Politiek Café

DeletedUser

Guest
Het is enkel jammer dat je 3 dagen reizen bent. Als je dichter bij lag had ik ze graag voor je overgenomen ;) Hoe gaat het eigenlijk met de overname van watervlieg die je aan het interne bent?

Excuses, excuses. Volgens mij heeft I2C al een keer een grote volksverhuizing gehad om clears te sturen naar FEW. Of hebben jullie daar van geleerd dat dat nou niet echt "tactisch" is.?
Met watervlieg gaat het goed, rustig aan verder. Je wilt niet weer een Sibronnetje (te snel te groot) krijgen he? Anders moeten jullie mij missen uit de wereld en volgens mij is er wel leven in de brouwerij met mij.

Oh en roy, ooit gehoord van Tuinesië? Prachtig gratis land in de achtertuin inclusief gratis wifi (zolang de voorraad strekt.), dan kun je in de 's winters genieten van de heerlijke zwoele zon in rio de janeiro.
 

DeletedUser

Guest
Excuses, excuses. Volgens mij heeft I2C al een keer een grote volksverhuizing gehad om clears te sturen naar FEW. Of hebben jullie daar van geleerd dat dat nou niet echt "tactisch" is.?
Met watervlieg gaat het goed, rustig aan verder. Je wilt niet weer een Sibronnetje (te snel te groot) krijgen he? Anders moeten jullie mij missen uit de wereld en volgens mij is er wel leven in de brouwerij met mij.

Oh en roy, ooit gehoord van Tuinesië? Prachtig gratis land in de achtertuin inclusief gratis wifi (zolang de voorraad strekt.), dan kun je in de 's winters genieten van de heerlijke zwoele zon in rio de janeiro.

Nee, nog nooit gehoord van Tuinesië, wel van Tunesië, maar daar staat op het moment een reisverbod op vanwege terroristische dreigingen ;) ja ja, ik volg het nieuws.
Een grote volksverhuizing hebben wij nog niet gehad, wellicht komt deze nog eens in de toekomst ;)

Oh en Tim, Mocht je toch naar Tunesië willen gaan, ik raad het af, tenzij tuinesië echt een ander land is ;)
 

DeletedUser

Guest
Ken je klassiekers roy, Tuin esie...

En tunesie is echt een aanrader. Op dit moment misschien (wat is de kans dat dit een tweede keer gebeurd na alle extra veiligheidstroepen op straat?) niet maar het land is een leuke vakantiebestemming.

Niet jezelf laten afschrikken door terreur, want als het hier gebeurd dan heeft nederland ook nog geen reisverbod.
 

DeletedUser

Guest
Ken je klassiekers roy, Tuin esie...

En tunesie is echt een aanrader. Op dit moment misschien (wat is de kans dat dit een tweede keer gebeurd na alle extra veiligheidstroepen op straat?) niet maar het land is een leuke vakantiebestemming.

Niet jezelf laten afschrikken door terreur, want als het hier gebeurd dan heeft nederland ook nog geen reisverbod.
tuin esie kende ik inderdaad niet :)

Maar nog heel even off-topic, naar Tunesië mag je nu enkel reizen als het echt noodzakelijk is, vakanties zijn dus verboden (google het maar).

Maar niet iedereen gaat in eigen tuin zitten :) Ik dit jaar helaas wel, maar dat komt bij deze goed uit :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat de overheid je kan verbieden het gebied te betreden, Want dat zou ook betekenen dat we bijvoorbeeld somalie, kenia, iran, irak, egypte en nog een heel riedeltje landen kunnen afschrijven om op vakantie te gaan. En wat dacht je van frankrijk? Charlie Hebdo begin dit jaar, vorige week (of die week ervoor) die man bij lyon. Zou je dan daar ook niet meer heen mogen? Ik vermoed niet dat je tegen wordt gehouden op het vliegveld als je naar tunesie wilt.
 

DeletedUser

Guest
oke ik geef je, ik heb ff gezocht, je kan niet via amsterdam, maar je kan gewoon via brussel :p
 

DeletedUser167

Guest
Nee hoor Slepzz hoeft niet, ik handel het hier wel af met hem :p Toch Yuhlin? :)
 

DeletedUser633

Guest
Als je met afhandelen die paar fakes bedoelt, doet Slepzz het waarschijnlijk beter, denk je niet m4rty? haha

Jullie mogen het ook samen doen? Maarja dan zijn jullie bij elkaar vier keer zo groot als ik. Misschien een beetje te opportunistisch.
 

DeletedUser633

Guest
Ach ja, wij hebben al zo lang geen aanval van -M- op het forum voorbij zien komen. -M- is toch niet gestopt met aanvallen he?
 

DeletedUser664

Guest
@Yuhlin; oh zo'n goede communicatie is er dus binnen jullie stam. Wij delen zulke dingen wel met elkaar. Maar goed, het is al langer duidelijk dat niet alles pluis is daar bij KWR ;).

@Mister.Latino; nee, maar die van andere leden krijg ik ook te zien op het forum en heb tot op heden niks van hem gezien. Het zou best kunnen dat uiteindelijk zijn aanvallen naar mij komen inderdaad, als ik zijn 'cluster' zie dan zou het me niet verbazen als hij straks ook dorpen heeft aan de andere kant van de wereld...

gyK2IV6.png
 
Bovenaan