King of the Hill 2.0

DeletedUser1362

Guest
Eenvoudig, spelletje zonder einde!
Probeer op een originele manier de heuvel in te nemen.

Er staat nog niemand op de heuvel, ik stap er op en roep: 'My hill".
 

DeletedUser1746

Guest
Ik attack Red Attack met een Red Attack en vervolgens gaat Red Attack ten onder aan mijn Red Attack, 'King of the Hill, all hail the Spectra!'
 

DeletedUser1362

Guest
Ik attack Red Attack met een Red Attack en vervolgens gaat Red Attack ten onder aan mijn Red Attack, 'King of the Hill, all hail the Spectra!'
Waarschijnlijk de beste die ik ooit ben tegengekomen, Red Attack's!

Ik wacht een aantal dagen, totdat Spectra niet meer wakker kan blijven. Ik stap de heuvel op, en rol hem naar beneden. I'm back @ My hill!
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Omdat ennasil een spellingfout op de bouworder had gezet stond er helemaal geen fort op de heuvel maar een mooie Ford Focus, helaas stond hij nogal tegen de rand aan dus heb haar in de kofferbak gegooid en de rem eraf gehaald.
My hill :D
 

DeletedUser1681

Guest
Omdat Azzandra "Senior" is, Wil het volk een jongere generatie! My Hill
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Gelukkig heeft het volk al snel door dat Azzandra heel wijs was, en de nieuwe heerser van niks afweet dus zetten ze hem meteen weer af. My hill!
 

DeletedUser1681

Guest
Alvast sorry voor deze!!!
Donald Trump zijn raketten wijken af! Helaas is heerser Azzandra omgekomen. My Hill
 

DeletedUser1746

Guest
Azzandra blijkt toch nog te leven, en sneakt naar Spirit... Al vechtend vergeten deze heren beide de heuvel en komt koning Spectra terug op zijn heuvel, King of the Hill!
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Red attack word aangehouden, voor de rechter gesleept en veroordeeld tot een gevangenisstraf. Ik loop dus vrolijk de nu lege heuvel op en steek een vlaggetje erin en roep keihard: My hill!
 

DeletedUser1362

Guest
Dat vlaggetje wapperde in de wind. De wind nam toe, helaas wou Azzandra kostte wat kost het vlaggetje houden.
Samen vlogen ze weg. Ik liep de heuvel op en roep: "Bedankt storm!"
 

DeletedUser1746

Guest
Maar Spirit stond op het heuveltje ernaast, dus Koning Spectra claimt weer zijn eigen heuvel, de enige echte, King of the Hill!
 

DeletedUser1681

Guest
Koning Spirit had met opzet de andere heuvel gekozen, want er zaten giftige stoffen op de oorspronkelijk heuvel. Heerser Spectra merkt dit helaas niet op en stikt in zijn slaap. My Hill
 

DeletedUser1362

Guest
Red Attack lijmde zijn voeten vast aan de aarde. Zorgde ervoor dat de zwaartekracht omgekeerd ging werken, met als gevolg dat SpiritDual de ruimte inging. Red wijzigde terug de zwaartekracht, verwijderde de lijm en liep de heuvel op. My Hill!
 

DeletedUser1746

Guest
King Spectra had zich onder de grond verstopt en wachtte tot Red Attack de lijm verwijderde, zo kon King Spectra met een sneak-attack Red Attack vastlijmen met een paar emmers secondelijm en van de berg afrollen. Hèhèèè.... Spectra = King of the Hill!
 

DeletedUser1362

Guest
Dorp van maakte een koepel die hij over de heuvel plaatste. Helaas voor Spectra, liet de koepel geen licht door.
Hierdoor verdween het Spectrum, of in het meervoud het spectra. Dorp van zette zich op zijn gemak in het zonnetje na het verwijderen van de koepel. My Hill
 

DeletedUser1746

Guest
Spectra is zo verbaasd van die geniale aanval van Red Attack, dat Spectra met een leuke lichtshow Red Attack doet laten denken dat hij op de verkeerde heuvel zit. Red Attack pakt de biezen en verdwaalt. Spectra kan rustig de heuvel oplopen en roept: 'My Hi.... huh?'

Ook al de verkeerde heuvel. Waar is de juiste? Hij is zoek! Help.. Wat nu?
 

DeletedUser1434

Guest
KnownAsNumber1 zag dat stelletje mensen rond rennen op een heuvel en was het beu..! Hij stapte in zijn tank en reed zo rechtstreeks de juiste heuvel op om deze te claimen. My Hill!
AKA koen :D
 
Bovenaan