Rapport tijden / Weergave tijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2052

Guest
Maar echt, dus geen enkel echt antwoord van inno of mods (het aanspreekpunt)
Inno kan ik niet bereiken daar waren mods dacht ik voor
Maar niemand kan dus uitleggen/vertellen waar het hier dus echt om gaat
Discipline snap ik nogmaals, lagg snap ik, comp traag snap ik
Dat is allemaal bij het versturen maar daarna niet meer toch ??? (geen antwoord op de bedoeling van spel dus ?)
Want waarom kunnen de spelregels omtrent dit niet worden gegeven, wat de bedoeling is
Dan weten mensen ook of het klopt of dat het een bug kan zijn
Want anders is het random ticket gaan sturen en dat lijkt mij toch niet het spel (herinner ff in spel regels bij dingen die niet koppen dien je dit te melden)
Waarom kan inno zelf dan geen antwoord geven wat nu de bedoeling is en wat dan een bug kan zijn
Spelers zien via PC en app dus allemaal rare tijden, rapporten die enorm afwijken
Heb afwijkingen van vele secondes gezien en zijn dus zeker geen mille secondes (ben technicus dus weet wat achter de komma is)
Afwijkingen gingen ook ver over de discipline en lagg heen terwijl na versturen het strak was
Echt 1 min afwijking op 4 edels die strak op 1 a 2 sec waren op 35 min lopen
Echt kom op, verantwoord je eens

Want wat ik hier zeg/beweer, waarom gebeurd dat
Ben ik soms gek en zie ik rare dingen, hallucineer ik ?
Heb destijds de verdediger ook gevraagd van wat geeft jouw rap aan, helaas 0,0 antwoord
Maar is toch raar dat rapporten verschillende tijden aangeven van aanvaller en verdediger en allemaal weer anders op PC en app te zien is
Echt niemand die mij iets kan zeggen of laten zien dat rapporten ook echt anders zijn maar zelf heb ik het meegemaakt bij mezelf
Echt wat moeten we hier mee

Inno kan dus geen eens zeggen waar het op staat, waar het om gaat
Wat wel of niet zou moeten kloppen

Nee wat gebeurd er
Jij word verantwoordelijk gehouden te melden wat niet klopt terwijl ze de bedoeling zelf dus geen eens weten of kunnen zeggen
Jij bent verantwoordelijk te weten wat je stam genoot in RL doet als je coop hebt, want het is aan jouw of je het wel of niet vertrouwd of de gene zelf nog inlogt
Echt dat kun je dus nooit zeker weten en dat weet inno en mods heel goed
En dat alles gebukt onder privacy wet

Echt en ik meen dit
Dit is gelul op heel hoog niveau
Dit is regel recht in je bek gelogen worden
Dit is RL/game door elkaar halen
Dit gaat buiten de grenzen
Hier gaat inno/mods hun boekje te buiten, zeker voor de Nederlandse wet
Je kunt toch niet je spelers verantwoordelijk houden voor je eigen te tekortkomingen ?

Echt nu eis ik een antwoord op:
Wat is de bedoeling van het spel, hoe werkt het ivm tijdsafwijkingen op PS/app/te zien tijdens lopen bij versturen en vlak voor aankomst/rapport weer gave
Dit moet inno weten anders liegen ze of snappen ze hun eigen programma dus echt niet

2e tja zal weer op dat andere topic moeten maar daar heb ik zo ondertussen schijt aan, gaat om hetzelfde
Heel fout van inno maar te zeggen dat het aan jouw is of je coop nog inlogt
En dat onder privacy wet ?
Echt kun je niet maken
Je verplicht hier gewoon een speler een anders RL maar te moeten weten omdat jullie te kort komen
Echt fout en nog eens fout

Echt @innogames verantwoording
 

DeletedUser

Guest
Tijdsafwijkingen bestaan niet, volgens het systeem waarop tribalwars2 loopt.
Tijdsafwijkingen komen wij helaas tegen in het spel zoals je al aangaf, veel spelers zijn ''Aware'' van deze afwijking.
Er zijn veel meldingen geweest naar het Supportteam, het supportteam heeft veel meldingen gemaakt richting Innogames. ( denk als je terug kijkt naar alle archiefs etc, dat dit probleem al enkele jaren (sinds 2015-2017 )speelt + er al tientallen topics van zijn gemaakt ) en het wordt altijd doorgegeven alleen Innogames ---> geen oplossing, fix, antwoord.

Waar het op neer komt:

Spelers weten dit, sommige melden het, er wordt gewoon doorgespeeld.
Supportteam weet en kan hier niks mee, behalve dit doorspelen naar Innogames. ( dit is ook het enigste, verwacht geen wonder )
Innogames ziet de melding en doet er niets mee, waarom? geen idee...
tw2 levert niets op?
tw2 stopt er toch binnenkort mee?
Het opsporen en aanpassen van bugs kost te veel tijd?
Innogames wil geen programmeurs uitbesteden aan een verouderd spel?

Het is gewoon dat innogames geeft effort meer stopt in dit spel, en zijn communitie verwaarloosd, dit is al het zoveelste topic erover, en het is altijd hetzelfde :) niemand van het supportteam weet iets, en innogame doet niets.

