Politiek Café

DeletedUser

Guest
DummiBear ohh okee dan zal ik dat verkeerd geinterpreteerd hebben.

Slepzz ik kan me ook niets herrineren, de laatste die ik me kan herrineren was op kaleido omdat hij samen met BoS 100 sabo's op mijn arme dorp heb gegooid, maar individuele acties zouden best mogelijk zijn, ik weet dat Tohunga en Lvwaardenberg bezig waren om er mensen uit te gooien, misschien was dit een van die acties?

Ohh en dummibear, zolang je village 5.1 met rust laat! Die heb ik geclaimd ^^
 

DeletedUser787

Guest
Dat -M- laag kon vallen, wisten we al. Dat ze steeds meer vallen, wisten we ook al. Maar dat ze nu echt leden van FEW beginnen te rekruteren is gewoon te zielig voor woorden...
 

DeletedUser731

Guest
Cele;n18189 zei:
Dat -M- laag kon vallen, wisten we al. Dat ze steeds meer vallen, wisten we ook al. Maar dat ze nu echt leden van FEW beginnen te rekruteren is gewoon te zielig voor woorden...

Misschien moet je een boek gaan schrijven, je schijnt goed te zijn in fictie :)

Als iemand lager aan het vallen is, is het FEW.
Eerst leden van RSP recruteren
Vervolgens leden van RaB recruteren
Nu leden van RoR recruteren
Allemaal zogenaamde vijanden... en dan ons scheef aankijken als we leden van CRU recruteren.
En vervolgens nog een lading sabotages erachter ook :D
Ondertussen bij onze leden aan het vissen om erachter te komen welke BG's we nou wel of niet hebben.
 

DeletedUser31

Guest
Tja... Ik ben benieuwd wanneer FEW eens een echte oorlog wint... :D
 

DeletedUser787

Guest
- RSP jullie vijanden. Doch hebben wij genoeg RSP aangevallen en gezorgd dat deze stam teniet gedaan werd (Geen verdienste van -M-)
- RaB reactie op jullie zielige zet (1 van de velen)
- RoR Misschien toch even je bronnen checken.

Maar goed, probeer maar leden te rekruteren van FEW hoor. Je kunt misschien nog wat leren van ons.
 

DeletedUser664

Guest
Cele;n18199 zei:
- RSP jullie vijanden. Doch hebben wij genoeg RSP aangevallen en gezorgd dat deze stam teniet gedaan werd (Geen verdienste van -M-)
- RaB reactie op jullie zielige zet (1 van de velen)
- RoR Misschien toch even je bronnen checken.

Maar goed, probeer maar leden te rekruteren van FEW hoor. Je kunt misschien nog wat leren van ons.


Leden rekruteren van FEW? ... Dat is toch nieuw voor mij moet ik eerlijk zeggen. Ik denk dat ze uiteindelijk zelf wel komen aankloppen nadat ze zo goed als van de kaart zijn Cele.

Maar wacht, wacht... Jullie hebben Respect aangevallen? Hahahahahahahhahahaha. Allerliefste Cele, ik weet niet of je veel ervaring hebt met TribalWars maar jullie hebben Respect inderdaad gesloopt door leden te rekruteren, wij hebben Respect gesloopt door ze aan te vallen. Dat is toch wel een redelijk groot verschil al zeg ik het zelf. Ik hoop dat MoneyConnect dit ook leest, dan heeft hij ook weer iets te lachen.
 

DeletedUser664

Guest
Cele;n18207 zei:
Top communicatie bij -M- dus ;)


Jahoor, dat is er zeker. Ik weet niet of je dat nu concludeert omdat ik daar niks van wist maar dat heet initiatief nemen. Ik weet niet of daar in jou stam sprake van is of dat alles via de oh-zo grote Cele moet gaan.
 

DeletedUser787

Guest
Oh-zo grote Cele? o_O Jaloers ofzo? Ik ben een speler als een ander mocht je dat nog niet door hebben.

Ps: Enorm zielige initiatieven bij jullie spelers
 

DeletedUser31

Guest
Precies zoals Slepzz zegt.
Daarbij weet ik niet waar jij het op baseert dat wij leden van FEW rekruteren? :)
 

DeletedUser664

Guest
Cele;n18210 zei:
Oh-zo grote Cele? o_O Jaloers ofzo? Ik ben een speler als een ander mocht je dat nog niet door hebben.

Ps: Enorm zielige initiatieven bij jullie spelers


Yep... Je wil niet weten hoe jaloers ik ben...
 

DeletedUser787

Guest
h3Rvvin;n18211 zei:
Precies zoals Slepzz zegt.
Daarbij weet ik niet waar jij het op baseert dat wij leden van FEW rekruteren? :)


Zoals ik al zei: Top communicatie binnen -M- ^^
 

DeletedUser664

Guest
Cele;n18213 zei:
Zoals ik al zei: Top communicatie binnen -M- ^^


Hoezo zeg je het dan nog een keer??

Na een keer je mening gehoord te hebben snappen we hem wel hoor?
 

DeletedUser787

Guest
Slepzz;n18214 zei:
Hoezo zeg je het dan nog een keer??

Na een keer je mening gehoord te hebben snappen we hem wel hoor?


Ik was ook helemaal niet tegen jou bezig.
 

DeletedUser787

Guest
h3Rvvin;n18216 zei:
Ik kon ook regelrecht om bewijs vragen? :p


Meerdere -M- spelers hebben onze leden gecontacteerd. Ook ben ikzelf hiermee benaderd, just saying...
 

DeletedUser731

Guest
Cele;n18213 zei:
Zoals ik al zei: Top communicatie binnen -M- ^^

Yuhlin;n18169 zei:
Kan je wat meer info geven? Kan me niet herinneren dat we afgelopen maandag een massale sabotage aanval hebben uitgevoerd.

De communicatie binnen FEW is top notch.

Bij ons is de communicatie prima, niemand van de leiding is FEW leden aan het recruteren. Dus ik weet niet waar jij je fictie vandaan hebt, misschien van Devesion? Die schijnt zo nu en dan van alles te bedenken om het vervolgens te willen bevestigen bij mij.
 

DeletedUser787

Guest
Alles is dik in orde in FEW, wij moeten echter geen leden van -M- gaan rekruteren.

Ps. Devesion staat buiten deze kwestie.
 

DeletedUser

Guest
Het is makkelijk zeggen dat er wordt gerekruteerd door ons.
Lever eens bewijs, want volgens mij ben je alleen maar onrust aan het stoken. Zonder enige vorm van bewijslast is het enkel laster.
 
Bovenaan