grondstoffen gefarmd

Jordi379

Actief Lid
haha mochten ze willen,had het te druk op andere wereld dus was na de prijzen gestopt.
okee naja wel deels ja aangezien ze op w23 me aantal dorpen vrij makkelijk overgaven waardoor ik besloot die voorop te stellen.
en gezien de moeite die ze hadden met clearen denk ik niet dat ze het ver gaan schoppen maar hey als je niks beter gewend bent kan je er indd trots op zijn:D
 

DeletedUser1713

Guest
Ik kan van jou ook geen stats vinden op TW 2 waar je een overweldigende prestatie hebt geleverd @Jordi379 , maar wel een beetje de troste pauw uithangen hier? Wees maar blij dat ik later gestart was, anders had je de prijzen die je nu hebt waarschijnlijk niet eens gehad ^^. Ga nu maar snel terug naar w23.
Oké, doei :D
 

Jordi379

Actief Lid
@GoldenWarrior jammer dat je niet bij je maatjes op w23 gestart was,dan had je kunnen bewijzen dat je wat kon. net als hun geprobeerd hebben. jaa ik begon later op een wereld voor de prijzen is een zwak excuus had je of eerder moeten beginnen of beter je best moeten doen:rolleyes: dat je 1keer zelf meer als 1mil punten heb gehad(waarschijnlijk met wat geluk) zegt ook genoeg. waarschijnlijk lucky ligging als je het mij vraagt:D
daarnaast vind ik het nog maals wel leuk dat jullie allemaal zo trots zijn om een speler (slecht te clearen) met 2 spelers terwijl eigen dorpen gestacked moesten worden uit angst. zegt genoeg over de spelers in jullie stam denk ik zo. geef toe heb vanwege drukte niet veel tw2 gespeeld en geloof maar op 2 werelden boven de mil punten. maar vaak genoeg spelers met betere stats weg geedeld dus ja zegt ook niet altijd alles;)
als je zo goed ben zou ik overigens wel je stam wat dingen leren waaronder hoe je goed cleart. als je rapportje ziet snap je als je echt zo goed bent wel wat ik bedoel.

wel leuk dat er weer een flink aantal actief zijn op forum ben alleen benieuwd voor hoelang aangezien ze vorige keer ook zo weer stil waren:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1713

Guest
@Jordi379 Na weet ik het hoeveel aannames over mij en mijn TW ervaring (die niet alleen ligt bij TW2 overigens) ga ik hier maar niet meer serieus op in ^^.
 

DeletedUser940

Guest
Nja, wat ik raar vind is dat iemand duidelijk weggespeeld wordt door een stam. Neem dan je verlies en hou je jezelf de eer toe. Gaan zeuren over andere werelden en hoe druk dat voor je is, is een beetje onzin. Al helemaal omdat 1 dorp onderhouden echt het makkelijkste is wat er is. Trouwens, wat is in vredesnaam 'slecht clearen'? Of je cleart, of je cleart niet. Als je cleart, is dat toch goed? (tenzij je met speer en zwaard aanvalt/tijdens nachtbonus zit te kutten).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser940

Guest
Even een voorbeeld: ik zie mezelf als een aardige speler. Actief, weet de trucjes en vorm me naar mijn omgeving. Maar man, wat ben ik vaak ingemaakt. Gewoon omdat er een speler naast me lag die gewoon net iets sneller, efficiënter en slimmer speelde. Geen schande, dan word je weggespeeld, maar wat doe je eraan? Misschien je meerdere erkennen, ook al is dat in een combinatie aan spelers.

Mijn punt is, snap dat als je een keer geluk hebt, je een miljoen punten hebt geinternt, je nog steeds niet onsterfelijk bent.

Je denkt op deze manier dat wij misschien denken: "goh, wat hebben we een geluk dat we niet naar Jordi379 lagen op w23 of welke wereld ook". Maar nee, dat denken we dus niet.
 

DeletedUser1325

Guest
Wow dat zijn weinig bb's. Gelukkig maar dat er zoveel spelers zijn die zich hebben opgegeven als farm :)
Edit: Ben vergeten een voorbeeld erbij te plaatsen :p Een farm van een van onze spelers, geeft veel meer gs dan een bb he ;)
Blijkbaar heeft mijn bewerking het niet juist gedaan, dit was W16 Poenari, waar ik wel redelijk snel de 100M binnen had. Zoals je ziet was die ook niet zo groot, maar er waren wel degelijk BB's toen nog :p

Even een voorbeeld: ik zie mezelf als een aardige speler. Actief, weet de trucjes en vorm me naar mijn omgeving. Maar man, wat ben ik vaak ingemaakt. Gewoon omdat er een speler naast me lag die gewoon net iets sneller, efficiënter en slimmer speelde. Geen schande, dan word je weggespeeld, maar wat doe je eraan? Misschien je meerdere erkennen, ook al is dat in een combinatie aan spelers.

Mijn punt is, snap dat als je een keer geluk hebt, je een miljoen punten hebt geinternt, je nog steeds niet onsterfelijk bent.

Je denkt op deze manier dat wij misschien denken: "goh, wat hebben we een geluk dat we niet naar Jordi379 lagen op w23 of welke wereld ook". Maar nee, dat denken we dus niet.

Wie is Jordi?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jordi379

Actief Lid
@Amikrot ik wist niet dat je zo graag bij ze wilt horen? en jaa ik ben net als ieder ander ook wel eens ingemaakt op een wereld. maarja als je express eerst troepen doodloopt al aangeeft in je stam dat je stopt en iemand anders dan 3 dagen later trots is dat ie je dorp cleart mag je gerust wat feitjes neer gooien toch? interne kan iedereen is ook niks aan ben ik met je eens.
@B4Real dacht dat je gestopt was:rolleyes:
 

Jordi379

Actief Lid
volgens mij heb ik het woord wij niet gebruikt daarnaast zou je als je politiek gaat kijken meerdere partijen zo op kunnen noemen. maarja ik gooi indd de AAA spelers op een stapel gezien de leiding en meeste leden hetzelfde zijn als op w23 en ze voor elkaar instaan met wat ze zeggen.
 

DeletedUser1713

Guest
@Jordi379 Ik begon over stats ja. In de zin van stats heb jij sowieso geen recht van spreken :). Volgens mij heb jij geen idee hoe het is om TW te spelen met minstens 8 accounts onder je, waarvan de helft inactief die zomaar even een coop naar je toe gooit en zegt "bekijk het maar", omdat ze geen zin meer hebben in TW. Dat dan midden in een oorlog tussen de top 2 stammen en 2 grote accounts aan het front die geen zin meer hebben.
Als ik naar TW kijk? Hmm. Dan doe ik het nu volgens mij ook niet zo slecht, aangezien ik de enige van mijn stam ben in de provincie en ik het de andere spelers om me heen behoorlijk zuur maak.
Wat betreft het stoppen van jou.. Behoorlijk slechte smoes om dan alsnog ingemaakt te worden. Ik neem aan dat je coops hebt, want als je zomaar stopt zonder die te hebben naai je ook je stam nog eens.
Daarnaast grappig om te zien dat je zo 'hokjes' denkt. Zegt namelijk meer over jou :rolleyes:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1325

Guest
@Amikrot ik wist niet dat je zo graag bij ze wilt horen? en jaa ik ben net als ieder ander ook wel eens ingemaakt op een wereld. maarja als je express eerst troepen doodloopt al aangeeft in je stam dat je stopt en iemand anders dan 3 dagen later trots is dat ie je dorp cleart mag je gerust wat feitjes neer gooien toch? interne kan iedereen is ook niks aan ben ik met je eens.
@B4Real dacht dat je gestopt was:rolleyes:

Ik haak straks wel aan op een nieuwe wereld :cool:
Ben nu aan het kijken of er wat meer weerstand is op de internationale server.
 

DeletedUser1497

Guest
Eigenlijk ben ik geen voorstander van paardevlees , misschien toch maar een uitzondering maken
 

Jordi379

Actief Lid
@GoldenWarrior je praat over andere die aannames hebben over jouw en je er niet op in gaat.maar ondertussen oordeel je wel over andere waar je niks van weet. zal dat maar ook laten voor wat het is aangezien het anders een eindeloze discussie word. slechte smoes en ingemaakt vraag het me af. kon je aan stats aflezen en je kan eventueel bericht opvragen die ik aan leiding door gaf. daarnaast vraag ik me af wanneer 1 keer clearen ingemaakt worden is?want daarna zijn voor zover ik net zag ze niet meer langs geweest. en ja ik heb co-ops kan je ook zien aan de award samenwerking maar neem aan dat je dat wel wist.
hokjes denken ja en nee ik lees,kijk naar ouder berichten en vervolgens baseer ik daar dingen op. dat kan wel eens fout wezen maar gezien jij niks weet van de gesprekken op w23 en blijkbaar alles van me weet gezien je reacties, vraag ik me toch af of je niet ook in de spiegel moet kijken.
ik deed 1 aanname over je maar ik ken je voor de rest niet,nooit tegengekomen dus oordeelde verder ook niet over je stats.
nogmaals zal er veder niet te veel woorden aan vuil maken maar lijkt me gezien je reacties heb je dan weinig recht van spreken als je het hebt over andere en hun aannames of zoals je het zelf benoemt in je laatste reactie hokjes denken;)

@Amikrot wat betreft het wij-zij-denken had je je mening al vrij snel klaar over me en in plaats van iedereen apart aan te spreken is het sneller om indd zij te zeggen maar vraag me eigenlijk wel af waar je de wij vandaan haalt aangezien ik solo reageer op het commentaar wat gegeven word.
bevooroordeeld wezen en feiten negeren is volgens mij iets van je voorbeeld partij pvv als ik me niet vergis.
 

DeletedUser940

Guest
6e1796448a.png
 
Bovenaan