Rapport tijden / Weergave tijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2052

Guest
@Kr33log ja ik weet wat dubbel posten is en je hapt :D
Jij snapt de regels dus ook :)

En ja ik ga ver en vind dit met een rede
Anderen mogen ook wel eens weten waar ze aan beginnen toch ?

Bewijzen, nee die heb ik dus niet
Heb wat dingen maar is niet in inno/tw gezegd

Dat jij op goede bedoeling mods aanneemt kan ik geloven
Dat jij ze goed inschat niet want dat kan niemand

Maar heb persoonlijk wel aardig wat ervaren zo onder tussen
Dus om een melding te doen eerst ff alle mods en compleet inno ff in te lichten alvorens bij een vertrouwd persoon te komen, nee dus
Ik ga dus geen ticket doen naar jouw en namen geven (die ook bij jouw over de vloer komen) om weer ergens uit te komen of waarschijnlijk terug gestuiterd word

Mij mag inno zelf aanspreken, dat mag je hun doorgeven
Graag in Nederlands praten
Jullie hebben de e-mail
 

DeletedUser2052

Guest
En kan het niet laten weer de dubbel post
Want dat is het enige waar je mij op kan pakken

En ik vond dat support team niet iemand anders zwart mag maken op ander kanaal dan inno/tw
Ik vond noch de manier, noch de plek om dit zo te uiten
 

DeletedUser

Guest
Ik ga wel een ticket sturen. Maar pas als de wereld zo goed als klaar is. Ik heb er geen vertrouwen in dat anderen het zonder te lezen naar kr33 sturen maar dat is maar een gok die ik moet nemen.
 

DeletedUser2052

Guest
Weer een verse post :)

@Peeters over iets waar jij echt totaal niks van weet, zeg maar gewoon weer: heb ik het nu allemaal weer gedaan (begint saai te worden)

En ik heb eindelijk 1 berisping punt, hoeveel zijn er nodig ?
Ja op dubbel post, hoppa, BINGO

En nee @Kr33log
Ik heb begin deze wereld al eens een ticket gestuurd, ging over coop misbruik of dubbel account
Maar heb daar ook iets anders gemeld, geen namen en niet specifiek
Maar wel dat er mods betrokken waren en waar het een beetje om ging
Ticket is beantwoord door @Leven is lijden
Antwoord was: we onderzoeken het
En nooit meer van gehoord
Daarna beantwoord @Dutch Pirate de tickets op andere dingen

Echt denk jij nu dat ik ga zeggen om wie het allemaal echt gaat ???
Zodat eerst elke mod het ff weet
Gaat hier om mensen hun RL en wat daar mee geflikt word en misbruikt word
Maar in vertrouwen moet ik inno maar vertrouwen, of jouw en eigenlijk elke mod

Nee dus
Jullie kunnen geen van allen mij iets duidelijk geven waar zoiets te melden, niet hier, niet via ticket, niet via discord, nergens
Het is weer standaardgelul op hoog niveau dus
En alles gebukt onder de privacy wet

Gezien het over iets gaat wat beweerd word (door oa mods) en niks met game te maken heeft maar alles met RL kan ik dus niks met mods/tw/inno
En dan ga ik enkel nog op andere weg, NL recht dus en anders niet meer
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik ga bij deze de melding sluiten. Dit is totaal niet meer on topic waar het topic voor gemaakt is. We gaan dit doorgeven aan InnoGames en hopen dat het snel verholpen is, alvost onze excuses voor de eventuele problemen die je nu ondervindt.

Je kan een ticket aan mij richten, en ik kan dat aan mij toewijzen. Hierdoor kunnen moderators dit niet meer lezen.
Maar zolang je dat niet doet, kan ik er verder niets mee.

We vinden het jammer om te lezen dat je het vertrouwen kwijt bent in ons en InnoGames, en nogmaals hopen wij dat je dit kan terugvinden. Maar dan moet je hier wel de kans voor geven. Er is ondertussen al meermaals gezegd hoe je mij via support kan bereiken om het verder uit te klaren.

Weet echter ook dat je zoals mijn collega gehandeld heeft de correcte manier is. Wanneer een regelschending gemeld wordt. Gaan we het onderzoeken, er wordt dan geen verdere informatie naar de speler teruggekoppeld wegens de privacy van de speler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan