Praattopic

DeletedUser1333

Guest
Hallo allen

ik heb een dringend vraagje betreft een speler.

Ik zit met grote vragen over de speler genaamd 'nijoumi'. wie kent hem en wat weet je over hem.

jullie zouden me echt kunnen helpen.
 

DeletedUser31

Guest
De werelden waar hij heeft gespeeld:

Bastille (nl2)
Alnwick (nl1)
Juval (nl10)
Huniade (nl8)
Castel del Monte (nl3)

Zijn hoogste rank was 14e op wereld 8, alweer een poos geleden.
Ik ken hem niet iig. Hoezo eigg? :p
 

DeletedUser1333

Guest
De werelden waar hij heeft gespeeld:

Bastille (nl2)
Alnwick (nl1)
Juval (nl10)
Huniade (nl8)
Castel del Monte (nl3)

Zijn hoogste rank was 14e op wereld 8, alweer een poos geleden.
Ik ken hem niet iig. Hoezo eigg? :p
wel hij speelt met een andere naam nu op een wereld zit in mijn stam zou mij kennen van een andere wereld ook wereld 1 of 2 ken hem totaal niet. ik zie via stats dat hij geen aanvaller is. heeft momenteel alleen bb's geeedels staat 2des op de ranglijst met maar 30K oda en ik vertrouw hem geeen 100% maar dat zullen we zaterdag zien of morgen
 

DeletedUser503

Guest
WknvQ2.jpg


de grootste die ik ooit gehad heb xp
 

DeletedUser1333

Guest
Even dit kwijt...

Wat heeft het nut nog van support als men een speler aangeeft die iemand uitscheld met zijn ziekte en hij dood mag vallen en er geen enkele sanctie wordt gegeven.

Wij hebben afbeeldingen met duidelijke bewijzen en er wordt gewoonweg niets gedaan aan deze speler die ons achter zijn PC vierkant uitlacht..

triestig dit..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik weet niet waar dit over gaat, maar Het lijkt me stug dat er niets gedaan is @kajtos :) maar zou je graag willen dat alles meteen een permban oplevert zonder 2e kansen? Hadden we echt nog (veel) minder spelers hier gehad. Als je het idee hebt dat er nieuwe vergrijpen worden gepleegd kun je ook altijd aanvullingen doen. Meerdere meldingen helpen je zaak.
 

DeletedUser1333

Guest
Ik weet niet waar dit over gaat, maar Het lijkt me stug dat er niets gedaan is @kajtos :) maar zou je graag willen dat alles meteen een permban oplevert zonder 2e kansen? Hadden we echt nog (veel) minder spelers hier gehad. Als je het idee hebt dat er nieuwe vergrijpen worden gepleegd kun je ook altijd aanvullingen doen. Meerdere meldingen helpen je zaak.
Permanente ban nu niet meteeen, maar ikzelf zou hier vrij streng in zijn en 2 weken niet op de wereld toelaten en ook niet dat coops op het account kunnen. dan laat je als support zien dat er niet gespot word om regels te overtreden. en dan mag je alsnog in 'beroep' gaan en je spijt mededelen dat je dit hebt gezegd, dit vind ik niet genoeg. je kan je nek uitlullen om je spijt te zeggen terwijl je achter de PC gewoon ligt te lachen dat je verder mag spelen :)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Staat je altijd vrij om ook te solliciteren he ;) maar nogmaals, ik ken de casus niet (anders zou ik er ook niks over mogen zeggen), maar als je aanleiding hebt dat iemand er een loopje mee neemt kun je dat altijd weer melden. Daarnaast gebeurt er vaak veel achter de schermen waar men geen weet van heeft maar wel bepaalde gevolgen heeft :)
 

DeletedUser1333

Guest
Staat je altijd vrij om ook te solliciteren he ;) maar nogmaals, ik ken de casus niet (anders zou ik er ook niks over mogen zeggen), maar als je aanleiding hebt dat iemand er een loopje mee neemt kun je dat altijd weer melden. Daarnaast gebeurt er vaak veel achter de schermen waar men geen weet van heeft maar wel bepaalde gevolgen heeft :)
Ik wist niet dat je kunt solliciteren voor moderator? Ik zou dit met enthousiasme zeker willen doen, maar er komt natuurlijk hier veel meer bij kijken, de controles die worden uitgevoerd enzovoort :)

dan ga ik wel men mond houdenvoortaan moest er dat van komen (mijn gedrag) :)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Je hoeft je mond niet te houden hoor :D En misschien maken we soms ook wel fouten, we blijven mensen die bepaalde afwegingen maken.. ik zal niet zeggen dat ik nog nooit achteraf heb gedacht van hmm dat had ik anders moeten doen.
 

DeletedUser888

Guest
En mensen, hoe gaat hier het leven? Weet ondertussen zelf wel dat ik niet zal terugkeren in-game omdat mijn studie toch slopend is en de rest van de tijd toch in de kroeg behoord. Dus tijd heb ik zelf echt niet meer.
 

DeletedUser1517

Guest
En mensen, hoe gaat hier het leven? Weet ondertussen zelf wel dat ik niet zal terugkeren in-game omdat mijn studie toch slopend is en de rest van de tijd toch in de kroeg behoord. Dus tijd heb ik zelf echt niet meer.
Welke studentenvereniging zit je in?
 

DeletedUser1517

Guest
Haha dat zegt me inderdaad niets.
Van welke studierichting is deze en in welke stad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Tel je nog mee als de tijd van studentenverenigingen ver achter je ligt en je losgaat in de stad met mensen uit een ver verleden op happy hardcore?
 

DeletedUser1517

Guest
Tel je nog mee als de tijd van studentenverenigingen ver achter je ligt en je losgaat in de stad met mensen uit een ver verleden op happy hardcore?
Dat noemen ze jonger dan je denkt :p Nee, maar fijn dat je dat nog doet en dat dat kan, zo hoop ik later ook nog steeds te zijn. Gewoon genieten van het leven en je niets aantrekken wat anderen van je denken :)
 
Bovenaan