Denk persoonlijk dat innogames heel goed weet hoe en wat :) alleen denk dat ze het niet de moeite meer waard vinden om tribalwars2 te onderhouden op grote bugs. ( want het gevechtssyteem = een grote bug )

oplossing:
1:Het maken van de Bug
2: Vermelden dat het aanvalssysteem een bug heeft waarmee je niet meer op de secondes kan timen. ( vermeld dit in het spel , zodat spelers weten hoe en wat )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Maar echt, dus geen enkel echt antwoord van inno of mods (het aanspreekpunt)
Inno kan ik niet bereiken daar waren mods dacht ik voor
Maar niemand kan dus uitleggen/vertellen waar het hier dus echt om gaat
Discipline snap ik nogmaals, lagg snap ik, comp traag snap ik
Dat is allemaal bij het versturen maar daarna niet meer toch ??? (geen antwoord op de bedoeling van spel dus ?)
Want waarom kunnen de spelregels omtrent dit niet worden gegeven, wat de bedoeling is
Dan weten mensen ook of het klopt of dat het een bug kan zijn
Want anders is het random ticket gaan sturen en dat lijkt mij toch niet het spel (herinner ff in spel regels bij dingen die niet koppen dien je dit te melden)
Waarom kan inno zelf dan geen antwoord geven wat nu de bedoeling is en wat dan een bug kan zijn
Spelers zien via PC en app dus allemaal rare tijden, rapporten die enorm afwijken
Heb afwijkingen van vele secondes gezien en zijn dus zeker geen mille secondes (ben technicus dus weet wat achter de komma is)
Afwijkingen gingen ook ver over de discipline en lagg heen terwijl na versturen het strak was
Echt 1 min afwijking op 4 edels die strak op 1 a 2 sec waren op 35 min lopen
Echt kom op, verantwoord je eens

Want wat ik hier zeg/beweer, waarom gebeurd dat
Ben ik soms gek en zie ik rare dingen, hallucineer ik ?
Heb destijds de verdediger ook gevraagd van wat geeft jouw rap aan, helaas 0,0 antwoord
Maar is toch raar dat rapporten verschillende tijden aangeven van aanvaller en verdediger en allemaal weer anders op PC en app te zien is
Echt niemand die mij iets kan zeggen of laten zien dat rapporten ook echt anders zijn maar zelf heb ik het meegemaakt bij mezelf
Echt wat moeten we hier mee

Inno kan dus geen eens zeggen waar het op staat, waar het om gaat
Wat wel of niet zou moeten kloppen

Nee wat gebeurd er
Jij word verantwoordelijk gehouden te melden wat niet klopt terwijl ze de bedoeling zelf dus geen eens weten of kunnen zeggen
Jij bent verantwoordelijk te weten wat je stam genoot in RL doet als je coop hebt, want het is aan jouw of je het wel of niet vertrouwd of de gene zelf nog inlogt
Echt dat kun je dus nooit zeker weten en dat weet inno en mods heel goed
En dat alles gebukt onder privacy wet

Echt en ik meen dit
Dit is gelul op heel hoog niveau
Dit is regel recht in je bek gelogen worden
Dit is RL/game door elkaar halen
Dit gaat buiten de grenzen
Hier gaat inno/mods hun boekje te buiten, zeker voor de Nederlandse wet
Je kunt toch niet je spelers verantwoordelijk houden voor je eigen te tekortkomingen ?

Echt nu eis ik een antwoord op:
Wat is de bedoeling van het spel, hoe werkt het ivm tijdsafwijkingen op PS/app/te zien tijdens lopen bij versturen en vlak voor aankomst/rapport weer gave
Dit moet inno weten anders liegen ze of snappen ze hun eigen programma dus echt niet

2e tja zal weer op dat andere topic moeten maar daar heb ik zo ondertussen schijt aan, gaat om hetzelfde
Heel fout van inno maar te zeggen dat het aan jouw is of je coop nog inlogt
En dat onder privacy wet ?
Echt kun je niet maken
Je verplicht hier gewoon een speler een anders RL maar te moeten weten omdat jullie te kort komen
Echt fout en nog eens fout

Echt @innogames verantwoording

Bedankt voor het lange verhaal. Ik zie hier veel frustratie vanuit jou kant.
Ik ga het toch iets korter proberen te houden...
Ik moet je wel vertellen dat als je zou mailen naar InnoGames hier altijd antwoord op komt... Net zoals je ons de support een bericht via het supportsysteem stuurt. Tenzij je dit zelf sluit, dan krijgen wij hier geen melding van en kunnen wij niet antwoorden.

Het klopt dat er soms vreemde tijden in het spel zitten, en we zijn dit volop aan het bekijken. Echter hebben wij, jullie de spelers, nodig om dit soort fouten op te sporen. Het is namelijk zo dat dit meermaals wel goed gaat, en het dus uitzonderlijke gevallen zijn.

Wanneer je dit niet meld, kunnen wij verder ook geen onderzoek doen, en kan het dus langer duren alvorens een fout hersteld wordt.
Ik raad je dus aan ten alle tijden ons te contacteren wanneer je een fout vindt, en ik kan je garanderen dat je een antwoord zult krijgen!

Over de co-op, wel dit is heel simpel. Een co-op overeenkomst sluit je zelf af met een bepaalde speler. Het is niet aan ons, om tussen co-ops te komen, echter is dat wel wanneer er regels worden overtreden.

