Feedback Spelupdate 1.37

DeletedUser1230

Guest
Leuke toevoeging die "permanente voorraden boost"
Maar welke Whizzkid gaat het halen om de 10K bij elkaar te sprokkelen :p
Ja ik heb nog 21 uur om het voor elkaar te krijgen :) oja k moet ook nog slapen ... o_O:mad:
 

DeletedUser

Guest
ik heb geprobeerd, om dat laatste ding te bereiken, de permanente voorraad, ik ben er nu godsamme een hele dag mee bezig geweest,

5 keer voorraad vernieuwen gebruikt, en zelf voor 45 munten, vernieuwing gekocht,

en weetje ,

je redt het gewoon niet,

lekker naaiballen dit, wat een kutstreek.
 

DeletedUser397

Guest
denk de truc is van enkel lage tijd hoge reward opdrachten te doen, en er dus veel hernieuw items tegenaan te smijten, want als ge op het gemakske doet komt ge er (uiteraard) niet
 

DeletedUser

Guest
denk de truc is van enkel lage tijd hoge reward opdrachten te doen, en er dus veel hernieuw items tegenaan te smijten, want als ge op het gemakske doet komt ge er (uiteraard) niet
nou, bijna 24 uur bezig mee geweest, behalve een korte nachtrust van amper 5 uur.

gewoon een zwak onderdeel van het spel
 

DeletedUser397

Guest
nou, bijna 24 uur bezig mee geweest, behalve een korte nachtrust van amper 5 uur.

gewoon een zwak onderdeel van het spel
en toch lijkt het mogelijk
Vym54xs.png
 

DeletedUser974

Guest
Leuke toevoeging die "permanente voorraden boost"
Maar welke Whizzkid gaat het halen om de 10K bij elkaar te sprokkelen :p
Ja ik heb nog 21 uur om het voor elkaar te krijgen :) oja k moet ook nog slapen ... o_O:mad:

Ik heb em binnen hoor (wel 9x voorraaddepot moeten vernieuwen)
 

DeletedUser397

Guest
Wellicht heb jij hogere stamskills dan mij, ik heb niet eens kans gehad om 9 keer te vernieuwen, vindt het wel misleidend....
voor de duidelijkheid, niet mijn toedoen, is van een stamgenoot (W1 trouwens)
stamskills zijn trouwens 5 in huifkarren en 1 in roofpaden, dus niet bijster hoog, al zal het wel geholpen hebben om een hernieuw item of 2 uit te sparen
 

DeletedUser6

Guest
Het is zeker mogelijk! Maar daarnaast is het ook een ontzettend exclusief item dat ook weer niet te makkelijk te verkrijgen moet zijn.
 

DeletedUser397

Guest
+ niet te vergeten, de 10k reward was er hiervoor ook al, dus niet moeilijker of makkelijker, gewoon een leuk nieuw item voor de diehard depot shifters :p
blijft wel de vraag Relax, zijn die items stackbaar in één dorp?
 

DeletedUser

Guest
+ niet te vergeten, de 10k reward was er hiervoor ook al, dus niet moeilijker of makkelijker, gewoon een leuk nieuw item voor de diehard depot shifters :p
blijft wel de vraag Relax, zijn die items stackbaar in één dorp?

Nou, inno verandert dit niet voor niks, dit doen ze , om ons ertoe te verleiden, om meer hernieuwing te gebruiken, lees, meer inkomsten te genereren,

Tot zover heb ik daar geen probleem mee,
Maar als je dan als gemiddelde speler, uit een gemiddelde stam, met gemiddelde stamskills, er vol voor gaat,
En het blijkt dat het niet haalbaar is, vindt ik dat , zacht gezegd niet fair
 

DeletedUser397

Guest
Nou, inno verandert dit niet voor niks, dit doen ze , om ons ertoe te verleiden, om meer hernieuwing te gebruiken, lees, meer inkomsten te genereren,
Ik heb dik 50 van die hernieuw items in voorraad, dus kronen winnen ze er bij mij niet te snel aan, maargoed, mss wel bij een ander idd.
Maar het is dan ook weer niet slim om W1 spelers met W8 spelers te vergelijken, die 50 hernieuw items waar ik het over heb zijn van over anderhalf jaar ofzo opgespaard, iets wat voor een W8 speler dus uiteraard onmogelijk is nu, maar over anderhalf jaar heeft die er evenveel of zelf nog meer (want ik gebruik die wel voor interessante officieren als de GM's en medici gratis te krijgen) en dan is hij daar vrij in om voluit voor die extra voorraden te gaan zonder er ook maar een kroon aan te spenderen
Echter mag het met eend ergelijk items NIET de bedoeling zijn dat actieve depot werkers ze om de haverklap binnen rijven, ben blij dat e rserieus moeite voor gedaan moet worden.
 

DeletedUser888

Guest
krijg je het item eigenlijk terug als het dorp wordt overgenomen? Of is het dan ook definitief verloren
 

DeletedUser397

Guest
krijg je het item eigenlijk terug als het dorp wordt overgenomen? Of is het dan ook definitief verloren
"Dit permanente effect is alleen actief, zolang je de eigenaar bent van het dorp. Wanneer het dorp met de buff wordt overgenomen, zal het effect voor beide partijen verloren gaan"
maar steld idd niet duidelijk of ge het terug krijgt
bij extra bouwplaats item is dit bv wel zo dat ge deze gerefund krijgt als item dacht ik, dus zou voor dit voorraad item ook wel wenselijk zijn gezien de moeite om het te bekomen en het nergens gekocht kan worden met kronen in de inventaris/winkel
 

DeletedUser6

Guest
Je moet hem in deze situatie vergelijken met een tijdelijke booster, die krijg je ook niet terug wanneer je het dorp verliest. En nee, ze kunnen niet gestacked worden.
 

DeletedUser6

Guest
Nope, puur naar het terug krijgen. Zoals we al eerder aangegeven hebben is het een permanente boost van de voorraden.
 

DeletedUser503

Guest
Volgens mij haal je nu twee items door elkaar.

We hebben een speciaal bonus item dat permanent de voorraden kan verhogen in één enkel dorp en daarnaast hebben we een nieuw item in de winkel waarmee je tijdelijk de grondstoffen opslag van je pakhuizen in al je dorpen kan verhogen.
je hebt ook 1 die tijdelijk al je grondstoffengebouwen boost met 20% voor 200 kronen is deze ook voor 7 dagen zoals de gewone GS boosters?
 
Bovenaan