Community RIP tw2tools

DeletedUser888

Guest
Sluit 16/12/2018
Beetje spijtig wel, een zeer behulpzame website waar ik menig uurtjes heb op doorgebracht. Nu doorgegaan met het sluiten van de site. Ik vind het onderandere een beetje triest dat er geen advertenties mochten zijn van inno. Denk niet dat ze begrijpen hoeveel mensen die site gebruiken.

Maar alsnog.

Rust in vrede
 

DeletedUser1562

Guest
Had het vandaag ook vernomen, echt een spijtige zaak en een verlies voor het spel. Innogames onderschat waarschijnlijk inderdaad hoe handig het is om kaartjes te genereren/stats van spelers en stammen te bekijken. Echt jammer dat ze maar weinig oog hebben voor de community!

RIP
 

Peeters

Ervaren Lid
zou inno deze niet kunnen overnemen ? gaat ten slotte over hun spel wat ook een hele mooie update is voor hun
 

DeletedUser888

Guest
Er was tijdje tw2 toolbox, maar ook die site is uit de lucht.
 

DeletedUser1562

Guest
Weet iemand toevallig misschien een alternatief om kaartjes te mee maken? Dat is de feature die ik vooral ga missen. En natuurlijk kunnen checken of iemand nog actief is of niet.
 

DeletedUser1351

Guest
het zoveelste bewijs dat inno niks om zijn klanten geeft, centjes afzuipen kunnen ze wel
hierbij ineens mijn nieuw spelvoorstel
1 ) bied betalende bots aan ( dus inno verdient eraan) zoals het veel populairdere tw1 en je krijgt geen discussies meer en je krijgt meer klanten die geld gaan uitgeven
2) maak tools in het spel, zodat je maps kan maken, spelers en stammen hun edelgeschiedenis kan bekijken, stats, enz, ...
3) zorg ervoor dat je spelers en stammen een welbepaalde kleur kan geven, zonder er een oorlogsverklaring komt en je alles goed in het oog kan houden
een update die veel spelers zal lokken
 

DeletedUser1449

Guest
Wellicht dat jij bij inno kunnen polsen hoe zij hier tegen aan kijken? @Dutch Pirate @Kr33log
Een groot de van de community maakt(e) gebruik van de tools die wel echt van meerwaarde zijn bij het spel
 

DeletedUser1935

Guest
het zoveelste bewijs dat inno niks om zijn klanten geeft, centjes afzuipen kunnen ze wel
hierbij ineens mijn nieuw spelvoorstel
1 ) bied betalende bots aan ( dus inno verdient eraan) zoals het veel populairdere tw1 en je krijgt geen discussies meer en je krijgt meer klanten die geld gaan uitgeven
2) maak tools in het spel, zodat je maps kan maken, spelers en stammen hun edelgeschiedenis kan bekijken, stats, enz, ...
3) zorg ervoor dat je spelers en stammen een welbepaalde kleur kan geven, zonder er een oorlogsverklaring komt en je alles goed in het oog kan houden
een update die veel spelers zal lokken

Ze zijn al een jaar bezig met het ingame forum te fixen gast , wat denk je nu zelf
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We begrijpen jullie vragen en frustraties over het verdwijnen/sluiten van TW2 tools. We begrijpen dat dit voor vele een groot verlies en hulp zou zijn. Ook voor sommige van ons was deze website handig en een hulp. Dit geef ik eerlijk toe. Op meerdere communities is er ook een discussie ontstaan. Weet dus dat meerdere markets, en meerdere communities deze gebruikte.

Ik heb dit met een aantal andere CM's dan ook aangehaald bij InnoGames. Echter kan ik je nu al vertellen dat wij hier niet veel aan kunnen doen. Al wilde ik dit zeer graag. Het is zo dat InnoGames deze website niet gaat overnemen. Want buiten dat de meeste code al geschreven is vraagt elke code wel onderhoud. Alsook zou dit andere rechtelijke problemen kunnen veroorzaken.

Over het feit dat InnoGames niets om hun klanten geeft. Dit doen ze echter wel, anders zou ik er ook niet zijn. Het is zo dat ze echt wel aanhoren, maar in deze tijden is het allemaal op legal vlak wat moeilijker.

Nu hebben sommige wel opgevangen dat er niet geadverteerd mocht worden op de website. Dit klopt, dat ga ik niet ontkennen. Het is verboden om geld te verdienen, wat hij uiteindelijk wel heeft gedaan en zelfs verplichte op een gegeven moment, met grafische ontwerpen (wat dus een kost is voor InnoGames) heeft gedaan. Dit is verboden en wist hij ook op voorhand.

Nogmaals, ik ga mijn best doen, maar ik vrees dat we ook deze website zullen moeten laten gaan. Echter kan dit wel weer betekenen dat InnoGames dit zelf misschien kan gaan inbouwen in het spel. (nogmaals, ik beloof niets en kan niets beloven. Enkel vragen)
 

DeletedUser1333

Guest
zolang we op 1 server blijft draaien zie ik geen tools zoals tw2tools verschijnen in het spel zelf.
 

DeletedUser1449

Guest
Echter kan dit wel weer betekenen dat InnoGames dit zelf misschien kan gaan inbouwen in het spel.

