King of the Hill 2.0

DeletedUser1562

Guest
Helaas was Queen Jessy vergeten zich af te schermen nu de heuvel van haar was! Merops pakt dus een groot luchtkanon en blaast haar van de heuvel af!
Daarna vliegt Merops de heuvel op en bouwt er een stenen huisje om zich in te beschermen! The hill is mine!
 

DeletedUser1746

Guest
Hey, lief doen voor Jessica he!

Koning Spectra had stiekem dynamiet in de stenen gestopt van Merops. Haha, boem. Ciao, ciao, Merops. Spectra roept al zijn zware cav op om de heuvel te verdedigen.. King of the Hill!
 

DeletedUser1325

Guest
Die sluwe vos van een B4Real, ook wel bekend onder de gevreesde naam Necabo, was zo slim om het paard van Troje tussen de ZC van Spectra te plaatsen. Diep in de nacht op het moment dat de meeste soldaten dachten dat ze veilig waren achter de muren op de grote heuvel kwamen er zowaar een lading berserkers uit het paard van Troje. Het werd één grote afslachtpartij en de lichamen werden opgestapeld bij de buitenmuur. Lang leve King of the Hill: B4Real!
 

DeletedUser1362

Guest
Doordat de wind er voor zorgde dat de lijkengeur over de heuvel waaide, werd iedereen ziek. Te ziek om nog te strijden tegen de opkomende rode aanval. My hill!
 

DeletedUser1541

Guest
Na enkele weken van rust gingen de edelen zich vervelen en tw2 spelen, toen zij zo actief speelde en niet op lette liep ik de heuvel op en riep ik.
My hill, met de tw2 servers als hostage
 

DeletedUser1362

Guest
Ik liet grond aanvoeren, maakte een nieuwe grotere heuvel.
My hill!
 

DeletedUser1746

Guest
Ik strikte de veter van Red Attacks linkerschoen vast aan een zware loden bal en liet hem de heuvel afrollen.. My Hill!
 

DeletedUser1541

Guest
maar spectra kreeg medelijden en rende Red attacks achterna'

Ik neem de heuvel dan maar, My hill
 

DeletedUser1362

Guest
Alweer ligt Amako te slapen. Red Attack rent de heuvel op, en fluistert: My Hill. Amako slaapt lekker verder.
 

DeletedUser974

Guest
Ik duw Red Attack de heuvel af.

Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

DeletedUser1541

Guest
Ik wordt wakker en zie een sniper liggen, pak mijn mes en snijd zijn keel door.
My hill dan maar?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
De hoofdpersoon van fantastic beats and where to find them heeft een ongeluk gehad op de set van de vervolgfilm. @Amako is gevraagd om als look a like in te vallen voor Newt (klikklik), maar dan moet hij wel zijn haar laten groeien. @Amako vindt een wonderlijk haargroeimiddel, zijn trots groeit in volle glorie terug en hij is minimaal een jaar afwezig voor de opnames van de volgende kaskraker..

MY hill.
 
Bovenaan