Praattopic

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,
We misten nog een praattopic! Nu ja, we hebben natuurlijk nachtwaker, maar een praattopic hoort eigenlijk op ieder forum thuis!
Let wel op dat je alle forum regels in acht neemt!
 

DeletedUser211

Guest
Tjah... Misschien alvast beginnen met een leuk thema zodat we ook ergens over kunnen praten?

Zet ik even in. Wat vinden jullie van de nieuwe aanpassingen van TW1 > TW2 ?
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, dat topic hebben we al bij speldiscussies :p
Uhm, eigenlijk mag het overal over gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik speel al de gehele dag no-life Minecraft PE op m'n iPad :p
 

DeletedUser94

Guest
Zwijg me over Minecraft! :D Mijn neefje doet niets anders dan hele dagen Minecraft spelen en Minecraft video's bekijken op Youtube! Elke keer ik op hem moet babysitten, word ik gedwongen om mee te spelen/kijken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb drie versies van Minecraft: de PC-versie, Console Versie (PS3) en Pocket Edition (iPad). De laatst genoemde speel ik de afgelopen tijd omdat ik me lekker verveel en ik niet echt overweg kan met de Minecraft op de PC en PS3...

Welke spellen spelen jullie eigenlijk allemaal?
 

DeletedUser126

Guest
De hele Total War serie, evenals Europa Universalis III en IV & Crusader Kings II.
 

DeletedUser94

Guest
Ik heb jammer genoeg geen tijd meer om spellen te spelen. Vroeger speelde ik veel Tony Hawk en Killzone op de Playstation 2. Goede tijden! :D
 

DeletedUser

Guest
Welke games van inno spelen jullie eigenlijk allemaal?
Ik Grepolis, TW en Rising Generals beta ;)
 

DeletedUser126

Guest
Kortsluiting;n4218 zei:
Ik heb jammer genoeg geen tijd meer om spellen te spelen. Vroeger speelde ik veel Tony Hawk en Killzone op de Playstation 2. Goede tijden! :D
Ach, daar moet je tijd voor maken! :)
 

DeletedUser

Guest
Mutadee;n4265 zei:
Ik speel op Hyperborea (Grepolis) :p


Haha, daar "speel" ik ook :p
Eens in de 20 dagen eens inloggen om te kijken of ik ergens wat GP kan verdienen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik gooi gewoon elke dag twee dingen in de bouwwachtrij en zie wel waar ik uit kom :p
 

DeletedUser94

Guest
Tiberius Claudius Nero;n4252 zei:
Ach, daar moet je tijd voor maken! :)

Opstaan, werken, avondeten, sporten, slapen. Ik vind nergens plaats in mijn routine! :(

Ik speel overigens geen andere games van InnoGames. :)
 
Bovenaan