Feedback Januari Evenement

DeletedUser974

Guest
@Kreelog, het is absoluut geen persoonlijke aanval, dat is ook niet mijn bedoeling geweest.
Echter ben jij toevallig de community manager, jij bent daarmee voor mij de hoogst haalbare lat waar ik mijn feedback kan neerleggen.

Ik geloof ook echt dat je je best doet echter komt er weinig voor terug wat voor ons inzichtelijk is, zo zijn de zaken die je hierboven aangeeft zover ik weet nooit naar ons gecommuniceerd.
Ik vind het heel fijn, en met mij waarschijnlijk vele anderen dus op dat moment mag je dat best kenbaar maken, worden wij ook weer blij mee. Ik denk ook dat de communicatie de frictie veroorzaakt, wij hebben een goede/actieve en trouwe community, en proberen te helpen met het verbeteren met het spel.

Echter komt daar weinig reactie op, als ik bv. kijk naar de 20 laatste posts op het "ideeen en suggesties" bord, zijn er daarvan 3 opgelost of beantwoord, 6 doorgegeven aan Inno zonder verdere communicatie en 11 stuks uberhaupt niet op gereageerd. Van deze 20 posts wachten wij gezamelijk al 2044 dagen (gezamelijk meer dan 5 jaar) op antwoord wat er niet is gekomen.

upload_2018-3-30_10-46-34.png

TLDR: Het is leuk dat alles trouw wordt doorgegeven aan de LCM/Inno, maar zonder terugkoppeling of verbetering hebben wij daar niks aan.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Je zegt in feite hetzelfde als deze post:
Zag dit topic nog staan, hebben we hier nog feedback op gehad --> Ik zag namelijk dat er namelijk met Pasen alweer een RAD is. elke maand 1 ? :).

Is het tevens wat om een bepaald onderdeel fora te openen waarbij alleen de terugkoppeling in feedback van diverse vragen wordt behandeld?
1. Zo stelt niet iedereen steeds dezelfde vraag.
2. heb je alle bekende info op 1 plek.
3. Geeft het ook een goed gevoel dat er naar de community (voor zover die er nog is) geluisterd word.

Wat ik ook al een goed idee vond. Dus gewoon één overzicht met alle ideeën en de status ervan. Gelukkig hebben we een oude nieuwe forummod :p @Azzandra werk aan de winkel.. je kunt dat lijstje van @Sniped overnemen ;)

Maargoed, eens hoor @Sniped, ik snap je punt. Al kan ik trouwens in al die topics hetzelfde zetten als ik er zo eens doorheen loop: gaat niets mee gebeuren binnen nu en 3 maanden, want de focus ligt nog altijd op serververbetering en dingen op de achtergrond soepeler laten lopen en niet op spelveranderingen aan de voorkant.
 

DeletedUser280

Guest
@Kr33log ik zal je even niet quoten i.v.m je grote post.

Ik zou het wel leuk vinden als we eens een kijkje in de keuken van Kr33log kijken iets in de trend van "Een week meelopen met de TW CM". Wellicht helpt dit ook het beeld van sommige collega Tribalwars spelers te veranderen naar jou :).
 

DeletedUser974

Guest
@Dutch Pirate @Kr33log @Azzandra
Is er een update over de lijst met updates? :rolleyes:
@Kr33log @Azzandra
customer-service-call-transfer.jpg
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
@Azzandra is inmiddels geen moderator meer. En Gungnir ook niet. Dus. Ik geloof dat dit inmiddels toch weer terug gekomen is bij mij.. en ik heb de lijst half af en toen zakte de moed me in de schoenen dus ik ben nog even opnieuw dat aan het verzamelen voor de resterende lijst.. ergens.. ooit.. als het regent..?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik zou je graag helpen @Sniped, maar dan moet ik toch wel een modje zijn voor dit specifieke geval :confused:. Gaat toch op die regenbui van DP wachten worden.
 
Bovenaan