Co-op dien je in nauw overleg en communicatie met de hoofdeigenaar van het ander account te doen. Mis je die communicatie, kun je het co-op schap beter stoppen met die speler, gezien je dan als het ware het eigenaarschap alleen voert over een account wat niet van jou is (en dit mag niet). Verder is het niet aan ons om statussen van accounts door te spelen, (GDPR) juist omdat co-op in goed overleg met de 2 (of meer) beheerders hoort te gaan. Vindt dit niet plaats, beëindig je die co-op het beste. Dit omdat je anders een eventuele sanctie kan krijgen.

Tijdsafwijkingen bestaan niet, volgens het systeem waarop tribalwars2 loopt.
Tijdsafwijkingen komen wij helaas tegen in het spel zoals je al aangaf, veel spelers zijn ''Aware'' van deze afwijking.
Er zijn veel meldingen geweest naar het Supportteam, het supportteam heeft veel meldingen gemaakt richting Innogames. ( denk als je terug kijkt naar alle archiefs etc, dat dit probleem al enkele jaren (sinds 2015-2017 )speelt + er al tientallen topics van zijn gemaakt ) en het wordt altijd doorgegeven alleen Innogames ---> geen oplossing, fix, antwoord.

Waar het op neer komt:

Spelers weten dit, sommige melden het, er wordt gewoon doorgespeeld.
Supportteam weet en kan hier niks mee, behalve dit doorspelen naar Innogames. ( dit is ook het enigste, verwacht geen wonder )
Innogames ziet de melding en doet er niets mee, waarom? geen idee...
tw2 levert niets op?
tw2 stopt er toch binnenkort mee?
Het opsporen en aanpassen van bugs kost te veel tijd?
Innogames wil geen programmeurs uitbesteden aan een verouderd spel?

Het is gewoon dat innogames geeft effort meer stopt in dit spel, en zijn communitie verwaarloosd, dit is al het zoveelste topic erover, en het is altijd hetzelfde :) niemand van het supportteam weet iets, en innogame doet niets.

Denk persoonlijk dat innogames heel goed weet hoe en wat :) alleen denk dat ze het niet de moeite meer waard vinden om tribalwars2 te onderhouden op grote bugs. ( want het gevechtssyteem = een grote bug )

oplossing:
1:Het maken van de Bug
2: Vermelden dat het aanvalssysteem een bug heeft waarmee je niet meer op de secondes kan timen. ( vermeld dit in het spel , zodat spelers weten hoe en wat )

Ook hier wil ik even op antwoorden. Het klopt dat sommige bugs langer duren om te maken, dit omdat sommige fouten zeer complex zijn, en het met een heel deel te maken kan hebben.
Wij geven ten alle tijden bugs door, maar natuurlijk werkt InnoGames ook met een prioriteit van fouten. De ene fout heeft dus een grotere impact dan een andere, en krijgt dus voorrang.

Nee het spel stopt er niet binnenkort mee, en hier zijn ook nog geen plannen voor.
InnoGames spendeert nog steeds programmeurs uit aan dit spel. InnoGames steekt nog wel zeker effort in het spel, al zien jullie de spelers niet altijd alle veranderingen omdat er ook altijd vele veranderingen in de code of langs onze kant veranderd worden. Ik kan je verzekeren dat er nog steeds een team aan dit spel werkt.
 

DeletedUser

Guest
Is een bug in het aanvalsysteem niet een van de grootste bugs die je kan hebben mbt op dit spel, ik bedoel alles draait om het gevechtsysteem, deze Major bug, is al heel lang aanwezig en dan heb je het over Jaren. ( kan niet geloven dat het al jaren duurt om hier iets aan te doen )
En in al die jaren is deze grote bug, want dat is het gewoon nog steeds niet verholpen. Gelukkig stopt het spel er niet mee :) maar dat innogames hier iets aan doet is niet waar, tenmisten niet met deze bug die al jaren bestaat.. jaren lol. Deze afwijking waar de bug in bestaat, is de kern van het spel, waar de spelers op spelen om elkaar een hak te zetten, deze bug is belangrijk en na zoveel jaar, is het geen verandering. Helaas wil ik dan ook niet geloven dat innogames hiermee bezig is.
Kun je dan niet gewoon een waarschuwing plaatsen in het spel, dat het gevechtsysteem niet accuraat is anders :) zitten we hier over 2 jaar nog
 

DeletedUser2052

Guest
Ok wat is email adres inno ? (en welke taal dien ik daar te spreken ?)

En nog steeds wat is de bedoeling met het versturen en tijdafwijking, discipline (spel functie), lagg is er, comp kan traag doen
Maar wat is bedoeling na het versturen ????? dat moet inno en mods toch weten en kunnen antwoorden
Echt hoe behoord het te werken, weet dat er vele discussies zijn geweest hierover maar dat ga ik dus niet opzoeken
Zeg het gewoon eens

En nogmaals de coop issue
Nee vind dat heel fout
Jullie mogen niet de status van de coop geven maar jij moet dat maar weten
Goed contact hebben terwijl je nooit weet of eigenaar of coop reageert
Daarbij op; jullie kijken toch ook of iemand niet enkel inlogt maar ook zelf echt speelt en dingen doet behalve een pm beantwoorden
Er is vaak een 2e coop die kan antwoorden en dat weet jij niet
Dus onder de privacie wet moeten wij spelers elkaar maar in RL kennen en weten wat de ander uitvoert om geen ban te krijgen
Daar komt het kort gezegd op neer

