Politiek Café

DeletedUser615

Guest
Van plaats 1 naar plaats 59, doet ie niet slecht! Nog even en zelfs ik steek hem voorbij :p
 

DeletedUser

Guest
Bit;n16054 zei:
Sjonge wat een lol heb je he ? En jij durft zo'n avatar hier te tonen op het forum ?

Bit
Ja, dat durf ik zeker... Respect en pyschologische oorlogsvoering kunnen evengoed samen gaan.
Politiek en respect gaan ook zeer goed samen. Kijk maar naar de 2e Kamer. Politici die elkaars oppositie zijn en elkaar afslachten in de Kamer, hebben wel respect voor elkaar. En gaat het er daar zachtzinnig aan toe?

Maar misschien eindelijk wat leven in de brouwerij in het politieke geweld dat hier al lang had moeten losbarsten. Uiteindelijk gebeurt er hier nog niet veel. Is de dominantie van onze stam dan zo groot, dat bijna niemand het meer aandurft om hier wat tegengeluid te laten horen?

Overigens zegt jouw avatar nou niet heel erg veel Bit? Je leeft aardig in een grijs gebied.....;)

Celphix : We helpen je wel een handje hoor, we zijn nog niet klaar met 'm.....:rolleyes:
 

DeletedUser661

Guest
Er zit nogal een verschil tussen een pyschologische oorlogsvoering op een forum bij een spel ( leuk ! doet ook Sjakie Sjago graag aan mee ! ) en het op de man spelen. Dat is gewoon een kwestie van fatsoen. Je kan een spel hard spelen en tóch fatsoenlijk blijven. Openlijk afzeiken van mede-spelers, oftewel het gewoon wegtreiteren van spelers, dóe je gewoon niet.

Schijnbaar mag je op dit forum gewoon ingame-privé berichten plaatsen ? Zal best, maar onfatsoelijk is het wel.

Je zou je ook eens kunnen afvragen waarom dit forum hooguit een handvol actieve posters heeft. Sonde. Gemiste kans.
 

DeletedUser516

Guest
Bit;n16095 zei:
Er zit nogal een verschil tussen een pyschologische oorlogsvoering op een forum bij een spel ( leuk ! doet ook Sjakie Sjago graag aan mee ! ) en het op de man spelen. Dat is gewoon een kwestie van fatsoen. Je kan een spel hard spelen en tóch fatsoenlijk blijven. Openlijk afzeiken van mede-spelers, oftewel het gewoon wegtreiteren van spelers, dóe je gewoon niet.

Schijnbaar mag je op dit forum gewoon ingame-privé berichten plaatsen ? Zal best, maar onfatsoelijk is het wel.

Je zou je ook eens kunnen afvragen waarom dit forum hooguit een handvol actieve posters heeft. Sonde. Gemiste kans.

kan jij niet beter een ander spel gaan spelen ? want dit gebeurd al 10 jaar op tribalwars .... er is zelfs een aparte post voor op het forum
http://forum.tribalwars.nl/showthrea...-Grappige-IGMs

het is een topic waarin je juist IGM neerzet ... omdat ze lachwekkend zijn , of in jouw ogen triest waarschijnlijk.

als je het forum niet begrijp of de regels weet ervan, dan kan je beter stoppen en dit gaan spelen http://www.tribalhugs.net/ want duidelijk is wel dat je de regels niet snapt van tribalwars , als je er niet mee eens bent dien je een klacht in of stop met posten of lezen van de posts.

het afvragen waarom dit forum een handjevol posters heeft is omdat er veel nieuwe spelers de weg nog niet kennen en dit moet groeien denk je dat 10 jaar geleden toen TW begon er al gelijk 1000 man op het forum zat ? nee lijkt me niet dit moet groeien en zal ook groeien met het spel zelf maar er moet een begin zijn en die maken wij , ook jou posts zorgen voor een interactie van posters , ik reageer wer op jouw post en helaas jij ook weer op die van mij

dus eindconclusie : of je reageert op een post en doe het je eigen manier , maar loop niet de manier van een ander af te kraken/zeiken , want dan ben je net zo slecht bezig als wij en maakt je geen haar beter.

hopelijk heb ik het goed uitgelegd voor je , snap dat het niet persoonlijk is naar jou toe maar meer naar de manier hoe je de posts opstelt en je inhoud hiervan
 

DeletedUser

Guest
Geweldig, nooit geweten dat er een tribalhugs bestond....Hilarisch.....Wellicht een tip voor alle n00b-spelers die niet verder komen dan BB-dorpen edelen. Wie weet bereiken ze meer met dat spel, wat het dan inhoudelijk ook moge zijn.

Er is in ieder geval volop duidelijkheid gegeven over wat wel en niet mag, en tja Bit, hier mag meer dan jij denkt, en gelukkig maar, want juist psychologische oorlogsvoering is een belangrijk onderdeel van dit spel. En hoe kan je pyschologische oorlogsvoering plegen terwijl alles binnen de muren van PM blijft? Onmogelijk.

