Politiek Café

DeletedUser31

Guest
Daarbij... MoneyConnect, waardig stamoprichter van RSP had toen al gelijk... FEW speelt ander spel dan ons...
 

DeletedUser

Guest
Jongens kunnen jullie in vervolg mij IG een pm sturen dat jullie weer met bakken stront gooien
kan ik van begin af aan meelezen nu moest ik alles inhalen

Maar als M en FEW nou eens lekker beiden doorgaan met rekruteren fuseren enz blijven jullie iig de grote jongens
bravo
 

DeletedUser633

Guest
DummiBear;n18218 zei:
De communicatie binnen FEW is top notch.

Bij ons is de communicatie prima, niemand van de leiding is FEW leden aan het recruteren. Dus ik weet niet waar jij je fictie vandaan hebt, misschien van Devesion? Die schijnt zo nu en dan van alles te bedenken om het vervolgens te willen bevestigen bij mij.

Zo mooi dat jullie denken dat we een massa sabo aanval hebben uitgevoerd en dat we zulke slechte communicatie hebben. Duidelijk genoeg is dat niet het geval anders gingen jullie ons niet rekruteren :p
 

DeletedUser167

Guest
Wat gaat het er weer lekker aan toe. Deze wereld is echt te grappig gewoon :')

Maar ik denk dat Cele doelt op een berichtje dat ik naar Lecter gestuurd heb.

http://prntscr.com/70c23m

FFS, elke koe ziet toch wel dat ik gewoon aan het trollen was hahaha. Ongelofelijk dat jullie hier een serieuze kwestie van maken.

Cele, alsjeblieft, take a break. Leer de wereld kennen.

EDIT: http://prntscr.com/70c3ie Trollijstje


Slepzz;n18221 zei:
Om hier nog even op terug te komen ...http://prntscr.com/70a4dc

Duidelijke taal.
 

DeletedUser633

Guest
Auch, die paar dorpjes linksonder mogen niet meedoen. Naja wij nemen ze wel van jullie over. Zijn jullie daar weer van af.
 

DeletedUser615

Guest
nidorob;n18237 zei:
Wel bijzonder knap Slepzz. Om 15:14 een bericht schrijven op het AF en daarbij een IGM uit de toekomst tonen. Ik weet niet ben je tovenaar?


Uhh, staat jou klok nog op winteruur ofzo? Dat bericht was gepost om 16:14.

Blijf zo verder doen wereld 2! *grabs more popcorn*
 

DeletedUser

Guest
Staat zeker op zomertijd. En heb net nog gekeken. Er staat echt 15:14 uur.
 

DeletedUser615

Guest
[spr]
02d39e703b.png
[/spr]
 

DeletedUser167

Guest
Celphix;n18248 zei:


Bij mij staat er ook 16:14 ;)

Moet trouwens zeggen dat ik het huichelachtige en geniepige van FEW nu echt in ga zien..

Maargoed, BURN IT WITH FIRE
 

DeletedUser

Guest
Bij mij staat hij echt op 15:14 maar ok hier zin de stam zijn er mensen die ook 16:14 zien. Dus ik weet niet wat dat is.

Begrijp alleen niet goed wat er nu geniepig is aan FEW?
 

DeletedUser664

Guest
Misschien toch in vervolg maar eens alles beter nakijken voordat je iets doet posten Nidorob want je zet jezelf nu best voor schut...

Ooh Devesion, je spion is wel niet erg up-to-date. Ik vind het wel apart, met alle informatie die je dan zou krijgen van je spion voeren jullie amper iets uit tegen ons, hoe moet dat dan nu gaan als de spion is weg gevallen? Gaan jullie nog minder uitvoeren? Dat zegt denk ik toch meer over jullie dan over ons ....
 

DeletedUser633

Guest
Wel niet erg? Dat is wel geen correct Nederlands :p

Daarnaast loop je weer eens te lullen. Ga eerst nou maar eens zelf iets uitvoeren voordat je iets over ons zegt.
 

DeletedUser664

Guest
Yuhlin;n18257 zei:
Wel niet erg? Dat is wel geen correct Nederlands :p

Daarnaast loop je weer eens te lullen. Ga eerst nou maar eens zelf iets uitvoeren voordat je iets over ons zegt.


Ik ben hier ook niet om correct Nederlands te praten, maar goed...

Ik loop te lullen? Dus ik loop te lullen als ik zeg dat jullie weinig tot niks hebben uitgevoerd? Dan is een feit kerel. Daarnaast grens ik niet eens aan FEW dus of je moet leren hoe het spelletje werkt of jij zoekt nu gewoon iets om te kunnen reageren.
 

DeletedUser633

Guest
Ohhja dat zal het zijn. Jij grenst niet aan FEW. Gelukkig volgt je stam je.
 

DeletedUser664

Guest
Yuhlin;n18261 zei:
Ohhja dat zal het zijn. Jij grenst niet aan FEW. Gelukkig volgt je stam je.


Waar zie je mij dan zeggen dat wij iets tegen jullie hebben gedaan? Ik zeg alleen dat jullie erg weinig geprofiteerd hebben van de informatie die jullie krijgen. Ik volg jou eerlijk gezegd niet helemaal.
 
Bovenaan