Echt dit is toch heel fraude gevoelig en verplicht spelers om elkaar ook op andere kanalen te spreken
Hier kan dus enorm mee bespeeld worden door foute spelers
Is echt niet ok hoor

Verder weet ik wel wat de bedoeling is van coop denk ik, gewoon ff helpen in nood, vakantie, ff offline
Zulke gevallen
Wat je wel heel vaak ziet dat er over een gehele wereld inactieve worden gebruikt, ik kan daar niks op checken en dat hoeft ook niet
Tuurlijk zijn er ook veel die weinig actief zijn en dan is beoordelen lastig

Maar wanneer weet ik op zijn minst een beetje wanneer ik nog via regels speel
Is daar een uitleg over ?

Speel namelijk al wat werelden en al heel wat meegemaakt in tw
En daar bij op de verhalen
Veel ww handel, anderen die via coop pm doen, enz

En even een toevoeging
Hoezo privacy wet dat je niks over coops online/activiteit mag weten
Ik kan zien of mijn eigen coops online zijn, dan is het lampje groen
Valt dat ineens niet onder privacy wet
Als leider kun je zien of account of coop daarop groen is, als speler kun je je eigen coops groen zien, als leider kun je een ban bij een spelers zien, dus account zelf weer

Echt hoe valt dit nu allemaal onder privacy wet ?????
Haalt inno RL en game niet door elkaar en lult zich gewoon weg overal onder uit

En ja, gefrustreerd is nog maar mild uitgesproken over dit soort dingen
Ben redelijk pist over dit soort shit

Want op beide vragen dus geen antwoord enkel dat er om heen gedraaid word
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2052

Guest
Ok er word dus al jaar in en uit gekeken door inno naar de tijdsafwijking (ga er nu ff van uit dat dat dus echt niet klopt want krijg daar geen antwoord op of het bug en spel functie kan zijn)
Inno/mods weten dat dus niet (spelers dienen maar screen shots te maken)

En nogmaals @kr33 @innogames
Ik moet je wel vertellen dat als je zou mailen naar InnoGames hier altijd antwoord op komt... Net zoals je ons de support een bericht via het supportsysteem stuurt. Tenzij je dit zelf sluit, dan krijgen wij hier geen melding van en kunnen wij niet antwoorden.

Wat bedoel je hier mee ?
Want ik sluit niks dus snap het niet, krijg gewoon geen antwoordt hier op AF
In ticket is het standaard antwoord we zijn er mee bezig maar qua spelregels vertellen we niks
Hoe bereik ik inno zelf dan ? of kan ik ticket sturen naar bepaalde mod zonder dat die andere dat zien
Want om duidelijk te zijn, ik vertrouw aantal mods dus echt niet meer

Ofwel hoe dien ik een officiële klacht in die over inno/mods gaat
Anders moet ik maar op andere weg gaan en via Nederlands recht gaan, ben deze shit beetje zat want is te ver gegaan

Ik weet dat mods mail adressen en ip- adressen kunnen zien
Wie dat wel of niet mag weet ik niet maar het word bevestigd door 1 dat die dat ziet
Ik wil/eis dat wel te weten gezien mods vrijwillig zijn en dus niet echte verantwoording hebben zover ik dat weet (dus als dat zo is gaat de verantwoording over de betaalde mod heen)
Dat ze er niks mee mogen doen zal wel maar sommige mensen doen dingen die niet mogen en dit gaat om mijn RL/prive
Dus ik wil/eis te weten welke mod wat mag zien

Dus echt omtrent dit eens een echt en duidelijk antwoord
Hoop nu eens door te dringen want heb zo onder tussen genoeg vernomen en gehoord van meerdere mods wat ik echt niet vind kunnen
Is niveau onbeschoft/onfatsoenlijk/ongehoord/respectloos over mensen hun RL praten
Dom weg kleuter gedrag genoemd, of is dat vereiste om mod te worden ?
En dat alles onder de privacy wet ?
Er word privé misbruikt door mods Kr33, word eens wakker
 

DeletedUser1849

Guest
Anders moet ik maar op andere weg gaan en via Nederlands recht gaan, ben deze shit beetje zat want is te ver gegaan

Inno werkt dus via Duitse en Europese wet niet via de Nederlandse wet. Zie AGB > 18 en AVG 4.

Ik weet dat mods mail adressen en ip- adressen kunnen zien
---
En dat alles onder de privacy wet ?
Er word privé misbruikt door mods Kr33, word eens wakker

De gegevens die worden verzamelt staan gewoon in de AVG en AGB van Inno en ben je mee akkoord gegaan toen je op spel of op dit forum een account heb aangemaakt.

De cookies die worden gebruikt om personen te herkennen in het systeem (om de algemene voorwaarden te handhaven) staan ook gewoon in de AVG regels.

Mensen die werken onder de vlag van Inno zijn ook mensen die beperkte gegevens kunnen zien. Deze gegevens zijn nodig om de AGB te kunnen handhaven. Vermoedelijk zal KR33 het meeste kunnen zien. Hij zal vermoedelijk ook 1 of 2 vertrouwelingen hebben (head-mods genoemd onder de spelers). Deze kunnen hem altijd vervangen/ondersteunen in zaken. Dit is gewoon zeer normaal in elke online game.

