Rapport tijden / Weergave tijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1968

Guest
Volgens mij is dit probleem al vaker gemeld en loopt het al een aantal jaar maar bij deze nogmaals zodat het misschien weer onder de aandacht gebracht kan worden.

Er komen aanvallen binnen met de volgende tijden:

21:42:04 Clear speler 1
21:42:05 Edel speler 2
21:42:05 Edel speler 2
21:42:05 Edel speler 2
21:42:06 Edel speler 2

Op het moment dat ze binnen komen geven de rapport tijden het volgende aan:

21:42:06 Clear speler 1
21:42:06 Edel speler 2
21:42:07 Edel speler 2
21:42:07 Edel speler 2
21:42:08 Edel speler 2

Nu had ik dus deff op de :05 tijd binnenkomen maar die is dus door die clear van speler 1 neer gehaald.

Dit is vanaf de computer gedaan maar ook via de android telefoon zag het eruit zoals hierboven staat.
 

DeletedUser1562

Guest
Dit heeft toch gewoon te maken met discipline? Je troepen komen nooit exact aan bij mijn weten.
 

DeletedUser1517

Guest
Ik ervaar al een hele tijd hetzelfde probleem! In het overzicht geeft het de tijden weer zoals getimed, zelfs na refreshen komt het nog overeen, maar als ze dan uiteindelijk aankomen verschilt het een aantal seconden...
Irritant, frustrerend,... noem maar op, aub doe er iets aan!
Dit heeft toch gewoon te maken met discipline? Je troepen komen nooit exact aan bij mijn weten.
Naar mijn weten heeft discipline invloed op de moment van versturen, en wordt dat dan weergegeven in het overzicht en niet pas bij aankomst. En zelfs met discipline is het soms nog foutief.
 

DeletedUser1647

Guest
het probleem heb ik zelf ook al meerdere malen ondervonden helaas, of het discipline is of niet zal ik zo niet kunnen zeggen. Ik bespreek het sowieso even binnen het team en aan de hand daarvan laat ik weten hoe we het afhandelen, al dan niet of het discipline is of dat het een fout is die doorgegeven moet worden aan inno
 

DeletedUser1562

Guest
Naar mijn weten heeft discipline invloed op de moment van versturen, en wordt dat dan weergegeven in het overzicht en niet pas bij aankomst. En zelfs met discipline is het soms nog foutief.

Inderdaad, zo is het ja. Mijn fout, mn excuses
 

DeletedUser

Guest
Blijft bij mij ook een hele vage
Is discipline nou bij versturen en/of tijdens lopen (wat hoort en wat is dan bug ?)
Is het waar dat pc andere tijden geeft dan mobiel ???
En welke tijd staat dan in rapport ?
Heb er ooit 1 gehad en daar verliepen de tijden echt belachelijk, versturen perfect maar na 1:10 tot meerdere secondes afwijking
Was meer dan de afwijking ooit kan zijn (ook met slechtste discipline) en kazerne was lvl 25 dus ???
Zou toch raar zijn als pc de bug heeft en zelfs de rapporten met rare tijden staan dat mobiel dan andere rapport tijden heeft
Krijg hier maar geen duidelijkheid over
Kan inno dacht ik best ff zelf testen want hier gaat de game om dus lijkt me wel een belangrijke

En zeker de vraag of het bij versturen hoort te zijn en/of tijdens lopen MOET inno weten want zij maken de game (en regels)
Dan hoop ik wel dat zij weten wat de bedoeling is

Mijn ervaring waar het echt heel erg op viel was wl 20 bij 1 belangrijke aanval en alles perfect getimed moest zijn en dus zo was
Had alles opgeschreven wat de tijden waren na versturen en dat verschilde enorm met aankomst
Bij Snipen vanuit mij ging er totaal niks mis, dat ging perfect dus vraag me idd ook ff wat af
 

DeletedUser1978

Guest
Ik herken het probleem en snap ook niet goed waar het precies vandaan komt. Zowel via PC als de app lijkt het fout te gaan. Het vreemde is dat zowel verdediger als aanvaller de uitkomst anders zien dan getimed.

Discipline is reactietijd van de troepen en zou alleen te maken moeten hebben met het moment van versturen. Lijkt mij een Rand(-2,2) parameter op het moment dat er op versturen geklikt wordt (bij 2 sec discipline). Het uiteindelijke overzicht moet dan de correcte tijden weergeven voor zowel verdediger als aanvaller.

Nu ik erover nadenk: Zou het te maken hebben met versturen op oneven getallen, terwijl de looptijd even is? Want het komt nl. niet altijd voor. Met terugtrek snipes weet ik dat je ze nooit op oneven sec. weg moet sturen, omdat je anders rare dingen krijgt.
 

