Community RIP tw2tools

DeletedUser1966

Guest
Laat ik ook nog maar een keer gaan bitchen dan.

Ik ben een app speler, ik heb 99,5% op de app gespeeld, niks op PC. Ik stond tweede op Deva (W30) na NLC, samen met hem het hele potje gespeeld en meuk staan slopen zoals het hoort. Dolle pret.

Uiteindelijk net gestopt omdat het te veel tijd in beslag ging nemen ivm aankomende baby etc, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat de opstelling van Inno er niks mee te maken had. We kunnen allemaal heel leuk zeggen wat we willen, maar de IOS app is 6m geleden voor het het laatste ge-update. Je kan nog steeds geen secondes zien bij het versturen van aanvallen en een bugs, je valt spontaan van je stoel. Nog steeds dat de kazerne helemaal leip gaat als je erin gaat en nog meer bugs. En niet gaan roepen dat ik supprttickets moet aanmaken, heb ik gedaan en (internationaal) velen met mij. Er gebeurd gewoon niks mee. Echt 0.

Dan ook nog eens TW stats wat eruit word gegooid omdat ze geen ads mogen runnen. Niemand verliest er geld op, het is niet alsof die adds anders op sites van inno hadden gestaan. Die afbeeldingen snap ik, maar verder zou je fan projects juist op de blote knietjes moeten aanbidden als Inno zijnde. Dit toont betrokkenheid en vergroot de communitie. Boeit ze echter helemaal niks. Lekker geld graaien, gwennie weten ze altijd weer netjes het spel in te gooien (werkt nog niet op iOS trouwens) en verder geen reet geven.

I know i know, de hele Kreelog/DP/LIL crew kan daar allemaal niks aan doen, maar ik ga via deze weg wel via jullie tegen inno bitchen want teringjantje wat hebben die de pruttel slecht op orde. Behalve gwennie, want die is altijd strak op tijd.

LT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het is goed dat je je blijft uiten en diezelfde problemen via de ios app daar loop ik ook tegenaan en verbaas ik me ook over. We blijven ons ook uiten en daar is ook zeker voor nodig dat de community het aan blijft geven. Het is jammer dat het zo loopt en begrijpelijk dat de tijd je tekort komt (hoewel straks ben je op de raarste tijden snachts online... ;) )..
 

DeletedUser1966

Guest
En dan hebben we het nog niet eens gehad over (probeert niet te kotsen) VPs! :confused:

Maar zonder gekheid, blij dat jullie het in ieder geval doorhebben, nu de geldgraaiers nog.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
En dan heb je het nog niet eens gehad over die timing issues die nog steeds voor komen. Edels die voor de clear landen bijvoorbeeld. Dit is toch een key feature van het spel? Lijkt me dat zoiets de prioriteit moet hebben. Nee de prioriteit is gwennie voor mobiel maken.

Maar dit is off topic. Nu weer on topic. Er zijn mensen bezig met een nieuwe statsite. Maar die hebben wat hulp nodig om hem op alle werelden te kunnen laten runnen. Dus als je daar verstand van hebt moet je maar even op het Engelse AF kijken;)
 

DeletedUser1966

Guest
Gaven ze maar prio aan gwennie voor mobiel, dan deden ze nog iets.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Gaven ze maar prio aan gwennie voor mobiel, dan deden ze nog iets.
Ik heb alle reacties gelezen, en begrijp zeer zeker jullie frustraties op bepaalde vlakken. Zo blijf ik op bepaalde bugs ook aandringen. Dat is iets dat ik ook ga blijven doen. Dat we alle bugs of kleine gewenste veranderingen niet kunnen doen weet ik ook, maar ik wil het wel zo min mogelijk.

Ik kan je vertellen dat sinds deze update op mobiel Gwendoline ook beschikbaar is, en dus ook vanaf nu de mobile spelers "plezier" van haar kunnen hebben. OP dat vlak hebben ze het dus al wel gelijk getrokken met de browser spelers.
 

DeletedUser1966

Guest
@Kr33log Dit is incorrect. Alleen Android heeft Gwennie, net zoals dat alleen Android secondes ziet bij het versturen van aanvallen of ondersteuning. Op IOS is dit allemaal niet. Als dat het geval was en ios dus ook iets van liefde zou krijgen was ik al wat positiever geweest :p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Volgens mij zou Gwendoline ook moeten toegevoegd zijn aan iOS.
Van de secondes klopt dat het inderdaad nog niet hetzelfde is.
 
Bovenaan