Inno kan en doet niks met dingen die gebeuren in chat (bijv. Skype, Discord ect). Dit omdat deze niet onder de Inno regels vallen en dus Inno ook niks mee kan of mag doen.
 

DeletedUser1517

Guest
Zijn allemaal nogal wazige beschuldigingen aan het modfront en weinig concreets... Ofwel zeg je waar het op staat ofwel zeg je niets. In elk geval denk ik dat dit niet iets is dat op het AF hoort, maar eerder via tickets, in dit geval aan de CM.
 

DeletedUser2052

Guest
Zal allemaal wel maar ik woon in NL en dus geld hier NL recht
Daar dient spel uit buitenland op aan te passen, maar gaat mij het niet om en omtrent dit ligt het dacht ik wel op 1 lijn

Wil weten hoe ik een klacht indien die niet bij elke mod komt
Of rechtstreeks naar inno

En had het over ip-adressen zien want dat word gezegd door een mod
Of dat wel of niet mag weet ik ook niet zeker, ga nu ff geen rechten studie doen in AVG of AVB wat dat ook is

En ja NLC ik ben hier nog niet concreet en wil ik ook niet want dat is idd voor andere lijn
Wil een vertrouwelijke rechtsgeldige lijn dus met iemand daar om mijn ding te vertellen

En nee NLC, jij weet ook donders goed wat voorbijkwam op discord, dus je weet
Dan kun je met het mooie woordje respect gaan smijten maar daar heb op zon moment schijt aan
Ik vond dat respectloos
En als daar spelers aan mee doen en zelf mods dan noem ik dat zodat anderen dat ook even weten
Mij snoer je niet zomaar de mond

Maar goed buiten alles wat in pm van tw2 is gezegd kunnen ze niks mee en telt dus ook niet
Daar buiten is het dus vrij om de RL maar in te gaan, echt laag tot en met

Ik ben iemand met rechtvaardigheidsgevoel, niet iemand die enkel recht/regels heeft geleerd om te gebruiken/misbruiken
Zeg gewoon waar het op staat, mijn mening
Weet dat jullie dat niet kunnen uitstaan maar ik laat me niet zomaar uit de weg slaan

Ik vond bepaalde dingen gewoon echt te ver gaan en dat behoord niet
In tw pm of discord maakt niet uit voor mij, wie het doet (er aan mee doet) maakt zich er schuldig aan

Als de tw kleuter community enkel kan strooien met dingen als respect, negatief, autist, je klaagt/zeurt, post is op verkeert tijdstip, complot theorieën, rare verbanden, je let op detail, ik herinner me het ineens anders, coops kunnen nooit liegen, enz enz
Dit zegt mij namelijk al genoeg, of moet ik de ander dingen hier ook nog ff noemen wat meestal het onderwerp was ? en ja dan in detail ?
met alles erop en eraan ?

Echt nee daar verlaag ik me niet toe
Maar doe dat zelf ook niet op andere kanalen want het is zo verdomd laag
En waarom, om erbij te horen ? iets mee te bereiken ?
 

DeletedUser

Guest
Vroegah kon je klagen bij de duitse server als je niet vond dat je klacht serieus genomen werd over een bepaalde mod(s) of cm.
Bij de internationale hebben ze zo ook een aantal mods van de server gekregen. En dat is hier volgens mij ook gebeurt. Maar er moeten wel dusdanig veel klachten zijn willen ze er wat mee doen.
Ik vind het wel moedig van Exor dat ie zich uitspreekt. Ik ben ook woest maar wil me nog niet uitlaten erover omdat ik geen vertrouwen heb in het systeem hier en bang ben dat ik het alleen maar voed.
Verder stelt ie een legitieme vraag. Wat doe je als je niet vind dat je door de mods gehoord word en dat ze hun boekje te buiten gaan.

@Kr33log
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Als je een klacht hebt over de moderators, dan kun je terecht bij @Kr33log . Ik heb hem al geattendeerd op dit topic. Als je hogerop wilt, dan weet ik het niet direct maar daar zal @Kr33log op terugkomen, die heeft vermoedelijk wel een e-mailadres.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ok er word dus al jaar in en uit gekeken door inno naar de tijdsafwijking (ga er nu ff van uit dat dat dus echt niet klopt want krijg daar geen antwoord op of het bug en spel functie kan zijn)
Inno/mods weten dat dus niet (spelers dienen maar screen shots te maken)

En nogmaals @kr33 @innogames


Wat bedoel je hier mee ?
Want ik sluit niks dus snap het niet, krijg gewoon geen antwoordt hier op AF
In ticket is het standaard antwoord we zijn er mee bezig maar qua spelregels vertellen we niks
Hoe bereik ik inno zelf dan ? of kan ik ticket sturen naar bepaalde mod zonder dat die andere dat zien
Want om duidelijk te zijn, ik vertrouw aantal mods dus echt niet meer

Ofwel hoe dien ik een officiële klacht in die over inno/mods gaat
Anders moet ik maar op andere weg gaan en via Nederlands recht gaan, ben deze shit beetje zat want is te ver gegaan

