Feedback Spelupdate 1.37

DeletedUser6

Guest



Versie 1.37


Gegroet, Tribal Warriors!

Op maandag 14 december, zullen alle werelden worden geüpdate naar spelversie 1.37. Deze update heeft twee nieuwe functies, een aantal gebruiksgemak verbeteringen en bug fixes.


Nieuwe functies

  • Er is een kans dat de laatste mijlpaal (de 6e) in je voorraaddepot een nieuw item zal aanbieden: Goede oogst. Dit item zal de voorraden van het dorp waar je het in gebruikt een permanente boost van 10%. Dat wil zeggen dat de maximale bevolking in dat dorp verhoogd word van 24.000 naar 26.400. Dit permanente effect is alleen actief, zolang je de eigenaar bent van het dorp. Wanneer het dorp met de buff wordt overgenomen, zal het effect voor beide partijen verloren gaan.
  • We hebben een nieuw item toegevoegd aan de Winkel: Kluis. Dit item zal op activatie zorgen voor een tijdelijke toename, voor 7 dagen, van de maximale opslagcapaciteit in de pakhuizen van al je dorpen!
vault.png




Verbeteringen

  • Een nieuwe indicator naast het Stam icoon zal je laten weten als je een openstaande stam uitnodiging hebt. Dit wordt geïmplementeerd voor nieuwe spelers, om hun erop te wijzen dat het joinen van een Stam een cruciaal element van het spel is. Ook zal hiervoor binnenkort een 'hint' worden toegevoegd.
  • De groene pijl die erop wijst dat je een nieuw item in je Inventaris hebt, zal nu uit zichzelf verdwijnen na een paar seconden.

Bug Fixes

  • Je opgeslagen Preset sneltoetsen zullen niet langer verdwijnen.
  • Opdrachten in je voorraaddepot zullen nu naar behoren resetten elke 8 uur.
  • Het wisselen tussen rapporten zal nu weer de correcte getallen weergeven.
  • Wanneer een barbarendorp wordt ondersteund met een Tacticus, zal de looptijd correct worden gereduceerd.
  • Dorp coördinaten zullen nu weer worden weergegeven in het eenheden scherm.
  • Je kunt nu favoriete gemarkeerde rapporten deleten.
  • Wanneer je een gevechtsrapport opent vanuit het dorps informatie scherm, zal de 'ongelezen' status van het bericht op de correcte manier wijzigen.
  • De animatie voor het verzamelen van je beloning in het Voorraaddepot zal niet langer worden weergegeven als de opdracht nog niet is voltooid.
  • Het inventaris icoon zal niet meer oneindig lang stuiteren.
  • Een aantal vertalingen zijn aangepast.



Bedankt voor jullie steun en het melden van bugs. Laat je feedback achter in dit topic.

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars 2 Team

 

DeletedUser516

Guest
GELUKKIG die groene pijl verdwijnt vanzelf , die was immens groot dat ding en ging niet weg
 

DeletedUser

Guest
Mwah voor de kroners wel ja, af te lezen aan je antwoord zitten die allemaal in F-A?
 

DeletedUser397

Guest
voor de duidelijkheid, het gaat over capaciteit van opslag uitbreiding, NIET over boerderij vorraden
dus geen idee wat kronengebruikers gaan hebben aan uitgebreide opslag
 

DeletedUser6

Guest
voor de duidelijkheid, het gaat over capaciteit van opslag uitbreiding, NIET over boerderij vorraden
dus geen idee wat kronengebruikers gaan hebben aan uitgebreide opslag
Volgens mij haal je nu twee items door elkaar.

We hebben een speciaal bonus item dat permanent de voorraden kan verhogen in één enkel dorp en daarnaast hebben we een nieuw item in de winkel waarmee je tijdelijk de grondstoffen opslag van je pakhuizen in al je dorpen kan verhogen.
 

DeletedUser888

Guest
ik heb nog zeker 30 vernieuwers liggen voor de voorraad dinges, als ik op een vrij uurtje dat ding zie liggen ga ik er wel voor
 

DeletedUser397

Guest
Volgens mij haal je nu twee items door elkaar.

