Modder gooien

DeletedUser1154

Guest
En het eigen kronen gebruik zullen we het maar niet over hebben dan he ;).
Dus nu iedereen op g.g of hoi?
 

DeletedUser1154

Guest
Haha bij hoi zijn ze ook niet vies van kroontjes hoor. Heb ergens nog wel een screentje waar je kan zien dat ze stamlevel gekroond hebben :eek:.
En met meerdere spelers op 1 account doen ze ook gewoon.
Screenshot_20200616-233620_WhatsApp.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mille69

Casual Lid
Haha altijd iets zoeken om over te janken. Je gaat me niet vertellen dat het heilige V&A het stamlevel van 21 niet gekroond heeft?
 

DeletedUser1154

Guest
Haha altijd iets zoeken om over te janken. Je gaat me niet vertellen dat het heilige V&A het stamlevel van 21 niet gekroond heeft?

Zeg niet dat ze heilig zijn maar ze zullen er vast wat instoppen. Maar deels ook gewonnen kronen he vergeet dat niet ;). Maar mille69 waarom hebben jullie zoveel mensen nodig tegen 1 stam? Zijn bijna 100 man tegen 14 van v&a
 

The Defiant

Master Mind 2020
Haha altijd iets zoeken om over te janken. Je gaat me niet vertellen dat het heilige V&A het stamlevel van 21 niet gekroond heeft?
Ik heb zeker een stamlevel gekroond, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben niet zo'n sneue speler die random op de dag zonder clear of iets 300 bijltjes + edel, 900 ZC + edel & 200 speer + edel stuurt en dan ook nog eens verkenners gebruikt. Wat verwacht je, een gratis dorp? Dit heb ik al bij meerdere spelers gezien en die kwamen uit de stammen HOI & GG. Dan heb ik het nog niet eens over het kronen van edelmannen tijdens het rad van Gwendolyn. Was gewoon een speler die kroonde ff 6 edelmannen om in een dorp te gooien zonder adelshoeve. Daar is gewoon 0,0 skill voor nodig, enkel het bankpasje van jezelf of je ouders.
 

keesie

Nieuwerd
Ik heb zeker een stamlevel gekroond, geef ik eerlijk toe. Maar ik ben niet zo'n sneue speler die random op de dag zonder clear of iets 300 bijltjes + edel, 900 ZC + edel & 200 speer + edel stuurt en dan ook nog eens verkenners gebruikt. Wat verwacht je, een gratis dorp? Dit heb ik al bij meerdere spelers gezien en die kwamen uit de stammen HOI & GG. Dan heb ik het nog niet eens over het kronen van edelmannen tijdens het rad van Gwendolyn. Was gewoon een speler die kroonde ff 6 edelmannen om in een dorp te gooien zonder adelshoeve. Daar is gewoon 0,0 skill voor nodig, enkel het bankpasje van jezelf of je ouders.
tja dat is meer hun stijl hé gratis dorpen en internen...
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Inderdaad, ik moet het toegeven, knap werk van hun.

Dus hulde aan de 100 spelers van GG, HOI, KIM, OG, NBK dat ze eindelijk wat dorpen van de 14 spelers van V&A hebben gepakt!
Ook nog een hulde aan de ouders van de GG en HOI leden, na hard te werken hebben hun kinderen de hele erfenis al opgedaan om wat vooruitgang op TW te maken!

Maar ja, V&A zIjN kRoNeRs
Hahah ten eerste, OG heeft 3 leden, NBK wien is dat? En ik heb nog geen kroon aan geraakt dus moet je niet iedereen over dezelfde kam scheren.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Ik weet echt niet waar julie die 100 spelers vandaan halen. Naar mijn weten waren er zelf maar een 5 tal spelers van onze stam die julie aanvielen. Mss 10 van GG. Dus geen idee waarom dit geen faire strijd zou zijn. Julie moeten ons niet gaan zeggen dat het niet eerlijk is hee.
 