Ik weet dat mods mail adressen en ip- adressen kunnen zien
Wie dat wel of niet mag weet ik niet maar het word bevestigd door 1 dat die dat ziet
Ik wil/eis dat wel te weten gezien mods vrijwillig zijn en dus niet echte verantwoording hebben zover ik dat weet (dus als dat zo is gaat de verantwoording over de betaalde mod heen)
Dat ze er niks mee mogen doen zal wel maar sommige mensen doen dingen die niet mogen en dit gaat om mijn RL/prive
Dus ik wil/eis te weten welke mod wat mag zien

Dus echt omtrent dit eens een echt en duidelijk antwoord
Hoop nu eens door te dringen want heb zo onder tussen genoeg vernomen en gehoord van meerdere mods wat ik echt niet vind kunnen
Is niveau onbeschoft/onfatsoenlijk/ongehoord/respectloos over mensen hun RL praten
Dom weg kleuter gedrag genoemd, of is dat vereiste om mod te worden ?
En dat alles onder de privacy wet ?
Er word privé misbruikt door mods Kr33, word eens wakker

Ik ben wakker, geen zorgen.
Zoals Dutch Pirate al zei, kan je met klachten over mods mij contacteren met de vraag om mij te spreken. Wanneer je een klacht hebt over mij, wil ik je verzoeken om mij persoonlijk via de support te contacteren en dan zal ik je de nodige informatie geven. Je mag dus een supportaanvraag aanmaken aan mij gericht en ik zal deze dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Je kan het beste als je een iemand wilt spreken van de support een supportaanvraag aanmaken. Het kan zijn dat sommige berichten (zoals aangegeven in mijn handtekening, niet worden gezien op het algemeen forum)
 

DeletedUser2052

Guest
Ik ben wakker, geen zorgen.
Zoals Dutch Pirate al zei, kan je met klachten over mods mij contacteren met de vraag om mij te spreken. Wanneer je een klacht hebt over mij, wil ik je verzoeken om mij persoonlijk via de support te contacteren en dan zal ik je de nodige informatie geven. Je mag dus een supportaanvraag aanmaken aan mij gericht en ik zal deze dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Je kan het beste als je een iemand wilt spreken van de support een supportaanvraag aanmaken. Het kan zijn dat sommige berichten (zoals aangegeven in mijn handtekening, niet worden gezien op het algemeen forum)

Dit begrijp ik dus even niet
Als ik een klacht heb over mods behalve Kr33 kan ik dus Kr33 aanspreken (dat is duidelijk)
Moet er nog steeds achter komen hoe dat moet want kon het in het ticket systeem niet selecteren dacht ik
Heb hier naar gekeken maar zie niet hoe dat moet (en weer geen antwoord)
Wanneer ik een klacht heb over kr33 zelf moet ik hem ook vragen om info om hogerop te gaan (is toch beetje raar he)
De persoon zelf moeten vragen waar hem aan te geven (mits dan nodig zou zijn) raar systeem

En het 2e stukje waar slaat dat op ?
Je zegt dat wat ik in ticket stuur (support aanvraag) het niet op het AF zal komen ? (echt wat is dat nou weer een veronderstelling om maar een antwoord op te geven)
Daar was ik ook niet bang voor, wel dat het via support (mod team) de verkeerde kant op gaat

Want moet ik nu een algemene ticket sturen die elke mod daar kan lezen en beantwoorden
Stel ik vertrouw Kr33 niet dan moet ik via deze weg naar hem komen
Die moet ik dan weer persoonlijk ticket sturen om naar inno te komen om daar mijn verhaal te doen
Dus dat komt er dan toch op neer dat ik via 2 wegen die ik dan niet vertrouw eens uit te komen bij een inno persoon in de hoop dat wel te kunnen vertrouwen ?

Nee mensen dit vertrouw ik dus echt niet meer
Dit is gelul op heel heeel hoog niveau, dit is er om heen draaien, er onder uit lullen

En even heel duidelijk bij dit alles
Men kan zeggen dat je als gamer met het inloggen hebt getekend voor iets
Tja leest niemand en behoord aan bepaalde wetten te voldoen waar idd nog veel aan gesleuteld word gezien er altijd mensen zijn die geen geweten hebben en denkt: hehe dat staat er net niet en mag ik doen
Een mens met geweten doet dat zo wie zo niet (en ja weet dat dit soort mij haat, wees gerust het is andersom ook)
Maar ga mij niet vertellen dat op discord alles maar ok is omdat inno er niks mee kan gezien AVG AGB
Want staat er dat als ik inlog automatisch teken om iemand anders RL door anderen/mods maar door de slijk te halen, dacht het niet he
Maar zo word je hier dus de mond gesnoerd

Echt ben nu heel pist, inno komt dus niet met een antwoord
Ik weet nog steeds niet @Kr33log of @innogames zelf te bereiken
Nee ik wil dus niet via mods meer, weet dat jullie bij elkaar langs gaan enz dus handje boven elkaar hoofdje

Maar 1 ding, mocht ik iets merken/zien/opvallen waar ik aangifte van kan doen dan doe ik dat
Want niemand kan tekenen om zichzelf onder (of ander boven) de NL rechtsspraak te stellen
Mensen met een master in financieel recht denk dat vaak maar straf recht is even iets anders
En ik woon in NL dus hier geld NL straf recht dus

Kort om, pleur ff op zeg :D
Verder even wat ironie en sarcasme, dus niks serieus maar het zegt weer alles in dit verhaal
Een mooi filmpje voor de popcorn en hypocrietjes (te verkrijgen bij de snackbar om de hoek)
 

