Politiek Café

DeletedUser664

Guest
Ja wij doen niet aan communiceren, dat is gewoonweg erg saai!

Dat jij niet graag communiceert was me inderdaad al duidelijk. Wel een beetje tegenstrijdig tegenover the dcorbs zijn berichten naar andere stammen/spelers die hij afsluit met de zin; met communicatie komen we verder!
 

DeletedUser813

Guest
Dat jij niet graag communiceert was me inderdaad al duidelijk. Wel een beetje tegenstrijdig tegenover the dcorbs zijn berichten naar andere stammen/spelers die hij afsluit met de zin; met communicatie komen we verder!
Ja the dcorbs is net een wijf, alleen maar lullen over alles :oops: :p
 

DeletedUser138

Guest
Oh, jij bestaat ook nog? Dacht dat je al was gestopt. Al zo lang geen serieuze aanval meer van jou op ons forum voorbij zien komen.
Ah hebben jullie ook een forum ? ik dacht dat je enkel het onze las :rolleyes:
 

DeletedUser138

Guest
Btw Slepzz , als leider van een stam moet je aan de stam denken en niet aan jezelf . zo kan je ook nooit een samenhangde cluster hebben , je moet overal proberen aanwezig te zijn om ......... ;)
 

DeletedUser664

Guest
Btw Slepzz , als leider van een stam moet je aan de stam denken en niet aan jezelf . zo kan je ook nooit een samenhangde cluster hebben , je moet overal proberen aanwezig te zijn om ......... ;)

Dat slaat dus echt nergens op. Je hoeft niet overal aanwezig te zijn. Ik denk toch dat je leden oud en wijs genoeg zijn om dingen uit te voeren zonder dat jij daar bij moet zijn of ben je ook zo'n dictator net zoals m'n oude Belgische vriend Cele?

Daarnaast, je mag dan wel overal aanwezig zijn maar je doet weinig tot niks dus dan heeft het ook geen zin.
 

DeletedUser813

Guest
Dat slaat dus echt nergens op. Je hoeft niet overal aanwezig te zijn. Ik denk toch dat je leden oud en wijs genoeg zijn om dingen uit te voeren zonder dat jij daar bij moet zijn of ben je ook zo'n dictator net zoals m'n oude Belgische vriend Cele?

Daarnaast, je mag dan wel overal aanwezig zijn maar je doet weinig tot niks dus dan heeft het ook geen zin.
Als je Danny en Cele vergelijkt, viel Cele nog wel mee :p:confused:
 

DeletedUser633

Guest
Het maakt niet uit. In allebei de situaties maken we gehakt van -M-
 

DeletedUser664

Guest
Het maakt niet uit. In allebei de situaties maken we gehakt van -M-

Gelukkig had ik deze meme nog van je vorige grap.

u52to0.jpg

Ik had je bericht over de kop gezien, @proXy :).
Nou dan is er alsnog wel een duidelijk verschil; Cele durfde te vechten en wou niet met iedereen vriendjes worden. Dat is bij Danny helaas wel zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser138

Guest
Slepzz , ik heb eens een leider geweten die na twee weken al om een fusie vroeg op een nieuwe wereld , over slim gesproken ;)
 

DeletedUser664

Guest
Slepzz , ik heb eens een leider geweten die na twee weken al om een fusie vroeg op een nieuwe wereld , over slim gesproken ;)

En je denkt dat ik dat serieus meende? Dat heet tijd rekken voor je eigen stam en dat is inderdaad slim :)
 

DeletedUser167

Guest
Het is belangrijk dat we ons bij de feiten houden...

siOTzTE.jpg
 
Bovenaan