Maar goed, we zijn geen huis-tuin en keukenspelletje. En mocht je Tribalhugs niet leuk vinden past misschien "Mens erger je niet" beter bij je......... :p
 

DeletedUser661

Guest
Ach ja... . Gewoon vanzelfsprekend neemt een gamer niets persoonlijk. Zo ook ik niet.

Of en hoe ik deze game speel / kan spelen / wil spelen of niet, gaat natuurlijk helemaal niemand iets aan. Ik speel het.

Inderdaad. Ik ben nieuw in deze game en dus ook op dit forum. Bestaat dit forum echt al 10 jaar ? Agossie....en dit forum moet nog groeien ?

Ik vind het wel netjes van Bingokiller dat ie toegeeft slecht bezig te zijn op dit forum. Ik had dat dus nog niet beweert, maar het komt er inderdaad wel op neer. Niet alleen dat jullie zonder respect naar anderen toe hier posten, maar ook dat jullie een beetje met jullie zelf in gesprek zijn. Er is bijna niemand meer die hier verschijnt. Hoe zou dat nou toch komen ?
Dát is een beetje het punt wat ik wil maken he ? We hebben hier een leuke game en een in potentie ook goed medium wat de game kan verrijken. Ik zou zeggen : doe dat dan. Wie weet komt er dan weer eens iemand kijken.

Ik, als nOOb-speler, zou het dus wel een kans vinden voor dit forum, als er diplomaten van verschillende stammen mekaar hier de tent uit zouden vechten. Dát kán politiek zijn en zelfs mede-bepalend voor het verloop van een wereld. Zelf ben ik gewend dat dat nooit persoonlijk wordt. De behoefte individuele spelers bij naam en toenaam af te zeiken is toch eigenlijk meestal een uiting van jaloezie. En wat ik al eerder stelde in een andere post: jaloezie is wel een erg zure drijfveer bij het spelen van een spelletje.

Moneyconnect. Ik erger me helemaal niet hoor. Ik erger me niet aan een spelletje. Dat zou wel wat ver gaan he ? Ik vroeg me alleen hardop af, of een poster misschien wat meer respect aan een mede-gamer zou kunnen tonen. Je speelt dit allemaal samen he ?
 

DeletedUser516

Guest
Bit;n16154 zei:
Ach ja... . Gewoon vanzelfsprekend neemt een gamer niets persoonlijk. Zo ook ik niet.

Of en hoe ik deze game speel / kan spelen / wil spelen of niet, gaat natuurlijk helemaal niemand iets aan. Ik speel het.

Inderdaad. Ik ben nieuw in deze game en dus ook op dit forum. Bestaat dit forum echt al 10 jaar ? Agossie....en dit forum moet nog groeien ?

Ik vind het wel netjes van Bingokiller dat ie toegeeft slecht bezig te zijn op dit forum. Ik had dat dus nog niet beweert, maar het komt er inderdaad wel op neer. Niet alleen dat jullie zonder respect naar anderen toe hier posten, maar ook dat jullie een beetje met jullie zelf in gesprek zijn. Er is bijna niemand meer die hier verschijnt. Hoe zou dat nou toch komen ?
Dát is een beetje het punt wat ik wil maken he ? We hebben hier een leuke game en een in potentie ook goed medium wat de game kan verrijken. Ik zou zeggen : doe dat dan. Wie weet komt er dan weer eens iemand kijken.

Ik, als nOOb-speler, zou het dus wel een kans vinden voor dit forum, als er diplomaten van verschillende stammen mekaar hier de tent uit zouden vechten. Dát kán politiek zijn en zelfs mede-bepalend voor het verloop van een wereld. Zelf ben ik gewend dat dat nooit persoonlijk wordt. De behoefte individuele spelers bij naam en toenaam af te zeiken is toch eigenlijk meestal een uiting van jaloezie. En wat ik al eerder stelde in een andere post: jaloezie is wel een erg zure drijfveer bij het spelen van een spelletje.

Moneyconnect. Ik erger me helemaal niet hoor. Ik erger me niet aan een spelletje. Dat zou wel wat ver gaan he ? Ik vroeg me alleen hardop af, of een poster misschien wat meer respect aan een mede-gamer zou kunnen tonen. Je speelt dit allemaal samen he ?

tja moet je hier nog op antwoorden :( ... het is zo jammer als iemand het gewoon niet begrijp , kan iemand hem de regels van het forum geven en ook een woordenboek waarin het woord respect staat uitgelegd , er is niks mis met de posts en waar haal je de wijsheid vandaan dat afzeiken een uiting van jaloezie is *facepalm* die respectloosheid wat jij noemt , noem ik gewoon het uitlokken van reactie( en dat lukt aardig bij jou) :p

over mijn slecht bezig zijn , ik heb een reputatie hoog te houden dus er komen nog meer irritante posts ;)

en ja het forum van tribalwars 1 bestaat ruim 10 jaar hier op tw 2 nog geen jaar dus moet gewoon groeien , dus je bijdehandte grapje slaat helemaal nergenst op en slaat de plank ook finaal mis , jammer hoor , dat wij met elkaar in gesprek zijn dat zou kunnen , maar waarom bemoei jij je er dan mee ?? dat is ook aardig respectloos en niet zo netjes dan ;)
 

DeletedUser615

Guest
Blijven doorgaan met die posts (van beide kanten). Ik vermaak me prima met mijn zakje popcorn in de hand ;)

Vraagje aan de DOM spelers (niet DOMME spelers) en tevens enige spelers die hier op het forum komen (denk ik). Waar houdt een top stam zich zo mee bezig dezer tijd?

