Politiek Café

DeletedUser

Guest
En hoe zit het nu met de liefde voor elkaar nu we een maandje verder zijn?

Oh enne, aparte topic voor de kaartjes??

Riko
 

DeletedUser50

Guest
Wat voor kaartjes bedoel je precies? Als je een leuk idee hebt voor een nieuw topic, mag je er van mij eentje maken!
 

DeletedUser

Guest
Hmm ja sorry Worm, ging iets fout geloof ik met het plaatsen van mijn reactie.
was een reactie op een post een maand geleden...


De kaartjes waar ik op doel zijn de politieke kaartjes van de wereld.
Krijgen we die nu maandelijks geupdate en een apart topic?

Ik heb geen idee hoe dat dit alles werkt dus zou fijn zijn als iemand dat zou kunnen maken voor ons alle.

Mercikes

Riko
 

DeletedUser397

Guest
Heb de kaarten maar statische gemaakt. Voorbeide kaarten geld het volgende: 1. Rood - 2. Roze - 3. Paars - 4. Donker paars - 5. Blauw - 6. Licht blauw - 7. Licht groen - 8. Groen - 9. Geel - 10. Oranje. De kaarten zijn gemaakt op 10-4-2015 om 17:00. (Dit was vlak voordat punten ge-update wereden).

Spelers: http://static.tw2-tools.com/map_nl_n...6780437274.png

Stammen: http://static.tw2-tools.com/map_nl_n...6779858510.png
Val, mss eens terug tijd voor een update van deze? Bij gebrek aan automatische functie hiervan, en omdat Riko het net nog eens opbracht, mss wel eens leuk te zien of alles sinds een dikke 2 maand geleden ge-evolueerd is :p
 

DeletedUser50

Guest
Zal ik anders in de openingspost zo nu en dan de kaart updaten? En wat willen jullie op de kaart zien, de top-10 stammen?
Dan kan de kaart ook hier besproken worden. Tenzij er veel animo is voor een nieuw topic, maar dat lijkt me hier niet noodzakelijk.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me gewoon mooi om te zien waar de "grote" stammen zich bevinden.
Is het niet voor nu dan zeer zeker voor de toekomst.
Bij dit spel dien je gewoon heeel ver vooruit te kijken ook.

Just my 5 cents.

Riko
 

DeletedUser397

Guest
Goh, wie zover voorruit wil zien zal dit ookw el op eigen houtje kunnen doen.
Maar dit dan ook op het forum kunnen bespreken kan altijd een extra incentive zijn om wat meer forumgangers te trekken, alsook als propaganda tool en gewoon discussie onderwerp voor de vaste kliek hier :p
Maar een apart topic lijkt me daar voorlopig nog niet voor nodig, ofwel?
 

DeletedUser

Guest
Komt misschien omdat ik achter de voorruit zit. Als ik voor de voorruit zou zitten zou het een achterruit zijn.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien er geen topic voor is, zal ik ze maar hier posten.

Top 10 stammen (Statisch):
http://static.tw2-tools.com/map_www_nl4_faab989c47ac0e4e28184b115ed9ff1f_14342261417402.png
map_www_nl4_faab989c47ac0e4e28184b115ed9ff1f_14342261417402.png

Top 10 stammen (Dynamisch):

Top 10 spelers (Statisch):

Top 10 spelers (Dynamic):
0a2ac5cefa012050de8617b1f974cd4d
 

DeletedUser

Guest
Super, precies wat ik zocht.
Geeft me een beetje een beeld hoe het hier nu werkelijk zit op deze wereld.

Mercikes,

Riko
 

DeletedUser

Guest
Wat opvalt, is dat er in het zuidwesten redelijk veel rood is (veel barbarenedelaars) in vergelijking met de rest van de map. Kan je goed zien op de top 10 spelers map.
 

DeletedUser

Guest
yep, barbaren dorpen zijn bijna op daar. dan motten ze wel elkaar aan pakken.
 

DeletedUser602

Guest
Ik heb TFD in ieder geval ook nog niks zien presteren op deze wereld, dat is één ding dat zeker is.
En massa stammen edel je niet in 1 dag weg, wij hebben er in ieder geval geen front mee.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb TFD in ieder geval ook nog niks zien presteren op deze wereld, dat is één ding dat zeker is.
En massa stammen edel je niet in 1 dag weg, wij hebben er in ieder geval geen front mee.

Moet je iets presteren om een wereld te winnen? Moet je in een voetbalmatch de hele wedstrijd domineren om de match te winnen? Nee 1 kans is genoeg zelfde hier. Maar btw ik zie in elke stam 10 - 15 spelers dat veel doen en de rest dat niets doet. Ben zeker ervan moest tfd met 35 spelers zijn zou er niets over gezegd worden ;).
En laten we gewoon fun hebben we zien wel hoe de wereld verder loopt, alles kan nog !!!
 

DeletedUser602

Guest
Als je niet presteert, dan win je ook niet. Als je je rivaliserende stam niet kan uitschakelen, heb je niet gepresteerd en verlies je dus :)
 
Bovenaan