grondstoffen gefarmd

DeletedUser940

Guest
Definieer bijna.
Daarnaast wil ik me beklagen over de luie benadering van het creëren van farms. Een speler vegen is één, maar ruim dan ook de rommel achter je kont op.
e95cf5b6e0.png
 

DeletedUser1713

Guest
@Amikrot bijna als in die achievement grotendeels voltooid te hebben en hoogstwaarschijnlijk nog een dag nodig hebben om de 1 miljoen te bereiken :p
@Lazy Gamer Ik ga het nog even spannend houden haha. Als ik het haal staat die achievement er toch bij op m'n account op Xativa.
 

DeletedUser

Guest
Zou iemand mij geloven als ik zeg dat het bijna 1 miljoen is wat ik gefarmd heb?
wat is nou 1 miljoen :rolleyes::rolleyes:
er zijn al meerderen mensen die dit hebben :):)
100 miljoen dan heb je een leuke farm .maar dat zal in deze wereld niet gehaald worden gok ik :mad:
 

DeletedUser1713

Guest
Ik zie er tot nu toe maar 3 die dat pas net gehaald hebben. Ik loop dan ook nog zeker een 12 uur achter op de meeste spelers op deze wereld :p. Voor mij een teken dat het best goed gaat.
Hmm, zo klein als de wereld is geloof ik ook niet dat die 100 miljoen snel in zicht zal komen. Kan best dat het daarvoor inderdaad te kort gaat duren.
 

DeletedUser1325

Guest
wat is nou 1 miljoen :rolleyes::rolleyes:
er zijn al meerderen mensen die dit hebben :):)
100 miljoen dan heb je een leuke farm .maar dat zal in deze wereld niet gehaald worden gok ik :mad:
100 miljoen is een eitje, gewoon fanatiek blijven farmen dan is dat op elke wereld mogelijk.
map_nl_nl16_15d9cb234c3785e5b1664a1d2cc89cb2_15167117438069.png

Oké pfoee, ja het is inderdaad wel erg klein, maar de 100M moet voor de fanatieke farmer toch wel lukken lijkt me.
 

DeletedUser1781

Guest
100 miljoen is een eitje, gewoon fanatiek blijven farmen dan is dat op elke wereld mogelijk.
map_nl_nl16_15d9cb234c3785e5b1664a1d2cc89cb2_15167117438069.png

Oké pfoee, ja het is inderdaad wel erg klein, maar de 100M moet voor de fanatieke farmer toch wel lukken lijkt me.
Wow dat zijn weinig bb's. Gelukkig maar dat er zoveel spelers zijn die zich hebben opgegeven als farm :)
Edit: Ben vergeten een voorbeeld erbij te plaatsen :p
upload_2018-1-23_16-4-22.png
Een farm van een van onze spelers, geeft veel meer gs dan een bb he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jordi379

Actief Lid
was al even gaan kijken maar lazy dat bewijst alleen maar mijn punt haha
ps wel leuk dat jullie zoveel spelers nodig hebben tegen 1 iemand die al aantal dagen zelf niet meer speelt. 2 voor aanvallen en hoeveel voor os? stuk of 3 a 4 als ik het zo hoor van andere spelers:D
maarja dacht eigenlijk wel dat ik dit niet zo hoefde voor te kauwen gezien w23. aan de andere kant hebben jullie daar ook al bewezen niet goed te zijn in nadenken:rolleyes:
 
Bovenaan