DeletedUser1647

Guest
Jaa die informatie is sowieso wel bekend bij iedereen maar dat legt niet het probleem uit wat hier ter sprake is en geeft niet voldoende informatie of dit probleem door discipline kan komen
 

DeletedUser280

Guest
Jaa die informatie is sowieso wel bekend bij iedereen maar dat legt niet het probleem uit wat hier ter sprake is en geeft niet voldoende informatie of dit probleem door discipline kan komen
We moeten ons eerst afvragen of dit een probleem is of dat dit een onderdeel van het spel is om het altijd exact te kunnen timen van edels/snipes tegen te gaan. Want dat wordt ook door Inno benadrukt.

Daarmee sluit ik niet uit dat timings van paar minuten tot uren nergens op slaan en er best wel een fout in het timingssysteem kan zitten.
 

DeletedUser1850

Guest
ik heb vandaag hetzelfde probleem gehad

clear: 16:06.06
edeltijden: 06:09/06:09/06:09/06:10

met ondersteuning te timen achter de edeltrein zag ik dat alles nog klopte.

bij aankomst komen er 2 edels om 06:09 1tje om 06:10 en 1tje om 06:11.

Mijn theorie: ik denk dat het te maken heeft met de miliseconden die niet worden weergeven in het scherm.
bv edel 06:10 = 06min10sec98milisec. en dat tw2 er bewust voor kiest deze af te ronden naar 06:11

discipline is tijdens het versturen van je aanval, helaas kan je de discipline niet zien als je een preset gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb dus gewoon 5 sec verschil gehad per edel tijdens het lopen
Bij versturen alles 1 a 2 sec aankomen
In rapport 5 sec per edel, dus zon 20 sec verlopen op 1:10 uur loop tijd
Hoor dan rare dingen dat mobiel wel goed aan geeft maar pc niet (dus iedereen heeft andere tijd in rapport, kan niet/onmogelijk)
Echt hoe kunnen de rapporten dan zo enorm afwijken tov van tijden wanneer je net verstuurd hebt
En heeft inno daar geen antwoord op of het bij versturen is en/of tijdens lopen, wat is de bedoeling van het spel ?????
Want het gebeurd dus tijdens het lopen
 

DeletedUser1968

Guest
Zal het nog leuker maken:

Op de telefoon zet die ook andere tijden neer als je de app afsluit.
Let hierbij op de ondersteuning.

Dit is te zien op de computer:

Dit is te zien op de telefoon:
https://imgur.com/T5lmUnO
T5lmUnO

Dit is te zien als ik de app op de telefoon opnieuw opstart:
 

DeletedUser2052

Guest
Zeer herkenbaar en ook met max discipline
Bij versturen goed maar aankomst fout
Dit schijnt dus op pc verkeert gezien te worden en op mobiel goed
Maar op mobiel is het dan weer klote timen want je ziet geen secondes (echt hoe zijn de raps dan op mobiel en pc, ook verschillend ???)
Dat is wat ik hoor en mods zeggen
Vond het weer een staaltje lullen op hoog niveau
Maar 1x echt gezien dat mijn raps een enorme afwijking gaven op een strak gestuurde trein (gewoon bijna een minuut totaal in afwijking op 35 min lopen)
Maarja ik had maar een screen shot moeten maken
En nee mods ik ga niet de gehele dag ook nog eens screen shots maken van alles om te laten zien waar het om gaat

Deze grote afwijkingen op deze wl nog niet meegemaakt maar wel 1 die achteraf bij aankomst verlopen was (was er 1 in 1 sec maar volgorde zie je)
Heb eerder gevraagd waar de discipline nu om gaat, heb dan de max dus 0 sec
Dus enkel met lag te maken maar na versturen ligt de tijd voor aankomst toch vast ???
De afwijking bij versturen snap ik met te lage discipline
Maar na het versturen ligt de tijd en volgorde toch vast ?
Want dat verloopt soms en vind ik raar en vaag

Want werkt het niet zo dat inno/server/internet jouw het bericht stuurt hoe de aanvallen lopen ?
Mocht jij op comp vertraging hebben dan is versturen met vertraging, maar tijden van aankomst moet je wel in goede volgorde zien, kunnen daardoor niet achteraf verlopen toch ?
Naar mijn logica ligt het verloop dus bij inno/server, niet bij jouw browser/comp/app/lag en weet ik wat
Verstuurd is verstuurd en inno/server heeft tijden doorgegeven naar jouw en mogen niet meer verlopen

Want heb deze al heel vaak gehoord dat er vage afwijkingen zijn
Inno leg anders ff uit hoe dat nu echt werkt want dit snap ik niet


@Kr33log graag eens een antwoord (@Dutch Pirate , @blzdpeter , @Leven is lijden , @Artifex )
Of inno zelf maar hoe kan ik die bereiken ?
Want waarom kan hier omtrent geen ene donder duidelijkheid over gegeven worden ?
Zeg gewoon eens hoe het werkt en waar het om gaat

