Politiek Café

DeletedUser50

Guest
Bastille is inmiddels al een eindje op weg en ik kan me niet voorstellen dat niemand baat heeft bij wat psychologische oorlogsvoering. Stammen krijgen al meer vorm en er zullen ongetwijfeld ook allianties en vijanden ontstaan. In dit topic kun je de mentale strijd aangaan met tegenstanders of de discussie aangaan over de stand van zaken op Bastille.
 

DeletedUser

Guest
Psychologische oorlogsvoering :p? Je bedoelt moddergooien zoals ze bij top en flop stammen al hebben gedaan :p? Achja, Bastille ziet er opzich wel grappig uit, groot blok van -M- in het midden en wat stammen aan de zijkanten gedrukt. Vraag me af hoelang -M- het uberhaupt gaat volhouden, met zoveel spelers zal er vast al redelijk wat onenigheid zijn.
 

DeletedUser633

Guest
Helaas zijn er geen tegenstanders meer op bastille (voor FEW in ieder geval). Tenzij je tegenstanders van een lager niveau bedoelt zoals Millennium bijvoorbeeld.
 

DeletedUser731

Guest
Yuhlin;n18144 zei:
Helaas zijn er geen tegenstanders meer op bastille (voor Millenium in ieder geval). Tenzij je tegenstanders van een lager niveau bedoelt zoals FEW bijvoorbeeld.

Uhu, mee eens.
 

DeletedUser

Guest
En MMB natuurlijk, de moraalbreker stam van -M-, want -M- vond het laag dat wij moraalbrekers hadden. Toch van mening veranderd Dummi ;)?

Mogen we RoR ook nog tellen als vijand? Wel jammer dat -M- net een BG had afgesloten met ze, nu hebben ze weer een bondgenoot minder :/
 

DeletedUser31

Guest
Hihi, wat een lol :) Inactieve speler overnemen met een massale sabo-aanval? Dat vind ik dan wat laag... Daarbij niet RoR aanvallen of overnemen, maar de sterke spelers rekruteren, en zo RoR uitschakelen? Tja, tactiek :p
 

DeletedUser664

Guest
Die tacktiek die ze tegen RoR gebruiken hebben ze ook tegen Respect en Resist and bite gebruikt! Is een goede ^^.

Daarnaast is Devesion weer aan het praten alsof hij in de diplomatische chat zat want hij weet maar weer de helft, je begint erg zielig over te komen op zulke manier :( We hadden namelijk gezegd dat we niet voor jullie moraalbrekers zouden wijken die niet in jullie cluster liggen zoals dat toen bijna de gehele stam was.

En tja, Yuhlin... We zullen wel zien wie er uiteindelijk beter is toch? Ben in ieder geval blij dat je zoveel zelfvertrouwen hebt na het doodlopen van je zielige clears vanmiddag.
 

DeletedUser633

Guest
Inactieve speler overnemen na massale sabo-aanval? Waar heb jij het over H3rvvin :p

Daarnaast is 3 leden overnemen iets heel anders dan je vijand overnemen, zoals jullie een aantal weken terug deden. Of zijn jullie dit alweer vergeten?

En maar praatjes hebben Slepzz. Nog geen aanval van jou (of zelfs jullie) gezien. Je kan praten met je diplomatische chat wat je wil. Enige wat jullie is gelukt is je vijand rekruteren. Daarnaast is dat toch ook het enige wat jij kan als rekruteerder?
 

DeletedUser

Guest
h3Rvvin;n18156 zei:
Hihi, wat een lol :) Inactieve speler overnemen met een massale sabo-aanval?

Ik weet niet over welke speler je het hebt, maar die spelers rekruteren heb ik niets mee te maken, daar heb ik zelfs nog van gezegd dat ik daar niet zo van ben. Helaas is het beleid van FEW een democratie, dus meerdere stemmen gelden :p.

Volgens mij kan ik me nog ergens herinneren dat er iemand het zwak vonden dat wij moraalbrekers gebruikte/hadden. Volgens mij was dit Dummibear die dat ergens had gezegd, maar kan me vergissen. Is al een tijdje geleden.

Yuhlin : Nou dan zit jij in de verkeerde hoek makker, bij mij worden er rake klappen uitgedeeld met def troepen van ene Bram Bouwer en nog het een en ander aan fakes.
 

DeletedUser

Guest
snap overigens echt niet waarom hij dat ging doen, wat dacht ie? Ohh leuk, als we nu gaan aanvallen met -M- kan ik met geloof me clears er op gooien. (NA 3 DAGEN!?) Kan ie niet bedenken dat er dan lang en breed 300 sabotages op zijn kerk zijn gegooid?
 