Allemaal leuk en aardig hoor, en ik waardeer en bewonder je inzet als CM echt maar we hebben al talloze keren te horen gekregen dat iets aangekondigd werd dat er aan gewerkt werd en geupdate werd of op welke manier dan ook in het spel verwerkt zou worden wat tot op heden gewoon nog niet gebeurd is. Ik hoop dat je begrijpt dat ons (mijn) vertrouwen in iets dat volgens inno misschien in het spel zal verschijnen vrij klein is op dit moment..

Advertenties toestaan op twtools waarvan de inkomsten gebruikt zullen worden voor de onkosten aan onderhoud is ook geen optie? Of heb je dan ook legal issues?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Dat begrijp ik zeker, daarom dat ik ook niet zeg dat InnoGames het gaat inbouwen. Ik kan enkel een aanvraag indienen en hier volop blijven achter gaan om dit eventueel mogelijk te maken. Maar dan alsnog maak ik niet de keuze of dit al dan niet in het spel gaat komen.

Ik begrijp dat er in het verleden wel een aantal dingen beloofd zijn, die jammer genoeg niet meer in het spel zullen komen.

Advertensies toestaan op tw2 tools voor onderhoud is ook verboden, dit omdat er eventueel andere manieren waren om eventueel deze onkosten te verminderen. Ik kan hier niet dieper op ingaan (jammer genoeg).

Maar ik kan wel vertellen dat je dus geen geld mag verdienen op iemand anders zijn werk.
 

DeletedUser1935

Guest
We begrijpen jullie vragen en frustraties over het verdwijnen/sluiten van TW2 tools. We begrijpen dat dit voor vele een groot verlies en hulp zou zijn. Ook voor sommige van ons was deze website handig en een hulp. Dit geef ik eerlijk toe. Op meerdere communities is er ook een discussie ontstaan. Weet dus dat meerdere markets, en meerdere communities deze gebruikte.

Ik heb dit met een aantal andere CM's dan ook aangehaald bij InnoGames. Echter kan ik je nu al vertellen dat wij hier niet veel aan kunnen doen. Al wilde ik dit zeer graag. Het is zo dat InnoGames deze website niet gaat overnemen. Want buiten dat de meeste code al geschreven is vraagt elke code wel onderhoud. Alsook zou dit andere rechtelijke problemen kunnen veroorzaken.

Over het feit dat InnoGames niets om hun klanten geeft. Dit doen ze echter wel, anders zou ik er ook niet zijn. Het is zo dat ze echt wel aanhoren, maar in deze tijden is het allemaal op legal vlak wat moeilijker.

Nu hebben sommige wel opgevangen dat er niet geadverteerd mocht worden op de website. Dit klopt, dat ga ik niet ontkennen. Het is verboden om geld te verdienen, wat hij uiteindelijk wel heeft gedaan en zelfs verplichte op een gegeven moment, met grafische ontwerpen (wat dus een kost is voor InnoGames) heeft gedaan. Dit is verboden en wist hij ook op voorhand.

Nogmaals, ik ga mijn best doen, maar ik vrees dat we ook deze website zullen moeten laten gaan. Echter kan dit wel weer betekenen dat InnoGames dit zelf misschien kan gaan inbouwen in het spel. (nogmaals, ik beloof niets en kan niets beloven. Enkel vragen)

Kr33l0g stop met zo naief te zijn , de kronenopties in kazerne zouden volgende update herstelt worden , de fouten in het forum ingame en dergelijke zouden volgende update opgelost worden , weet je wanneer ik dit voor de eerste keer hoorde? Meer als een jaar geleden , ga me nu niet zeggen dat innogames een flikker geeft om ons , zoals je zegt is de site overnemen een KOST voor innogames , als je geen kosten wilt maken om zo een actievere spelersgroep te hebben waarvan sommige geen en sommige wel geld willen uitgeven dan geef je geen fuck om de spelers maar alleen om de pure inkomsten , want geef nu toe zou INNO een extra inkomstenbron afslaan? denk het niet. De update die ons meer als een jaar geleden gebeurd is is er NOG ALTIJD niet.

Ik begin dit stillaan beu te geraken , en ik ga hiermee dus ook in gesprek met mijn contactpersoon bij paypal ( ook ik heb een zakelijk account op paypal ) en ik ga vragen wat hieraan gedaan kan worden , want om eerlijk te zijn als ik geld uitgeef aan een spel verwacht ik dat een deel daarvan word uitgegeven aan improvement van de game.

Aangezien dit niet gebeurt ben ik een beetje geneigd om een refund actie op te stellen via paypal , als er iemand anders is die veel geld (liefst via paypal) heeft gestoken in dit spel kan je me altijd even laten weten , samen staan we sterker en geven we een betere boodschap aan INNO dat dit echt niet meer zo verder kan.

ps @Kr33log je mag wel degelijk geld maken door advertenties op die site te plaatsen ook al heb je de code niet zelf geschreven , als je de rechten overneemt neem je ook de rechten over om geld te verdienen op een bepaalde website. Daar komen wel kosten bij kijken uiteraard , maar wees eerlijk stel zou jij de maker zijn van die site , zou jij dat gratis weggeven aan een game company die zo gierig als de pest is?
 

DeletedUser1351

Guest
je ziet hier ook nergens adds, dat mag niet omdat dat hun strategie is denk ik .( want dat geeft slechte spelervaringen ? )
wel niet zo'n slimme strategie
 
Bovenaan