DeletedUser2040

Guest
Beste Exorcist,

Aller eerst wil ik je zeggen dat ik het zeer vervelend voor je vind dat bepaalde dingen niet helder zijn en dat deze situatie loopt zoals deze momenteel loopt. Om een bericht via support naar @Kr33log te sturen kun je simpel 't.a.v. Kr33log' achter je onderwerp zetten. Ons systeem is zo uitgewerkt dat wij zonder een bericht te openen dit kunnen doorzetten naar Kr33log. Deze zal dit dan oppakken en ik zal dan ook aan mijn supportcollega's vragen (ik ga zelf over social media en events) om dit op deze manier te doen. (weet echter dat dit voor jou alleen is Exorcist, en dat bugs door alle moderators zullen opgepakt worden)

Ik begrijp dat het systeem zoals dit is misschien voor jou niet als fijn of prettig wordt gezien maar dit is de manier waarop InnoGames met alle spellen werkt. Contact loopt, in alle gevallen, via de Community Manager. Dit is een bewuste keuze van InnoGames en zal dan ook niet veranderd worden.

Daarnaast, hoe vervelend ook, is discord een chatdienst van makers die niets te maken hebben met InnoGames. Wat er op deze chatdienst gebeurt of plaats vind mag door ons, zowel support, forum, community management en InnoGames, niet gebruikt worden om situaties te beoordelen. Uiteraard is het wel zo dat moderators van InnoGames een voorbeeldfunctie hebben en zich daar naar horen te gedragen.

Ik hoop dat we je hiermee van wat meer informatie hebben kunnen voorzien en je op deze manier je klacht/probleem op support kwijt kunt.

Met vriendelijke groet,

Artifex
Social Media & Events
 

DeletedUser2052

Guest
Bedankt Enna
Het kan dus ook in 1 X :)

Ook Artifex bedankt voor eens wat meer heldere uitleg

Maar ga er niet meer aan beginnen, weet zo onder tussen genoeg
Als ik altijd via de hoofd mod moet en dan ook nog met een tag (weet van de enorme vele bugs in tw en deze bugged vaak)
Dan behoren ze het door te sturen ? weet dus niet of ze het kunnen lezen bij een tag
Zal wel op de plaats terecht komen maar je gaat niet personen inlichten die je verdenkt om naar de ander te gaan
Kan ik het net zo goed op het AF kwakken zodat iedereen het ff weet die dit spel speelt voor enkel plezier (en geen andere doelen)

Snap nu wel de weg en de regels hierin en juist daarom denk ik bekijk het maar inno
Dat jullie met discord en andere kanalen niks kunnen snap ik, is geen bewijs
Maar daar word beweerd wat er in pm in game bij spelers is gezegd door een mod (ja mods kunnen alles in elke pm zien)
Ook daar krijg je de bevestiging wie een speler onder andere naam is want ip-adres was gecheckt
Die mod komt geregeld bij Kr33 dus in hoeverre kan die kijken via zijn inlog ???

Dus vandaar ip-adres wie mag dat zien, nog steeds geen antwoord, cookies is geen ip-adres toch ??? @tsunade

Dus nee ik vertrouw echt helemaal niks meer
Heb zon 1,5 jaar die kleuter club in mijn nek gehad met hun hypocriete en schijnheilige shit
Ze zijn erg goed in hun zelf rechtvaardigen voor wat ze zelf flikken en beschuldigen er anderen van
 

DeletedUser2052

Guest
En ff dubbel post, tja ben te lui om hier boven het te bewerken en doe weer meer moeite dat nu uit te leggen

Maar de voorbeeld functie van mods heb ik dus mee gemaakt en vind ik ongehoord, onfatsoenlijk, onbeschoft
Is dat soms een vereiste om erbij te horen ?
Op discord was de voorbeeld functie soms ver te zoeken
Als er een soort van dreiging doet kun je dus mod worden ?
Als je mij het spel uit werkt word je dus mod ?

2 spelers hebben mij gezegd maar te stoppen om het maar te vergeten
1 beweerde dingen die hij donders goed wist dat dat niet klopte en qua gebruikte woorden wist ik precies waar dat vandaan kwam
Daarbij zei hij, maar je weet dat tw niet stopt
Toen drukte ik per direct mijn account op delete, wist dat dat niet ok was

1 hier van is mod geweest en ander verdedigd ze ten alle tijden
Weer een ander dreigt iets te hebben van iemand en word mod (was RL dreiging)
Andere mod belazerd mij in game/liegt recht in mijn bek en waarom ??? en word mod

Deze dingen zijn gezegd in algemene discord met dat clubje maar ook vele anderen (ook die met rechtjes gooien nu)
Dus meer mensen hebben dat kunnen lezen

Dit alles en heel veel meer zegt mij genoeg
Ik ga niet meer via inno games want vertrouw ze voor geen meter
Merk in nl mods te veel vriendjes politiek

Het systeem is dus zeer fraude gevoelig en vraagt om misbruik wat dus gebeurd

Gezien 1 mod zelfs beweerde mijn RL beter te kennen dan ik zelf en het wel allemaal ff wist
Echt daar ben ik nog steeds zo enorm pist over
Een mod die het wel ff weet in mijn RL, mij maar voor autist uitmaakt dus het is jouw schuld
(wil nog steeds eens heel graag weten hoe deze mod dat dan weet ???????????? ) duidelijk ?

