Huiskamer

DeletedUser1209

Guest
Ik ben ook Fan haha ziet niemand dat er ook dorpjes van 51 punten zijn ofzo?? Dat is toch nogggg veel beter dan barbs edelen komen HÉ



misschien werkt dit :rolleyes:
 

DeletedUser1562

Guest
Nee daar gaat het niet om. Ik speel zo goed als volledig zonder kronen. Als je het gevoel hebt dat je sim city speelt... dan ben je het spel inderdaad aan het behandelen als sim city. Dat is niet de manier om te spelen. Ik raad je aan om dit eens te lezen Jhin's Guide. Het is geen absolute guide over hoe je het spel moet spelen (er staan ook een aantal zaken in die niet volledig kloppen) maar het is een goed begin.

Ook nog dit: Geef niet op! Het heeft mij (en de meeste hier) meerdere werelden geduurd voordat ik ook maar enig idee had waar ik eigenlijk mee bezig was.
 

DeletedUser1762

Guest
En sommigen bakken er na zoveel spelen nog niks van he @Merops ;)
Sir Bedivere zal in ieder geval geen probleem hebben met de heksen ertussenuit te halen! Veel succes, je kan hier op het forum altijd je vragen stellen!
 

DeletedUser2213

Guest
Mensen wat is het opeens druk geworden op het forum, zoveel nieuwe berichten had ik niet verwacht! :eek:

Vele denken dat @Collapse sarcastisch is met zijn opmerking maar dat is het niet. De 51 punten spelersdorpen overnemen is een bekende strat van de US servers, die dorpen hebben dan bijna geen bouwtijd voor de upgrades en daardoor groeien ze exponentieel snel!

Kan verder weinig zeggen tegen de goede Sir, laat je niet afschrikken door de huidige top? Die veranderd nog wel is zover ik hoor.
 

DeletedUser1209

Guest
Je zit ook niet vlak naast die topspelers he als je lekker doorspeelt lopen ze zeker niet zomaar over spelers heen die het spelletje samen met bondgenoten/stamleden goed spelen.
 

Droeftoeter

Casual Lid
Je kan ook 1 van de "topspelers" een berichtje sturen en in de leer gaan. Vaak zit er wel 1 tussen die het je wil leren. Ik weet niet wie er op deze wereld speelt. Maar volgens mij alleen maar droeftoeters:p

En sowieso is jhin's guide (gepost door merops) een hele goede start. Leer je heel veel van
 

DeletedUser1562

Guest
Orava is ook wel goud waard om terug te zoeken haha. Gewoon iedere oude wereld af gaan, uuuuuurren leesplezier
 

DeletedUser1209

Guest
heel veel gebeurt met ene stam SSB in de start nummer 1 speler die blijkbaar cheats had ofzo was een mod bij betrokken denkik
 

danger008

Bekend Lid
Hint @Sir Bedivere :
Nooit opgeven.
Als je denkt dat enkel en alleen kronen helpt klopt niet heb werelden gespeeld met veel kronen en werelden zonder kronen en het verschil is dat ze rapper ah hebben en iets rapper troepen hebben stop hen vanaf hun eerste actie en hun voorsprong is weg ;).

Kronenstam tegenwerken:
Makkelijk kijk naar wereld Palamidi zorg er voor dat je de andere stammen kunt overtuigen tegen de kronenstam en maak goede afspraken als die kronenstam is weggeveegd je tijd geeft om een eerlijk gevecht tegen al derest begint ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser974

Guest
Je kan ook 1 van de "topspelers" een berichtje sturen en in de leer gaan. Vaak zit er wel 1 tussen die het je wil leren. Ik weet niet wie er op deze wereld speelt. Maar volgens mij alleen maar droeftoeters:p

En sowieso is jhin's guide (gepost door merops) een hele goede start. Leer je heel veel van

Ik wil niet in mijn eigen haren strijken, maar als je vragen hebt mag je mij altijd een berichtje sturen :p


Pfff ga weg man! Mijn titel krijg je niet
Amateur :D

100 kronen voor de gene die als eerste een BB dorp edelt!

Er is een winnaar, al is het wel gelijk ook het grootste dorp van de server
1585684236287.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan