Feedback Januari Evenement

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png


Januari Evenement
Welkom Tribal Warriors en boogschutters!

Gwendoline is terug en heeft een nieuwe uitdaging voor jullie! De komende 4 dagen kun jij je boogschutterstalent laten zien en mooie prijzen verzamelen.

Van 28 tot en met 31 januari kun je laten dat je een goed gevoel voor richting hebt en zul je rijkelijk beloond worden door Gwendoline. Alles wat je moet doen is je pijl en boog oppakken en de door jou begeerde prijs schieten.

In deze editie vind je boosters, officieren, eenheden en misschien wel edels. Denk eraan dat je na het activeren van een edel op enig moment ook de munten nog moet slaan en uiteraard dat je ook voldoende vrije plaatsen hebt om de eenheden te plaatsen, dit geldt ook voor andere eenheden anders raak je ze kwijt!

normal.png


Hoe neem je deel aan dit nieuwe evenement?

Elke dag krijg je een nieuw rad met prijzen waarop je 1 keer gratis mag schieten! Het wiel zal zich elke dag vernieuwen wanneer de tijd in de linker onder hoek op 0 komt te staan. Tot dan kan je met je pijlen schieten op het wiel en prijzen winnen.
Wanneer je geschoten hebt op een prijs zal die prijs grijs worden en zal de prijs naar je inventaris gaan. Wanneer je die prijs hebt verzameld kan je die prijs niet meer krijgen diezelfde dag, tenzij je besluit het wiel opnieuw te vullen.

Maar dat is niet alles! Elke dag als je het evenement bezoekt zal je 1 gratis schot krijgen dat in je inventaris komt te zitten!

Hoeveel kost elk schot?
Elke dag zul je een gratis schot krijgen. Het eerste betaalde schot kost 30 kronen en elk volgend schot kost 30 kronen meer dan de vorige.

En hoeveel kost elke keer bijvullen?
Op elk gegeven moment kun het wiel bijvullen om eerder gewonnen prijzen opnieuw te kunnen schieten. De eerste keer bijvullen kost 40 kronen en elke volgende keer kost het dubbele van de vorige keer.
Het rad bijvullen levert je geen gratis schoten op. Weet ook dat het vernieuwen van het wiel je geen nieuwe pijlen geeft.

Wat moet ik onthouden?
Alle gratis schoten die je wint in dit event en de schoten die je verkrijgt met de dagelijkse login bonus zullen verdwijnen na dit evenement. Alle andere verkregen items zullen veilig in je inventaris blijven.


We hopen dat jullie allemaal zullen genieten van Gwendoline's spel en horen graag jullie feedback erover.

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars 2 team

Footer.png

Wat hopen jullie te zien en te winnen in dit evenement?
 

DeletedUser1781

Guest
Wow waar hebben we al die evenementen aan verdiend? Lekker zo'n rad omdat de maand aan het eindigen is ofzo :p
 

DeletedUser1432

Guest
Gwendoline is een leuk idee tot het twee edelmannen geeft in het begin van een nieuwe wereld waarbij sommige pas net hun eerste dorpen binnen hebben... Toch niet normaal wat een voorsprong dit sommige geeft zonder er voor te hoeven werken met farmen of iets anders?
 

DeletedUser340

Guest
ik ben net weer begonnen op w24 en daar heeft nog bijna niemand zijn 3e dorp. Als ik dan nu de prijzen zie vraag ik me toch wel af waarom dit zo gedaan is. 2 edels/munten en 300 zwaard, zijn in mijn ogen toch wel te grote prijzen in de beginfase van het spel. Ik snap dat er geld binnengehaald moet worden en dat er op deze manier veel kronen gebruikt worden. Maar het is zo wel heel erg p2w
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We begrijpen dat dit op nieuwere werelden vooral in het begin een impact kan hebben. Spijtig genoeg is het (nog) niet mogelijk om per wereld een rad in te stellen en is dit dus een globaal wiel voor alle werelden. Op grotere werelden is dit dus weer weinig. Ik zal deze informatie/ feedback en terugkoppeling wel doorgeven aan InnoGames.
 

