Politiek Café

DeletedUser691

Guest
Het is inderdaad behoorlijk rustig op het forum, dat zal waarschijnlijk komen omdat er net een nieuwe wereld is geopend. Een gedeelte van de kleine groep spelers die actief zijn op het forum zal misschien overstappen naar W4.

Ook heb ik niet het idee dat er veel gebeurt in de wereld, mijn troepen peuteren de hele dag uit hun neus.

Over het kleineren van andere spelers:
Ik vind het een beetje respectloos om andere spelers openlijk te beledigen omdat ze een paar rare pm's hebben gestuurd, helemaal omdat je niets weet over de identiteit van de spelers. Ik speel dit spel al vanaf mijn twaalfde, ik zal toen vast wel wat rare berichten hebben gestuurd.

Iedereen zit te klagen dat er zo weinig spelers op het AF actief zijn maar als iedereen nu eens fatsoenlijk moet een ander om gaat komt daar ook misschien eerder verandering in.
 

DeletedUser516

Guest
denk eerder dat het rustig is door posters als Bit ... heeft niemand zin in ;) ...
 

DeletedUser615

Guest
Ik denk niet dat er echt veel gebeurd, ingame. Alhoewel er eindelijk wat actie in aantocht is voor mij. :)

bingokiller , we kunnen Bit ook gewoon negeren natuurlijk. Het is niet dat hij al iets nuttigs heeft gezegd, het enige nadeel is dat je altijd wel een stuk naar beneden moet scrollen, maar dat is maar een kleine moeite ;)

Laten we eens een gesprek op gang proberen te krijgen: het is veel te rustig tussen de stammen die op nummer 1 en 2 staan. Wanneer komt er een (grote) oorlog?!
 

DeletedUser

Guest
Celphix;n16941 zei:
Ik denk niet dat er echt veel gebeurd, ingame. Alhoewel er eindelijk wat actie in aantocht is voor mij. :)

bingokiller , we kunnen Bit ook gewoon negeren natuurlijk. Het is niet dat hij al iets nuttigs heeft gezegd, het enige nadeel is dat je altijd wel een stuk naar beneden moet scrollen, maar dat is maar een kleine moeite ;)

Laten we eens een gesprek op gang proberen te krijgen: het is veel te rustig tussen de stammen die op nummer 1 en 2 staan. Wanneer komt er een (grote) oorlog?!

Kijk, verstandige woorden. Daar kan Bit misschien nog wat van leren, maar wellicht is het beter dat hij zijn mond verder maar houdt, want veel zinnigs komt er niet uit.
En dat het hier rustig is op het AF-wereld 3, komt niet door W4, want die rust is er al een paar weken.

Misschien dat ingame wat actie ook hier wat beweging gaat brengen.....
 

DeletedUser661

Guest
Inderdaad tardis. Lijkt mij dus ook.

Hier is een fusie aanstaande tussen onze stam ( *LR ) en IMA. De onsterfelijken hebben beloofd beleid te gaan formuleren voor hun leden wat betreft het edelen van barbaren, wat voor ons wel als enige eis overeind blijft. Verder zijn wij maar klein, niets in de melk te brokkelen en is het moment wel daar om op te gaan in een grotere stam.

Helaas heeft IMA wel een nap met LoJ. Nou ja, dat moet dan maar.

IMA schijnt in oorlog te zijn met TBO dus dat is verder prima. Zelf nog nooit iets met TBO gehad, maar net als LoJ pikt TBO barbaren als de raven.Prima dus.
Daarnaast hebben ze iets tegen DOM geloof ik. Weet ik verder niet. DOM heeft 1 barbaar bij mij gepikt een tijdje terug en dat heb ik dan maar weer zelf terug moeten nemen. Verder houdt DOM zich redelijk koest tegen ons. Logisch ook wel. We zijn maar klein, maar DOM zal toch wel een paar ervaren spelers hebben neem ik aan, die weten wat ze wél kunnen en niet moeten ?

LoJ deed vanmorgen nog weer eens een poging om een mooi dorp van mij te nemen. Sjaa. ... moet je wel van betere huize komen. Een dorp op volle stoom ter productie van alleen maar Berserkers, neem je niet zo maar. Ik zou zeggen : stuur eens een spionnetje ?
 