Mijn middenmoot stam (LoJ) zit zo een beetje in een halve kleine oorlog verwikkeld, maar ik kan er niet van meegenieten vermits ik aan de andere kant van de cluster lig, helemaal in een niemendalletje. :(
 

DeletedUser661

Guest
Blijven reageren ? Ja.... ik ga stoppen op dit punt. Bingokiller komt niet met welke inhoudelijke argumenten dan ook, dus mijn punt is gemaakt en ik laat het dan ook verder zo.

De wereld is nog jong, we zien mekaar vast nog wel....
 

DeletedUser

Guest
bingokiller;n16112 zei:
kan jij niet beter een ander spel gaan spelen ? want dit gebeurd al 10 jaar op tribalwars .... er is zelfs een aparte post voor op het forum
http://forum.tribalwars.nl/showthrea...-Grappige-IGMs

het is een topic waarin je juist IGM neerzet ... omdat ze lachwekkend zijn , of in jouw ogen triest waarschijnlijk.

als je het forum niet begrijp of de regels weet ervan, dan kan je beter stoppen en dit gaan spelen http://www.tribalhugs.net/ want duidelijk is wel dat je de regels niet snapt van tribalwars , als je er niet mee eens bent dien je een klacht in of stop met posten of lezen van de posts.

het afvragen waarom dit forum een handjevol posters heeft is omdat er veel nieuwe spelers de weg nog niet kennen en dit moet groeien denk je dat 10 jaar geleden toen TW begon er al gelijk 1000 man op het forum zat ? nee lijkt me niet dit moet groeien en zal ook groeien met het spel zelf maar er moet een begin zijn en die maken wij , ook jou posts zorgen voor een interactie van posters , ik reageer wer op jouw post en helaas jij ook weer op die van mij

dus eindconclusie : of je reageert op een post en doe het je eigen manier , maar loop niet de manier van een ander af te kraken/zeiken , want dan ben je net zo slecht bezig als wij en maakt je geen haar beter.

hopelijk heb ik het goed uitgelegd voor je , snap dat het niet persoonlijk is naar jou toe maar meer naar de manier hoe je de posts opstelt en je inhoud hiervan

Ik vind het wel grappig dat je het hele punt van Bit bewijst met het linkje naar dat topic op t W19 forum. Wat daar gebeurt is zelfs respectlozer dan wat moneyconnect doet. Dat het dus al een paar jaar zo gaat, betekend niet dat het geaccepteerd hoeft te worden.
 

DeletedUser167

Guest
Moneyconnect;n16089 zei:
Is de dominantie van onze stam dan zo groot, dat bijna niemand het meer aandurft om hier wat tegengeluid te laten horen?

ROFL :''')
 

DeletedUser516

Guest
Kapotlekker;n16189 zei:
Ik vind het wel grappig dat je het hele punt van Bit bewijst met het linkje naar dat topic op t W19 forum. Wat daar gebeurt is zelfs respectlozer dan wat moneyconnect doet. Dat het dus al een paar jaar zo gaat, betekend niet dat het geaccepteerd hoeft te worden.

idd .... maar dat bit niet begrijpt dat moneyconnect niets verkeerd doet krijg ik niet aan zijn verstand , daarom ook dat linkje dat er ergere dingen zijn dan hier een pm te laten zien , maar goed het is iig duidelijk denk ik

M4rty : vind je iets grappig ?
 

DeletedUser

Guest
Het is wel erg rustig in politek del monte, wat is er aan de hand
 

DeletedUser661

Guest
Misschien moet je bij die nwe wereld gaan kijken. De dames zijn daar gezellig in gesprek in het café. Een politiek café is óók dat niet natuurlijk, dat kan ook nog helemaal niet op een nieuwe wereld, maar ze hebben daar een topic geopend waar het afzeiken officieel in de openingspost tot mede-doelstelling is geformuleerd. Geen Mod of haan die er naar kraait dus het is nu een officieel goedgekeurde bezigheid. ' Het met respect afzeiken van medespelers " Hoe verzin je het he ?
 

DeletedUser

Guest
Tja, als het hier niet gebeurd, dan gebeurd het wel ingame. Het is een onderdeel van het spel. Dat was het al tijdens tw1. Dus dat is niet anders in tw2. Je moet het alleen niet te serieus nemen.
 
Bovenaan