DeletedUser1432

Guest
Nu zijn er mensen zonder HQ 20 of adelshoeve te hebben nu een treintje hebben... leuk zo in het begin. Is gewoon te belachelijk voor woorden dat dit mogelijk is. Vorige gwendoline werden ook al beloningen gegeven dat totaal niet in verhouding staat van de wereld en dat werd ook aangegeven. Nu is exact het zelfde verhaal weer aan de gang...
 

DeletedUser940

Guest
Ik dacht: voorlopig geen feestdag als excuus om deze feeks los te laten op een gloednieuwe wereld. Nou, het ziet er naar uit dat Innogames deze game zo snel mogelijk wilt vergeten en probeert dit te bewerkstelligen door spelers weg te pesten. Ik wacht op de dag dat ik wil inloggen en er "deze service is offline" te zien.

Bewerkt door moderator
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Eerst en vooral wil ik meedelen dat InnoGames dit game zeker niet wilt vergeten en al zeker geen spelers wilt gaan wegpesten. @Amikrot ik heb slecht nieuws voor jou en op dat bericht ga je toch nog een tijdje moeten wachten. Het is namelijk zo dat er geen reden is om het spel dit jaar of volgende jaren te sluiten. Ik zal echter wel aan InnoGames doorgeven dat spelers vinden dat er deze maand geen wiel moest zijn.
 

DeletedUser1432

Guest
Het gaat niet om deze maand. Het gaat meer om de prijzen die nu aanwezig zijn bij een begin van een wereld. Zet het of uit als de prijzen bekend zijn en het te sterk is voor het begin of pas de prijzen aan naar bijv wat officieren of eenheden ipv edels/munten terwijl veel nog niet eens een adelshoeven hebben.

Nu is het kwaad al geschiet en er zullen zeker jammer genoeg nog meer edels op rad komen jammer genoeg maar het is niet anders...
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Wie zegt dat er edels in gaan zitten? Of grote hoeveelheden aan troepen? ;) Dat is volgens mij nog niet bekend. Maar echter kan ik natuurlijk niet vertellen wat er wel of niet in zit. Ik zal wel doorgeven om hier volgende keren rekening mee te houden.


Ook is het niet meer mogelijk (dacht ik) om de edels te plaatsen zolang je geen adelshoeve hebt. Echt om te voorkomen dat je dus eigenlijk al een dorp kan overpakken zonder edel.
 

DeletedUser854

Guest
Ik zou het wel leuk vinden als er wat meer een spelelement in zou zitten, bijvoorbeeld dat je toch op een manier kan mikken. Maak het desnoods heel moeilijk zodat niet iedereen dezelfde topprijzen pakt, maar zo is het gewoon een loterij, kan je er net zo goed een schatkist open maken iets van maken.
 

DeletedUser1432

Guest
Ja hoor zoals voorspeld nu geen 2 edelmannen in de roos maar 3! Haha moet niet gekker worden in een beginnende wereld. Inno zal wel heel erg zijn geld nodig hebben om op deze belachelijke manier een wereld te verneuken. Of zijn ze daar beetje doorgedraaid?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Net een 1500 punten buur met 2 edels. Super! JIj bent echt goed, Kr33log! Best Community manager ever!
Ja hoor zoals voorspeld nu geen 2 edelmannen in de roos maar 3! Haha moet niet gekker worden in een beginnende wereld. Inno zal wel heel erg zijn geld nodig hebben om op deze belachelijke manier een wereld te verneuken. Of zijn ze daar beetje doorgedraaid?

Ik ben het met jullie eens dat een wiel op zo’n jonge wereld veel te zwaar is. Zoals Kr33log al eerder aangaf, is het helaas nog niet mogelijk het wiel per wereld te activeren of bij te stellen. Enige wat wij op dit moment kunnen doen is deze feedback teruggeven aan Innogames.

Neemt niet weg dat sinds er edels in het wiel zitten, je altijd alert moet zijn op elke buur die mogelijk edels kan hebben, hoe klein of groot het ook is helaas. In de praktijk weten de meeste mensen totaal geen raad met deze onverwachte edels en gaan of een beetje bb edelen of doen 1 dappere poging en zijn de edels gelijk weer kwijt. Dat is vooral mn persoonlijke ervaring, maar dat neemt niet weg dat een ervaren speler met wat geld teveel hier onevenredig voordeel uit kan halen.

Dus: we horen jullie! En we koppelen terug! (En ja ik snap het ook echt wel, ik heb me ook genoeg geergerd aan het rad, gelukkig als de wereld eenmaal een tijdje draait dat je er dan minder last van hebt: sterker dan gaan mensen weer klagen dat de prijzen te weinig zijn). @Amikrot, jij denkt dat kr33 persoonlijk dat wiel heeft aangevraagd op deze wereld geloof ik :p
 

DeletedUser1781

Guest
Niet iedereen is zo onervaren dat ze niet weten wat ze met die edels moeten doen :p Sommige denken al van te voren aan welk dorp ze gaan nemen en hebben dat misschien al van te voren gecleard. Dan helpen die spontane edels toch wel perfect. Maarja, heb zelf wel gezien dat iemand met nog een klein dorp spontaan een bb van ~200 punten overnam. Dus dat soort mensen zijn er wel :D

Maar klagen andere landen dan niet over hoe zo'n wiel valt op een nieuwe wereld? Of dat het niks waard is in een oude? Lijkt me sterk dat het nu pas naarboven komt, zou al lang wat aan gedaan kunnen zijn als Innogames daar echt om gaf :p
 

DeletedUser1681

Guest
Ik ben het met jullie eens dat een wiel op zo’n jonge wereld veel te zwaar is. Zoals Kr33log al eerder aangaf, is het helaas nog niet mogelijk het wiel per wereld te activeren of bij te stellen. Enige wat wij op dit moment kunnen doen is deze feedback teruggeven aan Innogames.

Alleen feedback mogelijk? Innogames moet g********* is gewoon een keer door werken. En anders gewoon grote aanpassingen doen waardoor het wel mogelijk gaat worden.

Ze moeten plaats van fouten zoeken in hun servers bijv: gewoon betere servers aanschaffen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Niet iedereen is zo onervaren dat ze niet weten wat ze met die edels moeten doen :p Sommige denken al van te voren aan welk dorp ze gaan nemen en hebben dat misschien al van te voren gecleard. Dan helpen die spontane edels toch wel perfect. Maarja, heb zelf wel gezien dat iemand met nog een klein dorp spontaan een bb van ~200 punten overnam. Dus dat soort mensen zijn er wel :D

Maar klagen andere landen dan niet over hoe zo'n wiel valt op een nieuwe wereld? Of dat het niks waard is in een oude? Lijkt me sterk dat het nu pas naarboven komt, zou al lang wat aan gedaan kunnen zijn als Innogames daar echt om gaf :p
Dat het niks waard is in oude dat horen we vaker. Normaal werden de werelden (of wielen) wel op elkaar afgestemd dat er niet nét een nieuwe wereld was met zo’n wiel. Bij mijn weten is het voor het eerst dat er een nieuwe wereld én een wiel zo dicht op elkaar zit. Vandaar dus jullie feedback..

En koop dan dus niet teveel extra pijlen want dan weet ik wel hoe dit plan zich doorzet in het vervolg :p
 

DeletedUser1432

Guest
Heeft Inno al terug gereageerd over dit zodat het niet nog een keer voorkomt?
 
Bovenaan