DeletedUser

Guest
Bit;n16974 zei:
Hier is een fusie aanstaande tussen onze stam ( *LR ) en IMA. De onsterfelijken hebben beloofd beleid te gaan formuleren voor hun leden wat betreft het edelen van barbaren, wat voor ons wel als enige eis overeind blijft. Verder zijn wij maar klein, niets in de melk te brokkelen en is het moment wel daar om op te gaan in een grotere stam.

hulde aan de massastam?(50+ leden)
 

DeletedUser661

Guest
Niet speciaal 'hulde aan' denk ik. Zijn gewone mechanismen bij het vorderen van een wereld misschien. Misschien ook niet. Ik heb niet persé iets tegen een grote stam. Hangt van de leiding af. Gaan we meemaken.
Dat kaarte is wel aardig, had ik zo nog niet gezien. Weet ik niet waarom LoJ daarin staat ? Wel héél weinig barbaren daar bij LoJ trouwens zeg. Sjonge.

Maar goed. Rood oranje en lichtgroen samen dus. Tis wel een hoop ja. Het zij zo.
 

DeletedUser615

Guest
Ik had LoJ erbij gezet omdat 1) ik daar in zit en 2) ze/we een NAP hebben met IMA.

Ja over het bb-edelen, ik vind het allemaal niet zo fijn. Ik ben ook nog niet zo lang bij LoJ. Ik lig trouwens rechtsvanboven in die cluster, waar nog heel veel barbarendorpen zijn.

Het is ook niet enkel LoJ dat veel barbarendorpen edelen. Onder LoJ ligt ZON, daar is ook geen grijs meer te bekennen. Daaronder liggen SI! en SEW als ik mij niet vergis. Daar is ook geen grijs te zien.
 

DeletedUser

Guest
Ook in het zuid-westen gebeurd er genoeg, alleen al die spelers komen hier natuurlijk niet op het forum. Bij ILL liggen er helaas ook geen barbarendorpjes meer en bij TSW proberen ze die nog enigzinds te redden, word alleen een heel lastig karwei. En tussen deze 2 stammen verwacht ik nog een dikke clash de komende weken. Tis nog even afwachten of beide partijen wel actie durven te ondernemen. Bij ons proberen we ook zo min mogelijk barbaren te pakken, helaas word daar ook niet altijd aan gehouden en worden er (nog) geen sancties aan gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan dit bevestigen. Wij bij TSW proberen de Barbs te 'redden'. ILL leden komen door middel van het edelen van deze farms binnen onze grenzen. Spijtig genoeg heeft dit er toe geleid dat wij onze grenzen zullen moeten beschermen door de barbs weg te nemen. Liever had ik het niet gedaan. En zo denkt mn hele stam erover.
Een clash tussen tsw en ILL zal er wel gaan komen. Vooral gezien het feit dat de (ex) BG achter de rug van TSW een BG is aangegaan met ILL. Met de wetenschap dat er de nodige spanningen liggen tussen TSW en ILL. Maar wanneer deze er komt, dat is nog de vraag. Het is vooralsnog een paar kleine speldenprikjes over en weer. Het opruimen van spelers binnen elkaars grenzen etc.

http://static.tw2-tools.com/map_nl_nl3_092ccf970588a85c9f6fa323208f319e_14289313371013.png

Zoals te zien is op de kaart, spiltst ILL TSW. Het is dus maar een kwestie van tijd tot er een clash zal komen.
 

DeletedUser615

Guest
Blehh, enkele dagen geleden is er een speler begonnen met het edelen van de barbarendorpen in mijn buurt (een ZON speler, hoe kan het ook anders?). Ik vind het zo'n plaag :(
 

DeletedUser661

Guest
Hier inmiddels in schermutselingen verwikkeld met twee DOM spelers. Ze vonden het een paar weken terug nodig barbaren in mijn provincie te nemen. Er 1 terug kunnen nemen toen, maar de rest werd zo vol gepropt met def, dat ik dat maar verder moest laten. Die zitten daar nu.
Nu heb ik gisteren een barbaar naast hun genomen en zijn kennelijk de rapen gaar. Hoe ik het in mijn hoofd haal !!

