Praattopic

DeletedUser854

Guest
Ik zal dit weer eens nieuw leven in blazen, want: het forum is weer kerstig! Dus daarom weer de bekende vraag: krijgen we weer sneeuw? :D
 

DeletedUser854

Guest
Oh kijk nu terug naar eerder bericht hierboven en dat was gewoon ook een jaar geleden over hetzelfde onderwerp xD
 

DeletedUser31

Guest
Bovenaan de pagina vind ik de meest linkse en de meest rechtse persoon eerder kabouters dan dat het wat met kerst te maken heeft :eek::p
 

DeletedUser2023

Guest
En dan ineens dan ben je gewoon als guest op het forum. Het gehele account verwijderd :(:( zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven. Alles weg. De berichten....de likes alles..... vreselijk gewoon. Ik zal daarom niet meer op dit forum komen ( grapje )

Als mijn gevoel klopt wilt Inno me heel graag weg hebben. Maar Inno ik blijf terug komen because i love you :hart:hart:hart:hart

















Nou nee !!!
 

DeletedUser1517

Guest
En dan ineens dan ben je gewoon als guest op het forum. Het gehele account verwijderd :(:( zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven. Alles weg. De berichten....de likes alles..... vreselijk gewoon. Ik zal daarom niet meer op dit forum komen ( grapje )

Als mijn gevoel klopt wilt Inno me heel graag weg hebben. Maar Inno ik blijf terug komen because i love you :hart:hart:hart:hart

Nou nee !!!

Van mij krijg je een likeje hoor :hart xxx
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
En dan ineens dan ben je gewoon als guest op het forum. Het gehele account verwijderd :(:( zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven. Alles weg. De berichten....de likes alles..... vreselijk gewoon. Ik zal daarom niet meer op dit forum komen ( grapje )

Als mijn gevoel klopt wilt Inno me heel graag weg hebben. Maar Inno ik blijf terug komen because i love you :hart:hart:hart:hart



Nou nee !!!
Welkom op dit forum. Graag de regels lezen om jezelf te informeren hoe wij hier wel en niet met elkaar omgaan. We zouden natuurlijk niet willen dat hier misverstanden over ontstaan.
 

DeletedUser1982

Guest
En dan ineens dan ben je gewoon als guest op het forum. Het gehele account verwijderd :(:( zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven. Alles weg. De berichten....de likes alles..... vreselijk gewoon. Ik zal daarom niet meer op dit forum komen ( grapje )

Als mijn gevoel klopt wilt Inno me heel graag weg hebben. Maar Inno ik blijf terug komen because i love you :hart:hart:hart:hart

















Nou nee !!!


Welkom Rotte Clown,
Leuk om eens een nieuw gezichtje te zien op het forum.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk vertrekt hij in zijn 1tje
Helaas komt hij in meervoud weer terug

@Dutch Pirate kun je hem niet ff permanent bannen ? :D
Heb al een goede rede voor je bedacht: Zijn profiel foto, echt dat kan toch niet
Veel te veel make-up, wat kost dat wel niet (kun je ook uitgeven aan kronen bv)
 

DeletedUser

Guest
Inno is zeker wat op de tenen getrapt
Kreeg een cadeau met hout/leem/ijzer booster en nog iets
Maar error :mad:

Ja dit is nu een dubbel post, mijn 1e :) (en ben er trots op ) :D

Heb al zeker geen zin in om hier een ticket voor te sturen
Ben namelijk lui ingesteld

Ik hou niet zo van valse beloftes
Je bent verplicht volgens de regels ( was tijdje terug dat ik ze gelezen heb want lees dat niet elke dag, ben geen ambtenaar)
Als je een fout/bug ziet moet je het melden
Echt daar ga ik en niemand aan beginnen
Je kunt je er je best voor doen maar het heeft dus geen zin

Ik hoop maar dat ze bij inno deze kerst een telraam hebben gekregen :D:D:D
 
Bovenaan