King of the Hill

DeletedUser620

Guest
Nu ben ik het zat en laat ik je gevangen zetten met permanente bewaking

MY HILL
 

DeletedUser

Guest
Je houdt mij gevangen op de Hill? Wel, bedankt om me gratis bewakers te geven :eek:

My Hill.
 

DeletedUser620

Guest
Natuurlijk niet op MY HILL, op een eiland op de noordpool.

STILL MY HILL
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk voerde je niet mij, maar een pop naar de Noordpool (best dom maar oké)
Terwijl je weg bent neem ik de Hill over.

My Hill
 

DeletedUser620

Guest
Gelukkig zat je toen ik terug kwam huilend voor de muur, omdat je niet binnenkwam :oops:

STILL MY HILL
 

DeletedUser

Guest
Oh Michel, je bent zo heerlijk naïef.
Tip: als ik je uitnodig op thee-partijtjes... blijf weg van het voedsel en de koffie/thee.

Still my Hill
Tenzij je jouw droom als werkelijkheid wil zien natuurlijk.
 

DeletedUser620

Guest
Ja, ik heb een heel kasteel gebouwd en daar denk jij zomaar binnen te kunnen komen... Mooi niet :p En natuurlijk is dat kasteel er in werkelijkheid :)

MEIN HILL
 

DeletedUser94

Guest
Het gebruik van de verleden tijd in de naam 'HernamewasAlice', doet me naar de rechtbank stappen.
Daar wordt een procedure op gang getrokken om Alice definitief door te verklaren, want laat ons eerlijk zijn als haar naam Alice was en niet meer is gaat het wellicht om een dood persoon.

De rechtbank geeft mij de hill. MY HILL.
 

DeletedUser19

Guest
Nee, de rechtbank verklaard de hill ongeldig, niet van jou. Ik claim hem want jij wist helemaal niet dat dat moest dusja.

MY HILL
 

DeletedUser94

Guest
Geen luxe, veel te klein, altijd maar die modder, ... Het is duidelijk: de liefde van je leven kan het maar niet gewoon worden op die verdomde hill. Ze stelt je voor een ultimatum: je gaat met haar mee in een gewoon, net huis wonen of ze verlaat je en laat je stikken op je heuveltje. Na lang overpeinzen besluit je toch maar mee te gaan.

MY HILL!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen vriendin dus hoef die keuze helemaal niet te maken,

MY HILL DUS!
 

DeletedUser974

Guest
Na een flinke belegering van 80 dagen valt Rabbid eindelijk om van de honger.

My Hill!
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Na sniped overtuigd te hebben doormiddel van een makelaar dat er een nog mooiere hill vlakbij te koop staat, heeft hij zn centen achter gelaten en is er snel van door gegaan. Jammer dat het achteraf een zwendelpartij bleek maar wel

MY HILL
 

DeletedUser1212

Guest
Na Sniped mij 80 dagen in de voorraadkast heeft opgesloten heb ik Azzandra in de val gelokt toen Azzandra eindelijk een bus Pringles uit de voorraadkast pakken wou. De kast op slot gedaan en de sleutel om laten smelten tot een aardappelschilmesje.

Ik kon rustig naar de heuvel lopen aangezien mijn OS mij al op te wachten stond, en zei met verheven stem;

'MY BLOODY HILL!'
 
Bovenaan