ik ben er al geraakt door al de opdrachten voor een hernieuwing maar was wel 16 uur non-stop online daarvoor (krijg melding op mobiel als die af is) koste me 15 vernieuwingen ongeveer denkik omdat de laatste (eens je op 8500 komt) steeds kleine gs pakketjes zijn

admin's : sorry voor dubbelpost maar kreeg de quote niet in een edit
 

DeletedUser888

Guest
je hebt ook 1 die tijdelijk al je grondstoffengebouwen boost met 20% voor 200 kronen is deze ook voor 7 dagen zoals de gewone GS boosters?
yep, gewoon voor 7 dagen. Zou wat zijn als het voor langer zou zijn, dan is het die 200 kronen echt waard.

En bombie, wat waren je stamskills daarbij?
 

DeletedUser503

Guest
yep, gewoon voor 7 dagen. Zou wat zijn als het voor langer zou zijn, dan is het die 200 kronen echt waard.

En bombie, wat waren je stamskills daarbij?

ik veronderstel van niet want dat was bij begin wereld 6 de eerste dag ofzo toen ik een kroonstart deed en toen had ik gewoon alles gepakt dat ik kon de eerste 16uur en ik kwam aan 10k... moest dan wachten tot de volgende 10k begon voor de rest nog nooit naar die 10k proberen raken eigenlijk
 

DeletedUser516

Guest
ik heb nog 30 keer depot vernieuwen item :D als dat niet lukt dan :p
 

DeletedUser974

Guest
Je moet hem in deze situatie vergelijken met een tijdelijke booster, die krijg je ook niet terug wanneer je het dorp verliest. En nee, ze kunnen niet gestacked worden.

Aww :(

Ik had de math al gedaan

10 - 62.249
20 - 161.460
50 - 2.817.380
100 - 330.734.696
200 - 4.557.726.635.051
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan