De taverne: San Servando

DeletedUser1333

Guest
ahhhh Gorilla, eindelijk een bekentenis van jou achterbaks plannetje! Wat wij tevens wist dat jullie zouden zoiets gaan flikken! En daarom via een DEMOCRATISH stemming eerder de BG met jullie had opgezegd :p

En mbt de gesprek van mij met NLC.. tis maar net hoe het gelezen wordt gelet dat jullie zonder om te communiceren op eigen houtje meerdere dorpen van TWH ging innemen,.. dan vraag ik mij af.. was het dat TWH angst kreeg om ineens een nap aan te gaan met een clubje bb edelaars??

Want dankzij de acties van Blue, moest zowel TWH als wij de bb gaan opedelen. :rolleyes:
je weet niet wat mijn plan was dus je kan het ook niet achterbaks noemen of welk woord ook :)
 

DeletedUser1333

Guest
ahhhh Gorilla, eindelijk een bekentenis van jou achterbaks plannetje! Wat wij tevens wist dat jullie zouden zoiets gaan flikken! En daarom via een DEMOCRATISH stemming eerder de BG met jullie had opgezegd :p

En mbt de gesprek van mij met NLC.. tis maar net hoe het gelezen wordt gelet dat jullie zonder om te communiceren op eigen houtje meerdere dorpen van TWH ging innemen,.. dan vraag ik mij af.. was het dat TWH angst kreeg om ineens een nap aan te gaan met een clubje bb edelaars??

Want dankzij de acties van Blue, moest zowel TWH als wij de bb gaan opedelen. :rolleyes:
Dit bedoel ik dus net, wij hoeven niet tegen jullie te zeggen wanneer wij een massa aanval met onze stam maken. jullie hebben daar geen zakens mee dan :) ook al was je een bg :)
 

DeletedUser1842

Guest
Gorilla, je hebt echt een probleem met communicatie en luisteren... zelfs hier op het forum lukt dat je niet maar dat merk je vanzelf wel :p
 

DeletedUser1333

Guest
Gorilla, je hebt echt een probleem met communicatie en luisteren... zelfs hier op het forum lukt dat je niet maar dat merk je vanzelf wel :p
Ik luister niet naar kindjes die een attitude hebben dat ze boven de rest staan
 

DeletedUser1333

Guest
Denk niet dat de mods deze houding van jou gaan warderen... :rolleyes::D:p

Ik doe hier niets mee verkeerd, ik pas mij alleen aan, aan het gedrag van jou als speler zijnde.


Ola: ik krijg eens aanvalletjes van Hoo, dat werd tijd.. Alleen een beetje voorspelbaar


(forum levend maken)
 

DeletedUser1497

Guest
zo lang er geen flopcorn is is het hier vrij stil. maar het is maar een klein wereldje
 

DeletedUser1333

Guest
olaa, weer wat nieuwe info gekregen van iemand bij hun :D

@venroy777 onze aanvallen niet goed ? waarom ben je dan 12 dorpen kwijt ?
@The imperator skylord zwart maken met het 'doorspelen van kerkdorpen', waar niks van waar is.
@Domenic16 oud-spelers onder druk zetten omdat ze anders overgenomen worden door jullie ;)

jullie hebben ook niet de trouwste leden in jullie stam ;)
 

DeletedUser1517

Guest
The hoodjes blijven verbazen... alleen niet bepaald in goede zin :p
 

DeletedUser966

Guest
olaa, weer wat nieuwe info gekregen van iemand bij hun :D

@venroy777 onze aanvallen niet goed ? waarom ben je dan 12 dorpen kwijt ?
@The imperator skylord zwart maken met het 'doorspelen van kerkdorpen', waar niks van waar is.
@Domenic16 oud-spelers onder druk zetten omdat ze anders overgenomen worden door jullie ;)

jullie hebben ook niet de trouwste leden in jullie stam ;)
een week in het ziekenhuis, daarom ben ik 12 dorpen kwijt
 

DeletedUser1850

Guest
zoveel frustraties op elkaar voor zo'n kleine wereld hier.
 
Bovenaan