Tsja. Het niet-barbaren-nemen is gewoonweg niet vol te houden op de nederlandse server. Dom schreeuwt moord en brand als ik een barbaar bij hun neem, en andersom hebben ze een 'strategische rot-smoes' voor het wél nemen van barbaren bij mij.

Ze doen hun best maar. Doe ik ook.
 

DeletedUser516

Guest
Bit;n17543 zei:
Hier inmiddels in schermutselingen verwikkeld met twee DOM spelers. Ze vonden het een paar weken terug nodig barbaren in mijn provincie te nemen. Er 1 terug kunnen nemen toen, maar de rest werd zo vol gepropt met def, dat ik dat maar verder moest laten. Die zitten daar nu.
Nu heb ik gisteren een barbaar naast hun genomen en zijn kennelijk de rapen gaar. Hoe ik het in mijn hoofd haal !!

Tsja. Het niet-barbaren-nemen is gewoonweg niet vol te houden op de nederlandse server. Dom schreeuwt moord en brand als ik een barbaar bij hun neem, en andersom hebben ze een 'strategische rot-smoes' voor het wél nemen van barbaren bij mij.

Ze doen hun best maar. Doe ik ook.

je antwoord geef je gelukkig ook zelf ... idd was die bb dorp bij jouw strategisch om een kerk te plaatsen en verder te groeien , maar jouw bb was meer om te zieken omdat ze bij jouw ook een bb dorp hadden gepakt .... dus ja wat wil je nu eigenlijk vertellen :rolleyes:
 

DeletedUser661

Guest
ehmmm ? het naast mij gaan staan in een voor hun nwe prov is een strategische zet... en als ik bij hun ga staan in een net door hun ingenomen prov is het zieken ? Sja..

Is het trouwens geen idee als je reageert op een voorgaande post, dat je dan zo'n quote kunt weglaten ? Dat komt de leesbaarheid van een forum wel ten goede. Onnodig quoten noemen ze dat in forum-land. maja maja . het forum van TW bestaat natuurlijk nog maar net en moet nog groeien enzoo...
 

DeletedUser

Guest
Zoiets van ..pot ..Ketel en iets met zwart ofzo .
Ach bit tiz hiero nu eenmaal flink anders als dat wij ooit gewend waren .
Lekker belangrijk , aanpassen en ermee omgaan ;) moesten we ook met ons vorige spelletje
 

DeletedUser615

Guest
Bit;n17568 zei:
Is het trouwens geen idee als je reageert op een voorgaande post, dat je dan zo'n quote kunt weglaten ? Dat komt de leesbaarheid van een forum wel ten goede. Onnodig quoten noemen ze dat in forum-land. maja maja . het forum van TW bestaat natuurlijk nog maar net en moet nog groeien enzoo...

Man, man, man. Wil je eens oppassen? Door al jouw gezaag zijn er straks geen bossen meer in de geburen.
 

DeletedUser516

Guest
je mag niet meer quoten van BIT Celphix .... maar ja ik ben dan ook wat meer drukte gewend op fora dus ja , als je dan niet quote , dan snap niemand waar je op reageert , maar schijnt nog niet te begrijpen zijn voor sommige :p ....
 

DeletedUser615

Guest
bingokiller;n17605 zei:
je mag niet meer quoten van BIT Celphix .... maar ja ik ben dan ook wat meer drukte gewend op fora dus ja , als je dan niet quote , dan snap niemand waar je op reageert , maar schijnt nog niet te begrijpen zijn voor sommige :p ....


Wat mag ik niet meer van Bit? Ik snap het niet zo goed. ;)

De fora die hij bezoekt moet volgens mij zo saai zijn.
 

DeletedUser661

Guest
whahah. Celphix quote heel netjes en terecht. Weer even opnieuw mijn post lezen Bingokiller.
Nog iets inhoudelijks te melden misschien ? Of heeft DOM daar niet de brains voor ?

Hey MrSinister. U daar ? welkom welkom !
 
Bovenaan