Natte prei

Casual Lid
Jullie zijn met 25, GG is met 25, daarnaast is er ook nog samenwerking met KIM, OG, en ook nog NBK in het begin, maar die zijn redelijk dood nu.
Wij hebben aanvallen gekregen van bijna elk GG lid, een groot aantal HOI leden, en een groot aantal KIM leden. Het is niet omdat de rest niet aanvalt, dat ze geen def leveren, dus dat argument slaat nergens op. Daarnaast levert GG ook nog def aan een aantal kleine stammen als wij hen aanvallen, dus dat zijn nog extra BG's. En dat allemaal tegen 14 spelers, dus ja, ik noem het oneerlijk.

En over kronen: er zullen wel wat mensen zijn die zonder kronen spelen bij jullie, maar het aantal kronen dat wij al zien passeren hebben aan bedriegers, verkenners en gekroonde muren is gigantisch veel groter dan de kronen die in ons stamlevel zitten.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Haha OG zijn nog 3 inactieve spelers... En ja denk dat er in alle kampen wel gekroond wordt. Wel spijtig want dit maakt het spel voor sommige spelers die niet kronen minder aangenaam.
 

DeletedUser1154

Guest
We mogen nergens iets op zeggen anders zoeken ze nog meer bondgenoten. Triple xxx en LME misschien?
 

DeletedUser1154

Guest
Screenshot_20200621-011013_WhatsApp.jpg

Dus mijn mol liegt? Dit is de stamdiplomatie van de stam HOI
 

DeletedUser1907

Guest
Ik zeg verder niks:) aan jou om te bepalen of jij jouw mol betrouwbaar vind of niet.
 

Mille69

Casual Lid
Jullie zijn met 25, GG is met 25, daarnaast is er ook nog samenwerking met KIM, OG, en ook nog NBK in het begin, maar die zijn redelijk dood nu.
Wij hebben aanvallen gekregen van bijna elk GG lid, een groot aantal HOI leden, en een groot aantal KIM leden. Het is niet omdat de rest niet aanvalt, dat ze geen def leveren, dus dat argument slaat nergens op. Daarnaast levert GG ook nog def aan een aantal kleine stammen als wij hen aanvallen, dus dat zijn nog extra BG's. En dat allemaal tegen 14 spelers, dus ja, ik noem het oneerlijk.

En over kronen: er zullen wel wat mensen zijn die zonder kronen spelen bij jullie, maar het aantal kronen dat wij al zien passeren hebben aan bedriegers, verkenners en gekroonde muren is gigantisch veel groter dan de kronen die in ons stamlevel zitten.

Eerst en vooral, sorry dat ik hier de laatste dagen zo weinig op gereageerd heb. Dit interesseert mij geen enkele fl*kker en ik heb betere (minder emotionele) dingen te doen. Bijvoorbeeld met je vrienden op café gaan. HEERLIJK. Ik kan je voorstellen om dit, als je dit kan (?), ook eens te doen. Dan hebje plots minder zin om van een brug te springen.

Oké, dus, eerst dit : "Succes deze 13 man gaan winnen. Let maar op." (Tyranto1) en nu dit: "En dat allemaal tegen 14 spelers, dus ja, ik noem het oneerlijk." (Natte Prei). Eerst ga jij en de rest van V&A bigga praten tegen ons en G.G voor de "ruim 100 man tegen 10+ spelers." (Tyranto1), het opdoen van "de hele erfenis" (Natte Prei) en ga jij je beter voelen dan wij omdat je potverdekke bij het 'Heilige V&A' zit. Nu je eindelijk beseft dat je achter staat ga je liggen zagen dat het 'oNeErLiJk' is, want hooooooo je verliest weerkracht en back-up.

Ook: Ik heb zelf meer bedriegers zien komen dan dat ik er zelf verstuurd heb of heb zien vertrekken. Ik betwijfel dus of dat wij meer gekroond hebben dan jullie. Maarja, nog eens: wa boeit het zelfs.

Aight da was mijn antwoord voor deze week. Nit echt uitgebreid, sorry daarvoor. Maja, Ik lees dit forum toch bijna nooit en de meeste dingen die hierop komen trekken toch op geen baar. Dus ik zal pas binnen een weekje reageren ofzo. Veel plezier nog hoor xx

Kusjes x liefs,
Mille aka ampetanterik x
 
Bovenaan