We hebben een speciaal bonus item dat permanent de voorraden kan verhogen in één enkel dorp en daarnaast hebben we een nieuw item in de winkel waarmee je tijdelijk de grondstoffen opslag van je pakhuizen in al je dorpen kan verhogen.
ow idd, item "goede oogst" had ik niet gezien, dacht dat het enkel ging om die "kluis"

in dat geval, lijkt me vooral handig voor als het forten element ooit ingevoerd word
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat verschillende werelden de optie van forten niet eens zullen mee maken
 

DeletedUser516

Guest
Zijn jullie daarover blij? Die uitbreiding van de voorraden lijkt mij wat beter dan een simpel pijltje
die pijl irriteerde me ;)
maar de item goede oogst is idd een betere invoering van de deposit bonus , of bedoel je dat kronen ding ? dat je meer gs kan opslaan ?
 

DeletedUser

Guest
@Relax de snelheid zit er anders flink op - Weinig spelers per wereld

+ ik vind zelf dat spelers steeds sneller dorpen weten te verzamelen en met de aankomende balans update word dit ook makkelijker gemaakt

Probleem daarnaast is dat ik natuurlijk niet achter de schermen kan kijken bij InnoGames. en dus geen idee heb welke updates er aan staan te komen maar
 

DeletedUser6

Guest
De werelden worden nog gewoon bespeeld en zullen dan ook niet zomaar gesloten worden. Daarnaast is de implementatie van de endgame niet zo ver meer. Het kan best zijn dat enkele spelers de endgame niet meer mee zullen maken op hun oude wereld, maar wees maar gerust, alle werelden krijgen hun forten ;)
 

DeletedUser516

Guest
De werelden worden nog gewoon bespeeld en zullen dan ook niet zomaar gesloten worden. Daarnaast is de implementatie van de endgame niet zo ver meer. Het kan best zijn dat enkele spelers de endgame niet meer mee zullen maken op hun oude wereld, maar wees maar gerust, alle werelden krijgen hun forten ;)

haha geweldig dit ..... alhoewel voor mij die werelddominatie ook goed was ;) (de werelden op den ederlandse versies zijn nog niet gesloten zoals je wel bij andere landen ziet dus ik denk dat ze idd nog goed bespeeld worden onze werelden :D

http://prntscr.com/9e02ve
hier zie je bijv dat in brazilie al aardig wat werelden dicht zijn
 

DeletedUser

Guest
Hoe bepalen jullie dan wanneer jullie een wereld gaan sluiten, als er genoeg spelers zijn - activiteit is kunnen werelden jaren doorgaan nog?
 

DeletedUser397

Guest
Hoe bepalen jullie dan wanneer jullie een wereld gaan sluiten, als er genoeg spelers zijn - activiteit is kunnen werelden jaren doorgaan nog?
weet zeker van een aantal werelden dat ze gesloten zijn met die werelddominatie als eindspel, waarbij gewoon massastammen gewonnen hebben door fusies van de topstammen
dan zijn er ook de werelden die gwn te weinig spelers hadden, waardoor werelddominatie natuurlijk snel behaald kan worden
geen idee of er nog andere oorzaken zijn voor afsluiten van een wereld, maar W1-NL zit idd nog tot de meer actieve markets, dus hier zal het niet snel afgesloten geraken
 

DeletedUser516

Guest
Hoe bepalen jullie dan wanneer jullie een wereld gaan sluiten, als er genoeg spelers zijn - activiteit is kunnen werelden jaren doorgaan nog?

ja dat is het leuke van dit spel , op wereld 13 van tw 1 heb ik 5 jaar gespeeld , augustus 2014 gestopt vanaf mei 2009 daar gespeeld top 3 jaren lang gespeeld en uiteindelijk was ook ik het beu en heb ik mijn account weggegeven maar die wereld is nog steeds open daar ... dus zou zeggen , neem gerust nog een drankje , je hebt nog tijd genoeg :p
 

DeletedUser

Guest
@bingokiller ik weet hoelang TW1 werelden draaien maar vroeg me gewoon af hoe ze het hier doen, hou de buitenlandse servers niet in de gaten

Zou wel top zijn als we bijvoorbeeld in de toekomst een Hall of Fame krijgen of een Blog - Background info van verschillende spelers in de vorm van interviews nam altijd mijn tijd wel om die door te lezen toen ik er nog speelde
 
Bovenaan