DeletedUser664

Guest
Yuhlin;n18160 zei:
Inactieve speler overnemen na massale sabo-aanval? Waar heb jij het over H3rvvin :p

Daarnaast is 3 leden overnemen iets heel anders dan je vijand overnemen, zoals jullie een aantal weken terug deden. Of zijn jullie dit alweer vergeten?

En maar praatjes hebben Slepzz. Nog geen aanval van jou (of zelfs jullie) gezien. Je kan praten met je diplomatische chat wat je wil. Enige wat jullie is gelukt is je vijand rekruteren. Daarnaast is dat toch ook het enige wat jij kan als rekruteerder?


Dat zeg je goed, die heb je nog niet gezien, als ze komen zul je ze ook niet zien aankomen dus maak je maar geen zorgen.

Maar wacht... Ga jij mij nu proberen belachelijk te maken met een vijand rekruteren? Ten eerste is rekruteren iets anders dan fuseren en ten tweede heb ik het al eerder gezegd maar hebben jullie leden van jullie vijand Respect, Resist and bite en Romeinse republiek gerekruteerd dus ik weet niet zo goed of je je eigen stam nu belachelijk maakt of mij? Maar goed, dat ter zijde heb ik het momenteel niet erg druk met rekruteren nee, we hebben wel een goed ledenaantal nu!
 

DeletedUser633

Guest
Kan je wat meer info geven? Kan me niet herinneren dat we afgelopen maandag een massale sabotage aanval hebben uitgevoerd.
 

DeletedUser167

Guest
Yuhlin;n18144 zei:
Helaas zijn er geen tegenstanders meer op bastille (voor FEW in ieder geval). Tenzij je tegenstanders van een lager niveau bedoelt zoals Millennium bijvoorbeeld.


LMFAO

Jij bent zo'n slechte speler hea hahaha, ik heb een paar clears van je gezien :')

Yuhlin;n18169 zei:
Kan je wat meer info geven? Kan me niet herinneren dat we afgelopen maandag een massale sabotage aanval hebben uitgevoerd.


Dat is nou het zwakke aan FEW. Jullie spelers zijn gewoon zo kansloos dat ze sabotages gaan gebruiken. Daar hoeven ze niet eens voor samen te werken.
 

DeletedUser31

Guest
Yuhlin;n18169 zei:
Kan je wat meer info geven? Kan me niet herinneren dat we afgelopen maandag een massale sabotage aanval hebben uitgevoerd.


Uh... Denk je echt dat ik je hier van op de hoogte moet brengen? Dit zijn dus dingen die jij uit je eigen stam moet halen en horen, en zeker niet via het AF van een -M- speler...
 

DeletedUser633

Guest
Dan doe je het niet, maakt mij niet uit.. :p

Leuk M4rty dat je het objectief houdt haha. Gelukkig hebben we iets gemeen.
 

DeletedUser731

Guest
Devesion;n18161 zei:
Volgens mij kan ik me nog ergens herinneren dat er iemand het zwak vonden dat wij moraalbrekers gebruikte/hadden. Volgens mij was dit Dummibear die dat ergens had gezegd, maar kan me vergissen. Is al een tijdje geleden.

Moet je hier toch eventjes corrigeren. Ik heb nooit gezegd dat het zwak is om moraalbrekers te hebben of te gebruiken. Als je goed kijkt dan kan je zien dat er al een tijdje op mijn profiel staat dat ik zelf om een moraalbreker vraag. Echter heb ik de neiging om potentiële moraalbrekers al van te voren te hebben geëdeld waardoor er niemand meer overblijft.

Wat ik destijds zei was dat FEW een andere kijk had op MB's en ze beschouwde als volwaardig lig van de stam FEW, alleen dan in een kleine aparte stam. Het was zelfs zo dat ze geen BG met ons wilde als we niet van hun MB's afbleven. Wij hebben uiteraard ook MB's, en ze zijn toevallig na de fusie ondergebracht in 1 stam, maar onze visie op MB's blijft hetzelfde: De stam gaat voor. Ligt er een MB dermate in de weg dan heeft de MB simpelweg pech. Of hij dan verhuist of wordt weggeveegd is zijn of haar keuze.

Wat betreft de sabo's tja.. daar ben ik geen voorstanderd van, vind het zelf een zwakke manier van oorlog voeren. Misschien moeten Cele en ik daar maar eens over gaan praten.

Voor de rest: Carry on gentlemen.

Ow en Yuhlin, je begon zo lekker met moddergooien, dus waarom mag ik dan niet cynisch reageren? :(
 
Bovenaan