Discipline kazerne snap ik, lag van comp en internet snap ik, maar na versturen moet tijd toch vast liggen ???
Vind het erg raar dat geen enkele mod of inno weet hoe dit dus werkt en duidelijkheid kan geven
Op app gaat timen dus niet goed want geen sec te zien maar je schijnt daar wel de goede sec te zien ???
Op PC is goed te timen maar wanneer het echt gaat aan komen is dan enkel op mobiel/app te zien want via pc schijnt tijdens het lopen de tijden te verlopen
Dit is dus wat ik van een mod heb gehoord en denk echt bullshit
Ik snap daar echt geen donder meer van en vind het ook gewoon gelul op hoog niveau

Echt heel graag eens een echt antwoord hier over
Is zelfde als kwestie coop, niet een antwoord van het ligt bij jouw en jij bent verantwoordelijk voor alles want wij schuilen onder privacie wet
Nee spelers willen ook eens weten waar ze mee te maken hebben
Dus niet alles neer leggen bij je spelers maar eens zeggen hoe het spel nu wel of niet werkt

Ben deze schijnheilige en hypocriete shit beetje zat namelijk
 

DeletedUser1935

Guest
Denk je echt dat Inno hier gaat reageren Exo xd
Ik zou gewoon een acc maken op de duitse en daar (In het engels) van je kloten maken tegen support

Maar zelfs dan heb je grote kans dat je geen reactie krijgt

DP , blzd , LiS weten hier zelf ook niks over het enige wat zij kunnen doen is je bericht doorsturen naar inno , volgens mij geld dit zelfs voor Kr33l0g , ze zijn dit spel gewoon aan het melken om het dan op te doeken uiteindelijk vgm , maar dan gaan ze nog een dik probleem hebben , want als er dan een rechtzaak gestart word door alle kroners , met een goed argument

En een goeie advocaat (ik ken toevallig wel iemand) dan zijn ze een fortuin aan geld terug kwijt
 

DeletedUser2052

Guest
Nee ds denk niet dat er hier wat mee gebeurd
Zoals er nergens wat mee gebeurd
En als zij ook nergens wat van af weten waarom dan weer 0,0 reactie
Zoals iedereen kan zien weer geen reactie
Heb genoeg gehoord van de mods en gaat me echt te ver, hun beweringen en veronderstellingen
Vind dat niet kunnen, niet van spelers en zeker niet als mod zijnde
Maar schijnbaar heeft Kr33log en inno daar schijt aan
Nou dan heb ik schijt aan inno

Want echt ik ben de tw kleuter community, tw kleuter elite echt schijt zat met hun bespeel, manipuleer, bedreig, intimideer
Dacht een leuk spel te kunnen spelen maar het moet op RL overgaan en dat ging mij te ver
DP, lil ,blzd hebben voor mij zeker zich ergens schuldig aan gemaakt wat ik ten zeerste afkeur
Ik weet dat DP de meest eerlijke persoon van de gehele wereld is en noooooooit zou kunnen liegen, heeft ze zelf gezegd
Dus pathologisch leugenaar
Blzd peter is gewoon een kleuter die enkel kan natrappen nadat de rest al voor gegaan is anders durft hij niet
LiL is goed in het geen tijd hebben en het te druk hebben voor jouw gezeur, veronderstellen waar het jouw om gaat maar waar het jouw dus niet om gaat
Echt het zijn de 3 eigen schappen van ..... NPS
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het is mij niet duidelijk waarom die weergave verandert en we krijgen hier ook geen duidelijke reactie op. Ik weet dat het vanaf het moment van aanvallen kan wijzigen, maar dat het daarna nog wijzigt is wel vreemd.

Het overige deel van je post @The Exorcist zou ik eigenlijk moeten verwijderen vanwege het feit dat het niet over dit onderwerp gaat, maar dan word ik vast beschuldigd van censuur, dus ik laat het liever zo staan dat iedereen het kan lezen. Dan ga ik verder even lekker de rest van de dag aan wat zelfverheerlijking doen, samen met mijn medenarcisten waar kennelijk de rest van de wereld uit bestaat :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2052

Guest
Doe dat idd maar, geniet ervan en ik gun jouw ook het beste :)

Als ik daar te ver ging en dat ging ik dan behoor je daar wat aan te doen
Maar je wijst nu iedereen het ook maar te lezen
Fijn je eens eindelijk wat toegeeft

Echt heb het niet kwaad voor met niemand maar laat anderen ook ff met rust
Meer is het niet

En beweer ik dat gehele wereld narcist is, dacht het niet
Maar als je ergens je mening overgeeft is dat niet gelijk iedereen zoals je nu wil laten over komen, dat is bespelen van de groep
Ga mij niet beweren dat het niet bestaat en een andere diagnose naar mij gooien want dat zegt mij weer genoeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan