Huiskamer

DeletedUser2203

Guest
Knuffelen?
heb jij al eens gezien wat LVL de laatste dagen van JUC heeft genomen? Dat is de nummer 1 stam tegen de (in mijn mening) nr 2 stam. Je kan greengang moeilijk de nr 2 stam noemen, ze hebben gewoon veel leden.
 

DeletedUser974

Guest
Nee, echt triestig eigenlijk. Innogames laat ons al in de steek, nu gaat de community het spel ook nog verkloten door te knuffelen met elkaar in plaats van een uitdaging aan te gaan.

Oplossing zou zijn als innogames een limiet zou zetten op het aantal spelers dat een stam kan joinen op kleine communities.

Dat is een optie maar dan krijg je gewoon de top10 die samen in een stam komt en domineert, ipv de top20.
Wat mij leuk lijkt is om de stammen wat kleiner te houden en geen optie te geven over je stam.
Je start een wereld (mag geen windrichting kiezen) en wordt dus random Noord, West Oost of Zuid gedropt.
Dat wordt dan ook gelijk je stam, je mag daar niet meer van veranderen.

Hierdoor moeten de ouwe rotten de nieuwelingen op sleeptouw nemen en hun het spelletje leren ipv dat de ouwe rotten de nieuwelingen afmaken op dag 1 na beginbescherming waardoor die stoppen met het spelletje.
 

DeletedUser2213

Guest
Het kan in mijn mening nog alle kanten op.
Alhoewel diplomatie al een stuk minder grote rol speelt hier tot nu toe dan dat ik gewend ben, wie weet veranderd de community de game zelf wel naar iets mooiers :)
 

Droeftoeter

Casual Lid
Dat is een optie maar dan krijg je gewoon de top10 die samen in een stam komt en domineert, ipv de top20.
Wat mij leuk lijkt is om de stammen wat kleiner te houden en geen optie te geven over je stam.
Je start een wereld (mag geen windrichting kiezen) en wordt dus random Noord, West Oost of Zuid gedropt.
Dat wordt dan ook gelijk je stam, je mag daar niet meer van veranderen.

Hierdoor moeten de ouwe rotten de nieuwelingen op sleeptouw nemen en hun het spelletje leren ipv dat de ouwe rotten de nieuwelingen afmaken op dag 1 na beginbescherming waardoor die stoppen met het spelletje.

Je kan het voorstellen bij ideeën en suggesties. Klinkt als een leuk idee. Ik zou het wel eens willen leren van een ouwe rot. Ik kloot nu zomaar wat aan op een wereld.
 

DeletedUser1562

Guest
Ik zie dat "The Art of War" zich afgesplitst heeft van Green Gang. Ik ben grote fan van deze beslissing! Gaat de wereld misschien toch nog spannend worden :)
 

DeletedUser2213

Guest
Ik hoor uit betrouwbare bronnen dat G.G en LvL heel toevallig tegelijkertijd JUC faken, maar dat hoeft nog niets te zeggen :rolleyes:

Edit: Zie dat deze informatie niet meer actueel aangezien Greengang nu Respect(voller) is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2152

Guest
Heel raar. Ben gister opnieuw begonnen op deze wereld. Nu na een dag flink bouwen sta ik op de ranglijst op nummer 625. Dat hoort na een dag toch gewoon top 50 te zijn? Wat is er gebeurt? Zijn er ineens meer mensen gaan spelen? Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
 

DeletedUser1910

Guest
Er moet hier echt iemand opstaan want zo gaat lvl deze wereld easy winnen

Hoezo easy? Ik durf al mijn kronen erom te wedden dat Procrastination LvL en alle andere stammen met de grond gelijk gaat maken :p


heb echter maar 50 kronen.. :(
 
Bovenaan