King of the Hill

DeletedUser

Guest
In een poging de activiteit hier een beetje omhoog te krikken, begin ik maar met een nieuw spel: King of the Hill!
Je moet op een zo origineel mogelijke manier de vorige poster van de Hill verstoten.

Ik begin! Ik loop gewoon rustig de heuvel op.

My Hill!
 

DeletedUser94

Guest
Na navraag bij de nodige instanties blijkt dat de Hill geen rechtmatige eigenaar heeft. Ik besluit de Hill te kopen, laat Mutadee met geweld door de politie verwijderen en kan dan met de nodige trots zeggen:

my Hill!
 

DeletedUser

Guest
Wat blijkt nou, Kortsluiting heeft de Hill met drugsgeld gekocht. Justitie vaardigt een arrestatie bevel uit en Korsluiting slaat op de vlucht. Ik besluit de Hill dan maar te gaan kraken. My Hill!
 

DeletedUser6

Guest
Met mijn alles-overkoepelende recht hier in de TW2 community verwijs ik de huidige eigenaar naar de regionen onder de hill en neem zelf de hill over.

My hill!
 

DeletedUser

Guest
De community komt in opstand tegen hun leider, Relax! Ze wijzen mij (Mutadee) aan als nieuwe leider een bestormen de Hill. Relax raakt hierbij zwaargewond en ligt wel een aantal weekjes in het ziekenhuis. Ik verwijs de community terug naar dit forum en ik ga op de Hill zitten. My Hill!
 

DeletedUser

Guest
Maar Mutadee kan niet zorgen voor zoveel spelers en draait door, Accuzzi fusilleert hem snel en neem bezit over de Hill!!! My Hill
 

DeletedUser

Guest
Jammer accuzzi, jouw kogel miste mijn hoofd net, ik deed alsof ik dood was omdat mijn geizcht bevuild was met bloed een gozer die ook geëxecuteerd werd. Omdat er op de Hill geen koffiezetapparaat staat, en jij toch wel zin had in een bakje vol cafeïne, liep je de Hill af naar het cafeetje aan de voet van de Hill. Ik greep mijn kans en annexeerde de Hill opnieuw. My Hill!
 

DeletedUser126

Guest
Ik bouw een legertje vol bijlvechters op, stuur ze jouw kant uit en de hill wordt gecleard. Ik kom triomfantelijk aan op de hill op mijn zwarte hengst en bouw er een burcht. My Hill!
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig had ik een vlucht-helikopter klaar staan. Ik bel een maat bij Defenise en regel een F16 die jouw burcht aan flarden schiet, inclusief jij zelf! Ik land weer met de helikopter op de Hill. My Hill!
 

DeletedUser94

Guest
Ik stuur een dozijn vrouwen de Hill op om Mutadee te verblijden met hun gezaag. Na één uurtje vol vragen zoals: "wanneer gaan we nog eens shoppen?", "is mijn gat niet te dik in deze rok?" en "wanneer beginnen we nu eindelijk aan kinderen?", loopt Mutadee dolgedraaid de Hill af.

My Hill!
 

DeletedUser

Guest
Terwijl ik de Hill afloop kom ik ineens onze vriend Kortsluiting tegen. Hij wil de Hill veroveren dus ik bedenk mezelf en slaat Kortsluiting knock-out. Ik loop terug de Hill op en gelukkig zit het dozijn vrouwen weer achter de gordijnen! My Hill!
 

DeletedUser

Guest
Helaas, je paratroepen landen op de verkeerde Hill... Kleine inschattingsfout? My Hill!
 

DeletedUser

Guest
*herberekening ;)

Aangezien ik alle macht heb pak ik gewoon de andere Hill, waar jouw mannetjes net vandaan kwamen, en verklaar die tot de nieuwe rechtvaardige Hill.
My Hill!
 

DeletedUser94

Guest
Ik zorg ervoor dat de toevoer van eten en drinken richting de Hill afgesloten wordt. Wanneer Mutadee uitgehongerd is en noodgedwongen van de Hill moet komen, kan ik met trots melden:

My Hill!
 

DeletedUser

Guest
Helaas ben je vergeten dat de goederen toevoer nog is afgesloten. Je zit al een tijdje op de Hill en begint te hallucineren. Je denkt een KFC te zien maar die staat er helemaal niet! Je loopt per ongeluk van een cliff. Ik loop de Hill op, vergezeld door een aantal trucks vol voorraden. My Hill!
 

DeletedUser131

Guest
Maar dan kom ik, met de gehele staff van Hogwarts, tover je zo van die heuvel af.

My Hill!
 

DeletedUser

Guest
Helaas was Perkamentus aan het dromen... Dus nog steeds: My Hill!
 

DeletedUser126

Guest
Ik huur een huurmoordenaar in en Mutadee wordt geëxecuteerd. Ik wandel heel gemoedelijk de hill op en roep My Hill!
 
Bovenaan