King of the Hill

DeletedUser855

Guest
Sniped verliest, door lak aan aanvallen op zijn hill, zijn concentratie en vergeet dat er ergens nog een testdummy rond loopt die zijn hill inpikt. My hill!
 

DeletedUser974

Guest
Helaas werd Du Guesclin gevangen door de Engelsen (alweer).

Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

DeletedUser1212

Guest
Sniped werd gesniped door mij. Sorry. Je doet niet meer mee, net als in Eremitage.

Ik ram dwars door het Engelse leger heen met mijn divine army. I'm back!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser974

Guest
Gelukkig waren dat alleen de troepen die ik kwijt moest, daarna kwam mijn horde van 1 miljoen zware cav aanstormen.
Wat bleek, waren ze van wereld 5 helemaal naar dit forum geslopen...

Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

DeletedUser974

Guest
Na bijna anderhalf jaar de heuvel in bezit te hebben genomen heb ik besloten deze heuvel af te dragen aan de eerstvolgende gelukkige.

Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

DeletedUser974

Guest
Aangezien ik geen biefstukjes eet heb ik het al die tijd laten verrotten, inmiddels bezit ik een klein salmonella leger wat ik afvuur op Dutch Pirate.

Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

DeletedUser974

Guest
Van de afgelopen 3 jaar heeft Sniped ruim 2 en een half jaar standvastig zijn heuvel bewaakt.
Het is tijd om afscheid te nemen, hij pinkt een traantje weg en werpt zich van de berg.
Zijn laatste gedachten schieten door zijn hoofd, beter met vrienden beneden dan alleen in de hoogte.

Dit was:
Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

danger008

Bekend Lid
De vlag is spijtig genoeg door een grote storm weggewaaid.
Danger kruipt zo de heuvel op en maakt een muur van level 20 met 350 trebs erbij dat weerbestendig is.

My hill
 

sniped

Casual Lid
Bijna 2 jaar later zijn de troepen wat minder waakzaam, in een mistige nacht kruipen mijn spionnen over de muren en verwijderen de schroeven van de trebs.
De volgende ochtend paradeer ik mijn zware cavalarie richting de heuvel waarbij de trebs beginnen te schieten, de schroeven komen los en de stenen vliegen alle kanten op. Ze landen vooral op de muur die snel afbrokkelt. Mijn zware cav stormen de heuvel op en planten de vlag. Ik verwijder alle verdedigingsswerken en laat de heuvel achter met slechts 1 speerman die op de uitkijk staat.

Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Er blijkt een systeemfout te zijn en de weergegeven eenheid klopt niet met de werkelijke aantallen. De eenzame speerman op de heuvel verdwijnt als sneeuw voor de zon en niemand weet hoe dit gebeurd is. Het zal onderzocht moeten worden. Feit blijft dat de heuvel er verlaten bij ligt. Ik wandel omhoog (poe dat valt tegen) met een flesje wijn. Bovenop de heuvel deel ik deze met @sniped . Als de fles leeg is, rol ik de dronken, slapende @sniped de heuvel af.

Mijn heuvel.
 
Bovenaan