En nu zeg ik het gewoon kei hard, zo iemand heeft NPS, Narcistische Persoonlijkheid Stoornis

En dat soort moet echt niet in mijn buurt komen
Ik haat dat soort zo enorm
Dus als inno dat soort in huis heeft wil ik er niks meer mee te maken hebben
Maar laat me nooit en te nimmer bedreigen, intimideren, manipuleren (maakt me niet uit wie van het clubje het dan weer doet)
En zeker niet zomaar tegen iemand anders op laten zetten wat er dus gedaan is

Verder ook heel verveld hoe dat moet gaan in inno games, sorry hoor maar heb er geen woorden voor
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het is jammer om te lezen dat je het vertrouwen in alles kwijt bent. Wij proberen er zoveel mogelijk om te zorgen dat het voor iedereen het spel leuk blijft. Wat er op discord gebeurd, kunnen we inderdaad niet als bewijs gebruiken. Ik kan je vertellen dat alles wat je hierboven aanhaalt om mod te worden niet waar is. Ikzelf neem alle sollicitaties af, en ga echt niet kijken dat ze jou gaan pesten. Ik zou dus ook niet weten vanwaar je dit haalt. Echter merk ik dat dit een straatje zonder eind ga worden, je wilt mij geen support sturen, maar wilt wel klagen. Ik kan hier dan jammer genoeg weinig mee... :-(
Zolang je geen bewijzen, klachten en namen via de support aan mij richt (zoals omschreven staat door mijn collega's) kan ik weinig doen.
Ik kan dus jammer genoeg niet meer voor je doen dan dit.

Ik wil je echter wel verzoeken om de forumregels in de gaten te houden en deze te respecteren, OOK het DUBBELPOSTEN, waar je duidelijk wel van afweet! Alsook wil ik je verzoeken alle andere regels te respecteren en te stoppen met het zwartmaken van het supportteam.

Zoals al meermaals gezegd begrijpen wij dat je gefrustreerd bent, maar dit is noch de manier, noch de plek om dit zo te uiten.
 

DeletedUser1935

Guest
@Lieveheersbeestje , jij kan helemaal geen flubber van het spel , dus je mot je mond houwe

@The Exorcist sorry maar ik ben het volledig oneens met jou statements over de hele lijn

1. @Dutch Pirate IS de eerlijkste persoon die er rondloopt , en dit komt niet van DP zelf dit komt van mij
2. ondanks dat @blzdpeter een @Peeters fanboy is , is hij altijd eerlijk geweest al dan niet indirect over zijn mening ivm bepaalde situaties , ook bijv het multi-accounten van Jiggly , nu ja als ze er bij Inno niks aan doen , jammer kan je niks aan veranderen
3. Kreeg een pm van @Rotte Clowns dat het over hem ging ofozoiets , @Rotte is een geweldige man , en ik probeer hem al tijden terug aant spelen krijgen maar eerst had hij het te druk , en nu begint het bij mij ook overdreven
4. Leven is lijden , paar goeie gesprekken mee gehad , veel meer eig niet , maar lijkt me ook geen corrupte te zijn
Voor de rest weet ik niet wie MoD is
@Kr33l0g verwonderd me dat je nog leeft joh , mijn tickets werden ook ineens door jou beantwoord , ben gewoon van alleen de naam Dutch Pirate te zien verschijnen
Niet vergeten dat DP , Blzd , Rotte , Lil en anderen dit vrijwillig doen omdat ze wel degelijk een bal geven om deze community , en ze willen veranderingen brengen bijv , maar daar hangen procedures vanaf , ik ben zelf MOD geweest op Tibia en Travian , ik weet hoe het is
Ben zelfs community manager geweest in verschillende games , komt meer bij kijken als je denkt , om voorstellen door te geven
Trouwens waarom heeft inno geen community manager
Dat is de manier om geld uit het spel te slagen , zo weet je wat mensen willen en daarop inspelen , en het spel vlotter laten draaien.
Iemand die zelf met ideetjes komt uit voorstellen van andere spelers , en deze desnoods zelfs helpt implementeren
Dat innogames de NL servers gewoon laat dood gaan is wel al langer duidelijk
We krijgen bijna geen feedback van hun uit
Ik hoop dat ze snel gaan nadenken want dit soort browsergames kan je meer geld mee verdienen als je denkt , je moet alleen weten hoe , en inno ziet het helemaal verkeerd , ze willen net als games als runescape/WoW/LoL en anderen op de MTX trein springen
Jagex , jullie hebben geen playerbase om dat lang te maintainen , en niet het bedrijfsverloop en de sterkte in juridische benodigdheden en licenties om je dit te permiteren , gewoon omdat het geld er niet is , jullie kunnen hier meer schade aan oplopen dan winst
en dat allemaal riskeren om op zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk eruit te trekken
Guess what , als het nodig is zal ik wel een paar tipjes van de sluier oplichten , dingen die jullie al horen te weten , en dingen die zelfs de middelmatige kronen graag zal horen.

Dat ter zijde
Het is niet het support team waar je over moet klagen
ze geven wel degelijk dingen door , krijgen alleen amper reactie
heb je te klagen , ga op inno hun kap , hogerop

~mod edit: Netjes blijven, elkaar aanspreken op deze manier is tegen de regels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan