Modder gooien

Natte prei

Casual Lid
Eerst en vooral, sorry dat ik hier de laatste dagen zo weinig op gereageerd heb. Dit interesseert mij geen enkele fl*kker en ik heb betere (minder emotionele) dingen te doen. Bijvoorbeeld met je vrienden op café gaan. HEERLIJK. Ik kan je voorstellen om dit, als je dit kan (?), ook eens te doen. Dan hebje plots minder zin om van een brug te springen.
Als je geen zin hebt om te reageren en het je geen flikker interesseert, reageer dan niet? Ik ben zeker dat er niemand wakker lag omdat jij jouw hoogst boeiende mening nog niet gedeeld had. Als je op het forum komt om te posten dat het forum op niets trekt, kom dan niet meer op het forum, opgelost!
En als je op het forum komt om te delen wat jij met je vrienden gedaan hebt de afgelopen dagen, kan je beter eerst eens denken hoeveel mensen hier dit graag wouden weten.

Ik zeg al van in het begin dat het oneerlijk was. Je kan nog proberen wat je wilt, maar 100v14 win je nooit.
Ik kan me ook goed voorstellen dat jij nog geen kronen hebt gebruikt, je hebt ook nog tegen niemand moeten vechten, dus moet je niets uitgeven.
 

DeletedUser343

Guest
Ok in dat geval: ik vind het niet kunnen dat mensen binnenkomen via BB dorpen.
Dat je langs je eigen grens dichtedelt is helemaal prima, maar niet zo binnenkomen in een provincie, dat vind ik laf.

Los daarvan, vind ik dat iedereen goed bezig is :) ben benieuwd naar de komende dagen!

Wil iemand BG met LE? tekst me in game
 

DeletedUser187

Guest
Wij staan open voor een combinatie van BG's met SS, HOI, GG, V&A, KIM,OG en XXX.

Hmu x
 
Bovenaan