grondstoffen gefarmd

DeletedUser940

Guest
Ik call jouw bullshit en dan zeg je dit:
@Amikrot ik wist niet dat je zo graag bij ze wilt horen?
Oftewel: omdat ik kritiek op jou gaf, wilde ik opeens bij de rest horen. Niet dat ik dat ontken, maar het is niet helemaal logisch dat je dat uit mijn kritiek zou halen. Maargoed, tegen jou zijn staat voor jou dus gelijk aan bij de rest horen. Dus niet bij jou is bij hen. Dus wij-zij denken. Dus je bent een Sith. #logica
 

Jordi379

Actief Lid
dus dat gaat over jouw. niet over iedereen? en jaa gezien je reacties de erg mee gingen met de stam AAA had ik het vermoeden dat je daar wel graag bij wilde horen. gezien je eerste reacties alleen commentaar was op mij gericht en de manier waarop was dat wel een indicatie. daarnaast leg je weer woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb.klopt namelijk ook niet anders had ik het bijvoorbeeld over b4real ook wel gezegd?
beetje opletten met je #logica want dingen verdraaien hoort daar niet bij
 

DeletedUser1517

Guest
Zie ik dit nu goed? Is er een forumdeel dat actief is en waar er modder gegooid wordt? :eek: Maakt het weer wat interessanter :)
Oh en om Jordi toch wat te steunen, wat ik al van hem gezien heb deed hij wel goed en wist hij zeker waar hij mee bezig was. Helaas voor hem heeft hij de tijd dikwijls niet gevonden om dit door te zetten, maar kan je hem dat kwalijk nemen? Jordi is gewoon iemand met een leven buiten tw, kan toch? haha (voor sommigen kan dit misschien niet :p)
 

DeletedUser940

Guest
dus dat gaat over jouw. niet over iedereen? en jaa gezien je reacties de erg mee gingen met de stam AAA had ik het vermoeden dat je daar wel graag bij wilde horen. gezien je eerste reacties alleen commentaar was op mij gericht en de manier waarop was dat wel een indicatie. daarnaast leg je weer woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb.klopt namelijk ook niet anders had ik het bijvoorbeeld over b4real ook wel gezegd?
beetje opletten met je #logica want dingen verdraaien hoort daar niet bij

https://nl.wiktionary.org/wiki/insinuatie
 

DeletedUser1497

Guest
hqdefault.jpg
[
 

DeletedUser1892

Guest
Ik denk dat ik inmiddels wel op niveau ben om hier mee te praten ^^
 

DeletedUser1432

Guest
Haha wel jammer dat je nu niet meer kan zien hoeveel je hebt gefarmt..
Kan toch niet zo moeilijk zijn om dit aan te passen? Desnoods extra achievement na 100m.
 
Bovenaan