Huiskamer

DeletedUser1209

Guest
Als je uw troepen weg haalt wil ik wel eens langskomen met een treintje :)
 

DeletedUser2213

Guest
Niet verder vertellen maar 03 staat helemaal leeg (shhh)
 

DeletedUser2213

Guest
Iemand heeft het toch doorverteld! Nu valt BRUUT me massaal aan :(
 

DeletedUser1562

Guest
Jammer dat je compleet aan de andere kant van de wereld ligt
 

DeletedUser1562

Guest
Het is hier weer lekker spannend, top 2 stammen die aanpappen met elkaar om de rest kapot te maken. In plaats van de concurrentie er een beetje in te houden :rolleyes:
 

DeletedUser974

Guest
Het is hier weer lekker spannend, top 2 stammen die aanpappen met elkaar om de rest kapot te maken. In plaats van de concurrentie er een beetje in te houden :rolleyes:
Dat klinkt alsof de diplomaat van stam nummer drie niet goed zijn werk heeft gedaan :eek:
 

DeletedUser1562

Guest
nja ik zou green gang niet echt de nummer 2 willen noemen, maarja, met een massa kom je wel hoog in ranglijst?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Het is hier weer lekker spannend, top 2 stammen die aanpappen met elkaar om de rest kapot te maken. In plaats van de concurrentie er een beetje in te houden :rolleyes:

Op deze wereld ook al? Lees er ook net iets over op de vorige wereld. Het spelletje wordt er niet uitdagender op op deze manier
 

DeletedUser1562

Guest
Nee, echt triestig eigenlijk. Innogames laat ons al in de steek, nu gaat de community het spel ook nog verkloten door te knuffelen met elkaar in plaats van een uitdaging aan te gaan.

Oplossing zou zijn als innogames een limiet zou zetten op het aantal spelers dat een stam kan joinen op kleine communities.
 
Bovenaan